grrr ik baal trouwens enorm, nee mijn menstruatie is nog niet door komen zetten maar mijn vriend was toen strax even aan het dollen, nou ja wij samen waren elkaar wat aan het "klieren" op een gegeven moment wilde hij mij optillen en ik wilde dat zelfde moment weg lopen toen gleed ik dus uit (liep op mijn sokken) en viel vol op mijn stuitje en kwam daarna hard met mijn rug op de grond :S En nu heb ik echt super veel last van mijn rug en nek :S moest ook echt even op de grond blijven liggen zo'n pijn deed het we hebben dan wel vloerbedekking maar ook daar kan je hard op vallen ben ik nu dus achtergekomen! grrrrr mannen kunnen soms ook zo lomp zijn!
Het heerst inderdaad. Vorige week zondag en maandag waren mijn vriend en ik aan de beurt. Het kwam er zowel van boven als onder uit. Gelukkig heeft mijn dochtertje het niet gehad.
Auw Kleintje! dat klinkt erg pijnlijk...hoop dat je er morgen niet al teveel last van hebt. En je hebt gelijk, mannen kennen echt af en toe hun eigen kracht niet
@bootsy: heerst wel iets, maar kan ook zijn dat je zwanger bent, ik hoop het laatste voor je @kleintje88: klinkt idd pijnlijk, hoop dat het snel beter gaat en dat je straks een positieve test hebt die het wat minder erg maak
Tja, het gekke eraan vind ik dat ik van alles eigenlijk wil eten... krijg er wel buikpijn van, maar ik moet het gewoon hebben... Mijn lichaam/gedachte zal me wel voor de gek houden...
Voor de meiden die nieuwsgierig zijn naar mijn bezoek bij de gynaecoloog. Weet niet of ik het al in dit topic had geschreven. Vanmorgen vroeg moest ik naar de gynaecoloog. Er was een vruchtzakje met embryo te zien, maar geen hartactie. Het vruchtzakje was ietwat aan de platte kant. De gynaecoloog gaat er vanuit dat het niet goed zit, maar hoopt nog op een verkeerde berekening. Ik geloof er niet meer in. Voel me niet eens meer zwanger. Volgende week donderdag moet ik weer terug tenzij het eerder komt.
Hoi dames, Mijn pendels voor december mogen op rood ... vanavond zijn vermoedelijk de gekomen ... of het moet al een innestelingsbloeding zijn, maar dat geloof ik niet zo. Ik had zo gehoopt dat deze voorspelling door 5 dames uit zou komen. Alies05, Bootsy, Justfem, Weetjewel, Supernanny en Luukske, willen jullie nog eens opniew voor mij pendelen ? Alvast bedankt. Groetjes, Nikki F
Ik pendel in ieder geval ff niet meer... Vanaf 5 januari denk ik weer wel... Of het moet weer iets tussen komen, maar daar ga ik niet vanuit.
@annie1979: ik hoop dat het ook een verkeerde berekening is en dat je straks bij een volgende echo wel hart actie ziet, iig heel veel sterkte. @NikkiF: ik pendel ook nog niet zodra ik weer pendel dan pendel ik opnieuw voor je.
Annie: sterkte en hopelijk is het verkeerd berekend.... Nou vanmorgen een testje gedaan van Matcare maar die was negatief (terwijl je er in principe 4dagen voor NOD al mee zou kunnen testen), niet eens een licht streepje en na 3 uur zelfs geen indrooglijntje, heb er nu dus ook weinig vertrouwen in, al is er nog geen menstruatie, maar wat niet is kan nog komen... Wat ik me trouwens afvraag zit er altijd een voorgedrukt streepje op zulke tests? Want mijn vriend heeft hem opengebroken die test en er zat helemaal geen 2de streepje ofzo op? Hij zegt ook: ach zulke tests kunnen toch ook niet goed zijn als ze er zoveel in 1x verkopen voor zo weinig geld? Dus hij gelooft niet zo in de test haha Iemand ervaring met matcare?
Aan alle meiden: Een geweldig roze 2009 toegewenst! Geniet van elkaar, geniet van de liefde! En last but not least, geniet van positieve testen!
Ik heb wel een test gedaan met matcare ik had alleen een indroog lijntje dus ik doe het over een paar dagen nog een keer. Heb even een vraagje heeft er hier iemand wel eens (sorry voor mijn taal) een hele rare wit spul uit je vagina gehad?Je kan er geen draadjes van trekken het is gewoon een vies wit iets.
Nee hoor, dat is niet erg. Tenzij het gelig van kleur is en erg sterk ruikt, dan kun je misschien beter even bij de HA langsgaan. Het is waarschijnlijk overvloeding slijm wat je baarmoeder aanmaakt na de eisprong. Ik heb dat ook altijd twee of drie dagen later en dat duurt dan ongeveer twee dagen. Liefs
Aan alle meiden hier.... Fijne jaarwisseling en een gezond 2009! Voor degene die ongi zijn geworden.... heel veel succes en geluk voor de volgende ronde! Voor de gene die positief hebben getest.... Geweldig en gefeliciteerd! Ik kan vandaag testen maar ik durf niet.... dus misschien vandaag en anders morgen. Ik heb alleen buikkrampjes gehad maar die zijn nu verdwenen.... Erg spannend dus allemaal... Groetjes Cynthia