waarom staat er bij mijn pendel bevallen mei 2010? Ik heb je alleen maar doorgemaild dat je in november zwanger zou worden van een jongen. Dan zou je wel heel snel uitgerekend zijn. Met 7 maanden al.
Thnx voor het pendelen Alies05. Wil iemand de pendeluitslag erbij zetten.(weet niet hoe dat werkt met dat plaatje) oktober zwanger van een jongen
Willen jullie mij er ook opzetten ? Dit zijn de uitslagen van de pendels door diverse mede-forumgenoten gedaan Alies05: December zwanger van een jongen Zuurtje: September zwanger van een jongen (4 mei bevallen) En zelf kreeg ik: Deze maand zwanger van een tweeling. (meisjes)
Ik zie ook een streepje ! En een streepje is een streepje he... Hoe licht ook.. Dus ik denk dat ik je wel mag feliciteren !
hey debke k zie ook twee streepjes hihihihi geweldig ik zal je vast voorzichtig feliciteren wanneer ga je weer testen? zou toch zuper zijn als de pendel gelij heeft geeft ons allen weer hoop liefs patty
Debke, spannund! Een hele voorzichtige gefeli van mij. Zou leuk zijn en dan heeft de pendel gelijk. En misschien ga ik je dan wel volgen volgende maand! Wil iemand mij erbij zetten op de lijst voor oktober > meisje Alvast bedankt en Debke, hou ons op de hoogte!
jaaa debke ik zie hem ook hoor. alvast gefeliciteerd hoor. snel weer een test doen smorgens dan is ie vast al duidelijker.
Deb ik zie hem ook hoor alvast een voorzichtige gefeli onze eerste roze dame op de lijst straks hihihi dat beloofd veel goeds voor de rest van de meiden Liefs Debs
Hai hai, Er is voor mijn ook gependelt Was zo nieuwsgierig! Er kwam uit dat ik in oktober zwanger wordt (november positieve test) en het wordt een jongen! MAg mijn er ook bijzetten op de lijst dus! Ben heel beneiuwd! Bedankt nog zuurtje! liefs mmooii
Hallo dames, het is de eerste keer dat ik hier een kijkje kom nemen. Ik heb al veel over vrouwen die pendelen. Maar als ik het bij mij probeer, komt er geen beweging in. Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd. Wil er hier toevallig iemand voor mij pendellen?
hey debke ik zie et ook! heb je vandaag nog een test gedaan? ben zeer benieuwd! alvast voorzichtig gefeliciteerd meis
Hallo allemaal Dank jullie voor het kijken...durf het nog niet te geloven. Heb weer getest...is iets duidelijker, zal zo een foto plaatsen.(weer met gsm hihi) Liefs Deb
hey debke heb de foto gezien en et 2e streepje is al wat meer zichtbaarder dan die van gisteren. misschien morgen of overmorgen nog een testje doen? succes ben benieuwd! liefs mik