@bootsy: als jij me het goede voorbeeld geeft dan kan ik je volgen Ik zou idd om teleurstelling te voorkomen van de langste cyclus uit gaan, je kunt altijd eerder een testje doen als je al klachten krijgt die op een zwangerschap duiden. @robertha: vervelend voor je meid, hopelijk begint 2009 met een positieve test voor jou Een knuffel vanaf hier.
Tja, we hebben ons best weer gedaan deze maand... We zien wel, ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben, tegenvallen doet het sowieso als je ongi word, maar als ik naar mijn lichaam ga luisteren valt het tegen.... Heb ook alle2 de andere keren andere signalen gehad... De 2de keer die vmk merkte ik niets aan me lichaam, de andere keer wel... en ik ben nu ook weer misselijk, gevoelige (.)(.) etc etc, dus vandaar dat ik denk dat ik niet zwanger ben... Dus hopelijk jij wel, dan probeer ik je voorbeeld daarna te volgen
Ik voel me precies hetzelfde als de vorige maanden na mijn eisprong, zelfde klachten als jij zo'n beetje, dus vrees ook het ergste. Probeer daarom ook maar niet te veel op te letten wat ik allemaal voel en dan zie ik het de 12de wel, eisprong was deze maand wel 2 daagjes eerder, maar hou toch maar mijn banner aan, dan kan ik iig niet te vroeg testen. Wij hebben ook op de juiste momenten geklust, hopen dat het voldoende is, meer kunnen we niet doen.
hey kleintje ik heb dit ook hoor steken in me buik rechts onderin. dus wie weet hoop voor je dat t raak is
Heb hier ook al 5 dagen last van, 2 dagen geleden d8 ik daar komen die rot omdat ik wat roze licht bruin verloor nu niks te zien. We wachten rustig af!
nou ik denk dat ik morgen ga testen.... zat er aan te denken om vanmorgen te testen maar ik had zo het gevoel dat ik ongesteld werd / was dus ik ben maar naar de w.c gegaan maar nee nog niks.... dus als het morgen nog niet is dan ga ik toch maar testen want morgen zou ik ook mogen testen.... en anders wordt het 2 januari...
Ik had dit wel 2 dagen geleden! en nu niks meer te zien dus was benieuwd of meer meiden dit hebben gehad!
ja ik vind die echo ook wel spannend! ik hoop ook heel erg dat alles goed is! en ben benieuwd of we het hartje al zien kloppen! idd grappig om te bedenken wie er eerder is 5 sep ook een mooie datum! ik ben zelf 28 aug jarig en vind het heerlijk om in de zomer jarig te zijn! dus word leuk
ik wens ook iedereen een hele fijne jaarwisseling en dat er maar weer veel kindjes geboren mogen worden in 2009 veel plezier allemaal!
het klinkt misschien stom, maar is er ook iemand die pendelt naar ongi's ipv zwanger zijn hihi... denk dat ik daar nu wel geintresseerd in ben..(sorry) wacht al zo lang...cyclus nu al 60 dagen..
ff off-topic.... maar heerst er op dit moment buikgriep? Ik ben vanmorgen kei misselijk opgestaan (niet overgegeven gelukkig), maar daarna kreeg ik het gevoel dat ik honger had, dus gegeten, maar werd nog misselijker. Toch gewoon gegeten vandaag, maar buikpijn, niet normaal... ook erg dunne ontlasting... Dus vandaar mijn vraag heerst er buikgriep? Dan weet ik dat, want dan zal ik wel aan de beurt zijn
heb ik dus ook ff last van /gehad net in mn vruchtbare dagen nog wel.. mn mannetje dacht al van huh zou het? maar nee... skatjuh ik zit in mn vruchtbare tijd, dus kan helaas niet...
Ik heb er toch weinig gehoord bij mij in de omgeving en ik werk toch nog ook eens met kids.. Wel waren er veel zieken, maar geen buikgriep... Ik sta met zo'n dingen ook meestal vooraan
buikgriep heerst wel idd... ik werk in een verzorgings / verpleeg tehuis en de ene na de andere wordt ziek ook collega's :S
Ok, dan weet ik in ieder geval dat het heerst... Ik voel me alleen verder niet ziek, maar mijn buik, die doet echt zo'n pijn en steeds maar naar de wc rennen... Erg fijn Ach, misschien morgen weer weg... en als het vrijdag maar weg is, want dan ben ik jarig