Maar Alies wie doet die Pendels dan dat snap ik niet zo goed.. Volgens mij kom ik nou heel dom over haha.. Sorry!
Dat vind ik knap dat je zo'n megalijst over het hoofd kunt zien. Hier de link en dan ietsie naar beneden scrollen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=4545
@ Rannie , ga naar LOUNGE , daar heb je een informatie balkje met de tekst Pendels Daar staan alle meiden die dat doen Had ik zelf ff gevonden gelukkig !
Haha thanks allebei! Alies zie dat jij het ook doet? Heb je misschien zin/tijd om voor mij te pendelen?
Als meiden gependeld willen worden kun je je voor- en achternaam en geboortedatum in een PB sturen. Houd er wel rekening mee dat er een paar dagen over heen kunnen gaan, voordat je antwoord krijgt, want het is druk met aanvragen en ik heb ook niet elke dag tijd of altijd zin om te pendelen. Dit zal ook voor de andere pendeldames gelden.
ik had 10 pendels voor dec en ze hebben het allemaal goed! degene de een meisje hebben gependelt zijn: bootsy, weetjewel,knippy,supernanny,luukske,alies05 en que zuurtje, claire85 en justfem hebben een jongen bij me gependelt. ik weet niet of ze nog steeds allemaal pendelen, en het kan zijn dat je niet meteen antwoord krijgt omdat ze natuurlijk alleen pendelen wanneer ze tijd en zin hebben succes!
Wow wat goed zeg zoveel pendels goed ! En dat de meiden pendelen wanneer ze zin en tijd hebben dat lijkt me logisch , anders geeft volgens mij de pendel ook een slechte uitslag als ze het tegen hun zin doen . Ik heb geduld , ben allang blij dat ze dit voor een wildvreemde willen doen !
Echt veel goed zeg! lalala wachten duurt lang zeg haha ik moet nog in principe 3 dagen wachten maar ik ga denk ik wachten tot ik mijn menstruatie krijg... of tot dat ik een paar dagen over tijd ben....
kleintje88: en voel of merk je al iets? spannend he dat wachten...ik had bij mijn vorige zwangerschap zoveel last van vermoeidheid! en dat had ik nu weer wat ik al vrij snel herkende, daardoor heb ik 2 dagen voor nod al posi getest! ik dacht het kan niet anders ik moet wel zwanger zijn hihi nou succes met wachten!
weinig.... wat vage krampen in mijn buik maar niet echt zoals ik het normaal heb met menstruatie klachten ofzo maar ja waarschijnlijk zal het dat toch wel zijn.... en ik plas sinds 2 dagen enorm veel maar het is ook wat pijnlijker dus misschien gewoon een blaasontsteking ofzo? ach ja we wachten af heb verder geen pijnlijke borsten of misselijkheid (iets wat ik vorige maand wel had en toen was ik niet zwanger )
Super gefeliciteerd! Dit geeft me opzich goede hoop, ik ga afwachten wanneer ze mij gaan doen.. Ben benieuwd!
Nou kleintje88, Ik heb dezelfde klachten hele zachte krampjes in de onderbuik en veel plassen ook al drink ik niks en dan nog komt er aardig wat uit.Het geen pijn in mijn boops en misselijk ben ik ook niet.Ik wil ook niet te veel hoop hebben ook al heb ik gehoord dat ik een innesteling heb gehad desondanks kan ik nog een nod hebben.Ik kan ook bijna testen (hoop dat we dan samen een mooie positive test hebben) Sterkte de komende dagen.
hoi dames, een nare mededeling ik ben weer ongi geworden helaas. de pendels van december mogen op rood. dat waren bootsy , justfem , en luukse dames toch bedankt voor het pendelen. ik heb er nu 3 voor januari even afwachten dan weer. voor alle dames die me een aanvraag hebben gestuurd jullie krijgen antwoord alleen duurt het even moet me eigen eerst weer even wat beter voelen sorry.
Dat is inderdaad heel erg dubbel... Maar wel fijn dat je toch nog mooie en gezellige dagen achter de rug hebt. Mijn banner klopt helaas niet. Zal hem nog even aanpassen