wie geloolft er in de naald aan een touwtje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovecouple, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @bootsy: als jij me het goede voorbeeld geeft dan kan ik je volgen ;) Ik zou idd om teleurstelling te voorkomen van de langste cyclus uit gaan, je kunt altijd eerder een testje doen als je al klachten krijgt die op een zwangerschap duiden.

@robertha: vervelend voor je meid, hopelijk begint 2009 met een positieve test voor jou ;) Een knuffel vanaf hier.

2. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Tja, we hebben ons best weer gedaan deze maand... ;)
    We zien wel, ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben, tegenvallen doet het sowieso als je ongi word, maar als ik naar mijn lichaam ga luisteren valt het tegen....
    Heb ook alle2 de andere keren andere signalen gehad... De 2de keer die vmk merkte ik niets aan me lichaam, de andere keer wel... en ik ben nu ook weer misselijk, gevoelige (.)(.) etc etc, dus vandaar dat ik denk dat ik niet zwanger ben...
    Dus hopelijk jij wel, dan probeer ik je voorbeeld daarna te volgen :D

3. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Ik voel me precies hetzelfde als de vorige maanden na mijn eisprong, zelfde klachten als jij zo'n beetje, dus vrees ook het ergste. Probeer daarom ook maar niet te veel op te letten wat ik allemaal voel en dan zie ik het de 12de wel, eisprong was deze maand wel 2 daagjes eerder, maar hou toch maar mijn banner aan, dan kan ik iig niet te vroeg testen. Wij hebben ook op de juiste momenten geklust, hopen dat het voldoende is, meer kunnen we niet doen.

4. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0

hey kleintje ik heb dit ook hoor steken in me buik rechts onderin. dus wie weet ;) hoop voor je dat t raak is :D

5. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Heb hier ook al 5 dagen last van, 2 dagen geleden d8 ik daar komen die rot :evil: omdat ik wat roze licht bruin verloor nu niks te zien. We wachten rustig af! :rolleyes:

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    nou ik denk dat ik morgen ga testen....
    zat er aan te denken om vanmorgen te testen maar ik had zo het gevoel dat ik ongesteld werd / was dus ik ben maar naar de w.c gegaan maar nee nog niks....
    dus als het morgen nog niet is dan ga ik toch maar testen want morgen zou ik ook mogen testen....
    en anders wordt het 2 januari...

7. Rose1982

spannend kleintje!
    Heb jij toevallig wat bruin of rose verloren of niet?

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    nee niks...
    hoezo?

9. Rose1982

Ik had dit wel 2 dagen geleden! en nu niks meer te zien dus was benieuwd of meer meiden dit hebben gehad! ;)

10. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ik wil iedereen alvast een fijne jaarwisseling wensen en een goed gezond en roze 2009 :)

11. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Wens iedereen een gezond,vruchtbaar en gelukkig en liefdevol 2009

12. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    ja ik vind die echo ook wel spannend! ik hoop ook heel erg dat alles goed is! en ben benieuwd of we het hartje al zien kloppen! idd grappig om te bedenken wie er eerder is :D 5 sep ook een mooie datum! ik ben zelf 28 aug jarig en vind het heerlijk om in de zomer jarig te zijn! dus word leuk :D

13. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    ik wens ook iedereen een hele fijne jaarwisseling en dat er maar weer veel kindjes geboren mogen worden in 2009 :D

veel plezier allemaal!

14. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    het klinkt misschien stom, maar is er ook iemand die pendelt naar ongi's ipv zwanger zijn hihi...
    denk dat ik daar nu wel geintresseerd in ben..(sorry) wacht al zo lang...cyclus nu al 60 dagen..

15. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    ff off-topic.... maar heerst er op dit moment buikgriep?
    Ik ben vanmorgen kei misselijk opgestaan (niet overgegeven gelukkig), maar daarna kreeg ik het gevoel dat ik honger had, dus gegeten, maar werd nog misselijker.
    Toch gewoon gegeten vandaag, maar buikpijn, niet normaal... ook erg dunne ontlasting...
    Dus vandaar mijn vraag heerst er buikgriep?
    Dan weet ik dat, want dan zal ik wel aan de beurt zijn ;)

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat heerst inderdaad al een tijdje

17. girl21

girl21 Niet meer actief

heb ik dus ook ff last van /gehad

net in mn vruchtbare dagen nog wel.. :cry:

mn mannetje dacht al van huh :confused: zou het? :confused: maar nee... skatjuh ik zit in mn vruchtbare tijd, dus kan helaas niet... :rolleyes:

18. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ik heb er toch weinig gehoord bij mij in de omgeving en ik werk toch nog ook eens met kids..
    Wel waren er veel zieken, maar geen buikgriep...
    Ik sta met zo'n dingen ook meestal vooraan :(

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    buikgriep heerst wel idd...
    ik werk in een verzorgings / verpleeg tehuis en de ene na de andere wordt ziek ook collega's :S

20. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ok, dan weet ik in ieder geval dat het heerst... ;)
    Ik voel me alleen verder niet ziek, maar mijn buik, die doet echt zo'n pijn en steeds maar naar de wc rennen... Erg fijn :(
    Ach, misschien morgen weer weg... en als het vrijdag maar weg is, want dan ben ik jarig :D

Deel Deze Pagina