Ja ik baalde wel enorm... Ik had gehoopt dat als ik mijn menstruatie zou krijgen het morgen pas zou zijn zodat ik vanavond nog het nieuwe jaar in kon luiden met mijn vriend maar helaas haha
Haha da's wel balen idd ja, ik ben nu ook ongi dus kan het ook niet inluiden.. Ik leef met je mee hihi
bedankt allemaal! ik ga dadelijk naar de dokter voor bloed laten nemen! ik ben helemaal euforisch! groetjes sofie
Het meid wat balen voor je.En ik had nog wel zo'n goede hoop voor je.En idd jammer van de dag waarop je je nod heb gekregen.Nou ik hooop echt voor je dat je volgende maand leuker nieuws heb @sofie28 Van harte gefeliciteerd meid,spannend allemaal zeg.
Hai dames, Nog de best wensen voor iedereen. Ik ben al 3 dagen wat grieperig en hoesten, dus heb nog niet echt puf gehad om te pendelen. Sommige dames wachten dus al een week op hun pendeluitslag. Maar jullie krijgen ze echt. Ik zal vandaag wel de pendellijst even weer bijwerken. Daar hoef je niet zoveel energie voor te gebruiken.
Sofie28: van harte gefeliciteerd, dat is nog eens een manier om het nieuwe jaar te beginnen. Geniet ervan.
bedankt dames! de dokter zei dat ik al 4 weken zwanger ben en ik weet de dag dat het verwekt is: ik heb nl een hele regelmatige cyclus van 28 dagen en vanaf dag 8 zijn we elke dag beginnen te klussen en dag 10 heb ik mijn ei gevoeld. groetjes sofie
Sofie gefeliciteerd geniet ervan Ik heb nu ovulatie testen besteld waar ik als ik het goed berekend heb op dag 13 of 14 mee moet beginnen... ben benieuwd of er dan wat uitkomt!
hallo kleintje88, Ik zou als ik jou was net iets eerder beginnen met ovu testen... ben namelijk nu in de 2e ronde na nuvaring-stop en had vorige ronde (1) ook nog geen ovutesten gebruikt en toen een cyclus van 30 dgn. Maar deze ronde ben ik begonnen met testen op dag 10 (dus eigenlijk te vroeg voor 30 dagen cyclus) maar bij mij was de test al op dag 11 en 12 positief! Ik zou je dus adviseren 1 of 2 of zelfs 3 dagen eerder te beginnen voor de zekerheid... liefs suuskebab
Oke bedankt voor de tip mijn eerste cyclus was 31 dagen mijn 2de nu 32 dagen... Dus volgens dat schema moest ik bij dag 14 beginnen maar idd dat kan misschien wel te laat zijn want stel dat mijn cyclus nu wat korter is? maar ik heb 12 tests dus het zijn er in principe genoeg als het goed is
daarom, 12 is genoeg! Waarschijnlijk zal je dan nu ook wel een cyclus van rond de 31 hebben, denk ik? maar je weet nooit! ik had dus 30, maar deze maand zal het niet meer worden dan 26 of 27 denk ik... dus TO BE SURE! hahah, succes he!
Vanmorgen heb ik al een testje gedaan en nu zag ik een inieminie klein streepje... Dus ik hoop dat ik m over een paar daagjes heel goed zie.. Heb vandaag een testje gedaan omdat ik jarig ben, dacht bij mezelf dat zou wel een topcadeau zijn
gefeliciteerd met je verjaardag! en ik hoop dat we je over een paar dagen nog eens kunnen feliciteren met een super posi. test! heb je een foto van de test? ben nieuwschierig haha
nee, ik heb er geen foto van gemaakt... Het streepje verdween ook redelijk snel weer... Dus ik ga nog nergens vanuit, maar vind het toch wel spannend
bootsy gefeliciteerd met je verjaardag en laat er over een paar dagen maar een vette 2de streep komen te staan.
@ Bootsy: gefeliciteerd met je verjaardag... en dat je pendel en die van Justfem maar uit mogen komen...
Oh bootsy wat spannend ik hoop het zo voor je Hoeveel dagen voor je NOD zit je nu? Oh en natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag! Hier zijn we gisteren op kraamvisite geweest bij ons nieuwe neefje, voor wie nieuwsgierig is hij staat in mijn foto-album. Mijn mannetje wil nu ook super graag een eigen kindje en wil de gisteren gelijk klussen, ik hem voor de tigste keer uitgelegd over vruchtbare dagen, nu begrijpt ie eindelijk dat het niet zo vanzelfsprekend is zwanger worden.