Willen jullie de lijst er niet zelf opzetten? Ik houd de lijst bij zodat iedereen er op komt die er graag op wil.
@lle zwanger gefeliciteerd! Geniet er van het is jullie allemaal gegund! @lle meiden waar het deze ronde (weer) niet raak was, heel veel sterkte en een knuffel vanaf hier, dat het een vruchtbare start van 2009 voor jullie mag worden. @lle dames die me gevraagd hebben te pendelen ik pendel echt vanaf januari weer. Misschien dat ik al wat eerder me er weer aan waag, maar dan alleen voor de dames die al een tijd in mijn postvak staan. Zodra ik weer pendel zullen jullie me weer op de pendelaars lijst kunnen vinden. Hier deze maand voor het eerst ovu-testen gebruikt en die waren met de kerst knal positief, voor mij dus geen kerstbal maar een kerst-ei. Wat betekend dat ik deze ronde weer een kortere cyclus heb, nou maar afwachten en duimen voor een positieve test begin januari En dat mijn pendels voor december allemaal op groen kunnen. Voor iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling en een vruchtbaar/positief/baby-rijk 2009
@alies Mijn pendels van december kunnen op rood maar heb wel weer een nieuwe van Supernanny, april van een meisje posi in mei groetjes mau
Hoi, Meiden, ik heb bruin verlies dus m`n pendels voor December mogen op rood. Helaas maar ben niet getreurd, we gaan ronde 9 in. Groetjes ps. wie pendeld er nog wel, ik zou best opnieuw gependeld willen worden.
Wie zou er nogmaals voor mij willen pendelen, zit met het probleem dat ik 2 weken een normale bloeding heb gehad en gister en eergister ook weer een bloeding, en weet dat me eigen lichaam me voor de gek houd, maar wil de hoop er een beetje inhouden.
Ik ben bij een paragnost geweest en die zij tegen mij dat ik zeker in 2009 een baby heb.Dus ik ben benieuwd. En voor iedereen ALVAST EEN GELUKKIG NIEUWJAAR EN MOGEN WE VEEL POSITIVE TESTEN TE ZIEN KRIJGEN
Zo wat vervelend nance!de kleine van me zus is acht weken te vroeg geboren en toen meteen 3 keer geoppereerd ezv ze heeft t overleeft en daar ben ik zooo dankbaar voor!kan me wel n beetje voorstellen wat zoiets me je doet en dat wens ik absoluut niemand! nou dan ben ik echt dubbel blij voor jou hoor,dat je nu zwanger bent! zeg wanneer was jij uitgerekend?
@ Alies zou jij svp m'n eigen pendel van dec op groen willen zetten? was ik vergeten te vragen. wel grappig dat ik t zelf goed hat en t was de eerste keer dat ik t gedaan had.
Ik vind dit een erg boeiend topic en lees nu al een tijdje stiekem mee. Tot nu toe heeft er 1 persoon voor mij gependel. Ik heb t vandaag ook bij mezelf geprobeerd, maar nu vraag ik me af of t dan niet zo is dat je de antwoorden krijgt die je heel graag wil horen. Blijft wel machtig om te zien hoe de pendel uitzichzelf gaat bewegen. Zijn er meer dames die t ook voor zichzelf hebben gedaan en waar de uitkomst juist van was?
Kreeg net een pendeluitslag van iemand terug met nu zwanger, maar helaas het is niet zo. Ik heb in september voor mijzelf gependeld en die gaf aan zwanger in oktober en dat klopte, helaas ging het mis. Afgelopen week weer gependeld voor mijzelf en de pendel geeft nu februari aan, ik hoop zo dat het weer klopt.
Waarom zou dat niet kunnen, je bent nu toch op het wachtbankje (7 dagen na je eitje) of klopt je banner niet?
Banner klopt wel. Wij willen deze ronde niet zwanger worden, ivm de vorige rondes een miskraam. Dus even een ronde rust, maar wel een hele lange.
Ow oke, ja dan kan het niet kloppen. Ik dacht dat jullie gewoon verder waren gegaan. Spijtig van je verlies, heel veel succes en sterkte nog.
Nee, het is beter om even rust te hebben. Dus een nieuw jaar een nieuw begin. Dank je wel! Heb jij veel pendels?
Ik heb enkele pendels gehad voor december, maar had bruin verlies vandaag. Nu helemaal niets meer dus ik weet het even niet wat ik hier van moet denken.