@Alies, ik heb nog een pendel binnen van veronique86: maart meisje Alvast weer heel erg bedankt voor het bijwerken van de lijst...
@Angilla, Dat is echt balen. Sterkte! @Alies. Mijn pendels voor December mogen op Rood, ben gisteren weer ongesteld geworden. Hopenlijk wordt 2009 ons jaar en dat van anderen!
@alies05 ik heb ook weer een pendel bij van veronique86 maart 2009 van jongen . en je hebt bij mij in de maand december de pendel op groen gezet maar dat moet rood zijn. de pendel in november was goed (helaas is die zwangerschap misgegaan ) XXX Gusam.
Ik stop met pendelen , geen aanvragen meer sturen alsjeblieft. Ik blijf jullie wel volgen om te kijken of de pendels kloppen.
ik wou ook even zeggen dat ik niet pendel voor iemand anders heb t een keer gedaan uit vriendelijkheid. maar durf t eigenlijk niet voor n ander te doen. dus svp geen aanvragen sturen ok
hier idd ook nog eentje....krijg nog steeds aanvragen, maar voorlopig pendel ik niet meer! blijf wel gewoon in dit topic meelezen/meeschrijven
Wie zouden er voor mij willen pendelen? Ik heb al wel een paar pb gestuurd maar volgens mij doe ik iets verkeerd want van niemand reactie gehad.Ik zou d'r heel blij mee zijn
hoi Gijsje je moet in het topic ; '' pendelen'' kijken, en de meiden die pendelen zelf een bericht sturen met je voor en achternaam en geboortedatum en het duurt wel een tijdje voordat je een antwoord terug krijgt, die misschien komen die nog