@Angilla Tja, misschien is het bij jou iets later. Ik kan ook alleen maar uit eigen ervaring spreken. Het is niks ernstigs hoor. Liefs
Ik zat nog te denken... Ik had drie pendels voor december. Nu was mijn geplande eisprong voor januari (2) maar ik vermoed dat ik hem vandaag heb (gehad). Sinds gisteren namelijk steken onderin, met name rechts, en het lijkt nu langzaam weer af te nemen. Vorige rondes had ik ook steeds het idee dat ik mijn eisprong twee dagen voor de "berekende" eisprong had. Dus wie weet, kloppen ze uiteindelijk alsnog? Just a thought. Ennieweej, iedereen een goed uiteinde en kijk uit met vuurwerk.
@angila.. witte afscheiding heb je idd vaak na je eisprong en veel vrouwen hebben het ook meer of heel erg bij een zwangerschap.. ik heb het ook altijd gehad.. een week voor nod begon het en werd steeds meer.. soms zo erg dat ik steeds inlegkruisjes moest dragen.. yak..maar goed dat heb ik er wel voor over natuurlijk.. tis iig niet erg maar een natuurlijk proces... hoop dat het bij jou (omdat je het normaal niet hebt) iets positiefs betekend.. KNUFFF
hallo dames, alles goed? @alies:je mag mij in de lijst op groen zetten,want ik heb gisterenavond met avondurine en 5 dagen voor NOD dik positief getest! groetjes sofie
wie wil het voor mij eens proberen? het is de afgelopen maand weer niet gelukt en wij willen erg graag zwanger worden wie wil het touwtje voor mij eens toepassen
vanmorge toch maar een testje gewaagd, werd gek van mezelf. ben al dagen ontzettend misselijk, en mijn cyclus daar snap ik niks meer van. dus dacht dat maar het zekere voor het onzekere. maar helaas negatief. ben dus gewoon beetje ziekjes. dat is best verwarrend dan. iedereen een gezond en vruchbaar 2009 gewenst! en als er nog mensen zijn die mij willen pendelen. Graag! dan zie ik wel een pb. meiden die zwanger zijn Geniet van het nieuwe jaar! en natuurlijk je zwangerschap! Liefs Bubsie
Als er nog dames zijn die pendelen, dan mogen die mij een PB sturen, ik zou graag nog wat voorspellingen weten. Alvast bedankt ! Groetjes, Nikki F
Hey! Als er hier mensen pendelen, hoor ik het graag als iemand het voor mij zou willen proberen. Liefs!
Enne iedereen nog de beste wensen voor het nieuwe jaar Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden voor ons met allemaal dikke buiken
Voor alle dames; een gelukkig, gezond en vooral vruchtbaar 2009! Dat alle pendels maar snel uit mogen komen
het is denk ik de bedoeling dat je zelf een pb stuurt naar de meiden die pendelen! de meeste willen weten: voor en achternaam, geb datum en je vragen.. succes!
Vannacht ben ik ontzettend misselijk geweest en had het gevoel dat ik moest braken, ook erg veel last van maagzuur dus mijn vriend dacht: ow goed teken! en ik had gisteren al een andere test gehaald (vriendlief heeft niet veel vertrouwen in matcare) en de hele dag werd ik niet ongesteld tot vanavond dus mijn pendels van december mogen op rood Maar ja op naar de 3de ronde... dit keer ga ik ovulatie testen kopen denk ik.... Wanneer moet je daar mee beginnen?
Aah kleintje dat is een minder begin van 2009! Ik hoop voor je nieuwe ronde, nieuwe kansen! Succes met klussen.. Op je vraag over de ovulatietesten kan ik je helaas geen antwoord geven, ben zelf ook op zoek naar antwoord hihi..