wie geloolft er in de naald aan een touwtje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovecouple, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    xnancex1: Gefeliciteerd !

2. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36

3. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Willen jullie de lijst er niet zelf opzetten? Ik houd de lijst bij zodat iedereen er op komt die er graag op wil.

4. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @lle zwanger gefeliciteerd! Geniet er van het is jullie allemaal gegund!

@lle meiden waar het deze ronde (weer) niet raak was, heel veel sterkte en een knuffel vanaf hier, dat het een vruchtbare start van 2009 voor jullie mag worden.

@lle dames die me gevraagd hebben te pendelen ik pendel echt vanaf januari weer. Misschien dat ik al wat eerder me er weer aan waag, maar dan alleen voor de dames die al een tijd in mijn postvak staan. Zodra ik weer pendel zullen jullie me weer op de pendelaars lijst kunnen vinden.

Hier deze maand voor het eerst ovu-testen gebruikt en die waren met de kerst knal positief, voor mij dus geen kerstbal maar een kerst-ei. Wat betekend dat ik deze ronde weer een kortere cyclus heb, nou maar afwachten en duimen voor een positieve test begin januari ;) En dat mijn pendels voor december allemaal op groen kunnen.

Voor iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling en een vruchtbaar/positief/baby-rijk 2009

5. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    @alies

Mijn pendels van december kunnen op rood maar heb wel weer een nieuwe van Supernanny, april van een meisje posi in mei

groetjes mau

6. Niet meer actief

Hoi,

Meiden, ik heb bruin verlies dus m`n pendels voor December mogen op rood.
    Helaas maar ben niet getreurd, we gaan ronde 9 in.

Groetjes

ps. wie pendeld er nog wel, ik zou best opnieuw gependeld willen worden. :oops: :)

7. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Wie zou er nogmaals voor mij willen pendelen, zit met het probleem dat ik 2 weken een normale bloeding heb gehad en gister en eergister ook weer een bloeding, en weet dat me eigen lichaam me voor de gek houd, maar wil de hoop er een beetje inhouden.

8. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ik ben bij een paragnost geweest en die zij tegen mij dat ik zeker in 2009 een baby heb.Dus ik ben benieuwd.

En voor iedereen ALVAST EEN GELUKKIG NIEUWJAAR EN MOGEN WE VEEL POSITIVE TESTEN TE ZIEN KRIJGEN

9. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0

Zo wat vervelend nance!de kleine van me zus is acht weken te vroeg geboren en toen meteen 3 keer geoppereerd ezv ze heeft t overleeft en daar ben ik zooo dankbaar voor!kan me wel n beetje voorstellen wat zoiets me je doet en dat wens ik absoluut niemand! nou dan ben ik echt dubbel blij voor jou hoor,dat je nu zwanger bent! ;) ;)

zeg wanneer was jij uitgerekend?

10. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    @ Alies zou jij svp m'n eigen pendel van dec op groen willen zetten? was ik vergeten te vragen.

wel grappig dat ik t zelf goed hat en t was de eerste keer dat ik t gedaan had. :D

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik vind dit een erg boeiend topic en lees nu al een tijdje stiekem mee.
    Tot nu toe heeft er 1 persoon voor mij gependel.
    Ik heb t vandaag ook bij mezelf geprobeerd, maar nu vraag ik me af of t dan niet zo is dat je de antwoorden krijgt die je heel graag wil horen.
    Blijft wel machtig om te zien hoe de pendel uitzichzelf gaat bewegen.

Zijn er meer dames die t ook voor zichzelf hebben gedaan en waar de uitkomst juist van was?

12. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    ja bij mij was de uitkomst goed en het was de eerste keer dat ik t überhaupt gedaan heb

13. Niet meer actief

Doe jij het ook wel eens voor andere? :oops:

14. Supernanny

Supernanny Actief lid

10 jun 2008
    202
    0
    0
    Kreeg net een pendeluitslag van iemand terug met nu zwanger, maar helaas het is niet zo.

Ik heb in september voor mijzelf gependeld en die gaf aan zwanger in oktober en dat klopte, helaas ging het mis. Afgelopen week weer gependeld voor mijzelf en de pendel geeft nu februari aan, ik hoop zo dat het weer klopt.

15. Niet meer actief

Waarom zou dat niet kunnen, je bent nu toch op het wachtbankje (7 dagen na je eitje) of klopt je banner niet?

16. Supernanny

Supernanny Actief lid

10 jun 2008
    202
    0
    0
    Banner klopt wel. Wij willen deze ronde niet zwanger worden, ivm de vorige rondes een miskraam. Dus even een ronde rust, maar wel een hele lange.

17. Niet meer actief

Ow oke, ja dan kan het niet kloppen.
    Ik dacht dat jullie gewoon verder waren gegaan.

Spijtig van je verlies, heel veel succes en sterkte nog. ;)

18. Supernanny

Supernanny Actief lid

10 jun 2008
    202
    0
    0
    Nee, het is beter om even rust te hebben. Dus een nieuw jaar een nieuw begin.

Dank je wel!

Heb jij veel pendels?

19. Niet meer actief

Ik heb enkele pendels gehad voor december, maar had bruin verlies vandaag.
    Nu helemaal niets meer dus ik weet het even niet wat ik hier van moet denken. :confused:

20. Supernanny

Supernanny Actief lid

10 jun 2008
    202
    0
    0
    Spannend hoor! Heb je al getest?

Volgens mij had ik maart voor jou gependeld?

Deel Deze Pagina