Hey meiden, M`n pendels van december kloppen helaas niet Sinds vanavond bruine afscheiding, en al 2 dagen hoofdpijn dus de zullen vanavond of morgen wel doorbreken Verkeer momenteel weer in een mega dip! Net of het elke maand zwaarder wordt............ Maar heb nog pendels voor januari dus wie weet We gaan er in elks geval voor ! Kus mij
oh spannend! hopelijk heb je volgende week een posi test! klinkt stom ook ik heb nu 4 keer op verschillende dagen gependeld (gisteren nog) en blijf steeds terug komen in dec 2009 zwanger meisje. Wie weet hebben de pendels van ons gelijk laten we het hopen [-o<
en eigenlijk zou ik het zelf ook weleens willen proberen voor anderen maar ik ben veel te bang om fouten te maken ofzo
Nou meiden mij pendel mag op groen hoor. Heb het nu tegen me moeder en zus verteld dat ik echt zwanger ben In mijn foto album staat de positive test
Dag meiden, Ik heb in het verleden ook wel eens voor mijzelf gependeld. Ik beïnvloed mijn pendel zelf onbewust. De uitslagen verschillen en kloppen niet altijd. Als ik pendel voor een ander, kloppen de uitslagen wel regelmatig. Leuk dat jullie voor elkaar pendelen!
Nou ja als de calculator van dit forum januari als innesteling aan zou geven zal het ook wel redelijk kloppen lijkt me.
Iedereen bedankt voor de felicitaties. Ik vind het allemaal wel eng hoor.Ik durf elke keer als ik naar de wc moet niet mijn doos af te vegen (bang om iets roods te zien).En als ik wat steken in mijn buik heb ben ik bang dat ik een miskraam ga krijgen.Ik ben al een onzeker iemand en nu ik dingen voel en weet dat ik zwanger ben al helemaal.
@alies05, er zit maar 1 dag verschil in qua "mogelijke"innesteling, volgens calculator 31 dec, maar bruinverlies was net daarna....dus januari