geweldig nieuws francescak! geniet ervan! alies05: precies de goede woorden en ben het helemaal met jou eens!
@alies05, ben het helemaal met je eens.... pendel is pendel, en het is leuk als hij uitkomt, en alleen vragen wanneer iemand zwanger raakt is helemaal niet gevaarlijk!
nou ben blij voor je dat je ouders zooo leuk gereageerd hebben! geniet er lekker van hoor! wij wachten de eerste 12 weken af en vertellen het dan pas.
Helaas mogen mijn pendels voor december op rood. De zijn vandaag gekomen. Dus ook ik ga voor een vruchtbaar 2009
ik heb inmiddels van 1 pendel een pb gehad. bedankt. alies. ik wacht nog op de anderen. ben wel benieuwd wat jullie denken. voor iedereen die zwanger is. GEFELICITEERD en geniet ervan. voor alle anderen. een vruchtbaar 2009! ik duim met jullie mee!
Lieve meiden, Hoe waren jullie kerstdagen ? Hier waren ze super gezellig ! Wij hebben besloten om deze maand er niet mee bezig te zijn. Geen ovutesten etc. Even een maandje 'rust' en gewoon lekker genieten van al het mooie wat de maand december met zich mee brengt. En natuurlijk: francescak, Tineke333 en xnancex1 GEFELICITEERD met jullie zwangerschap ! Wat fantastisch mooi om zo het nieuwe jaar in te gaan ! Geniet ervan !
hey kleintje84! bedankt voor de felicitatie! wij hebben erg gezellige en mooie dagen achter de rug. maar tegelijkertijd ook erg raar omdat ik eigenlijk 19 dec was uitgerekend van mijn dochtertje maar ze is in sep al geboren en heeft het niet overleefd. dus ja dat zit natuurlijk wel elke dag in mijn hoofd! maar haar broertje of zusje is onderweg dus daar zijn we enorm blij mee! klopt jou banner nog? zo ja, heb je al getest?
Wie is hier een pendelaar en hoe gaat dat dan precies in zijn werk? Ik zou weleens willen weten of iemand voor mij kan pendelen of januari onze maand is wat betreft zwanger worden.
Ik ben eigenlijk benieuwd bij hoeveel mensen op dit forum de pendels klopte ? En door wie werd de pendel gedaan ? Nou brand maar eens los allemaal hahaha
Ik ben daar ook wel benieuwd naar Roxanne haha, zie het wel bij veel mensen staan maar heb geen idee wat het inhoud en hoe je het moet doen.. haha
zie pagina 304. Daar vind je het merendeel van de pendels. Niet alle meiden kiezen er voor om het in de lijst te laten zetten.