Heej meiden ben toch zwanger hoor Heb vanmiddag weer getest enne er stond zwanger @ justfem je pendel was goed
@joyce84: Hoera!!!! Van harte gefeleciteerd en geniet er van! @ll die graag een pendel van mij willen, je mag weer aanvragen sturen, ik kan niet garanderen dat er heel snel antwoord komt, want ik bouw het even rustig op. Ik vermeld me zelf nog even niet op de pendelaarslijst, als alles een een beetje goed verloopt dan meld ik me volgende week weer aan.
Hoi meiden, Knippy heeft weer voor mij gependeld. Vorige keer had ze het goed. Nu kreeg ik door dat ik in maart zwanger ben van een meisje. Hopen dat het dan weer klopt en de zwangerschap dan wel goed verloopt. Eerst maar eens donderdag afwachten, want misschien moet ik nog wel gecuretteerd worden.
Hmmzzz..... Dat pendelen... Super interressant, maar het lukt mij niet... Ik heb het met een naald geprobeerd, en met mijn trouwring. De naald bleef bij elke vraag stilhangen en mij ring bleef bij elke vraag rondjes draaien. Daar word ik dus ook niet wijzer van --> En trouwens.... Waar kan ik die pendelaarslijst dan vinden? Misschien dat iemand anders voor mij wil pendelen?
Angila, sterkte..... Hier eindelijk antwoord op een pendelvraag, hoop dat ze t bij t juiste eind heeft
@alies05 ik heb er weer een pendel bij justfem jan.09 van jongen. dit had jij ook gependeld. XXX Gusam
@ Angilla: balen meid wens je veel sterkte en dat 2009 jou jaar mag worden. @ Joyce: Gefeliciteerd geniet er van! Dames, eindelijk gaat woensdag de Mirena eruit Word zo gek van dat ding heb alleen maar ellende ermee. Ik ga vanaf de volgende menstruatie cyclussen bijhouden (temp.) en voorlopig maar een voorbehoedmiddel gebruiken Willen eind 2009 er voor gaan is wel fijn dan mijn cyclussen te weten Ahh heerlijk kan niet wachtten tot het eruit is!
Graag gedaan! @ Alies05: Ik heb er een nieuwe pendel bij: VeroniQue86: zwanger in mei 2009 van een meisje