@ Alies ik heb weer een nieuwe pendel door Veronique feb meisje. Wil je die op de lijst zetten. Ik hoop dat mn pendels van december goed zijn.... Ben nu 1 dag overtijd en wil zaterdag gaan testen als ik nog niet ongi ben. Spannend!
ik hoop dat alles uitkomt voor idereen ben zelf met ron de 5 bezig mischien ga ik ook nog wel proberen
Goede morgen iedereen. Weet iemand hier wanneer je weer op de goede cyclus zit,of is het bloed verlies wat ik nu heb wat je bij een menstruatie hoort te rekenen?
Heel veel sterkte! Weet hoe klote het is... De dag van je miskraam moet je rekenen als de eerste dag van je nieuwe cyclus.
echt rot Angilla.. heb je al sterkte gewenst maar wil je nogmaals heel veel sterkte wensen ik heb een nieuwe pendel van Caruli (mrt 09 jongen) liefs
Ik voel me ook wel echt rot maar ik probeer maar positief er naar te kijken.Ik heb liever dat mijn lichaam een slecht eitje ondekt dan dat ik een gehendikept kindje krijg (niet rot bedoelt) En vandaag heb ik een positive mededeling gehad en dat is dat we mogen bouwen ( een 2de slaapkamertje oftewel de baby kamer)
hey hallo allemaal ik heb even een vraag en misschien hebben jullie een antwoord. ik heb een aantal meiden een pb bericht gestuurd met de aanvraag om voor me te pendelen.. maar ik krijg van niemand een bericht weten jullie misschien of ze er mee gestopt zijn.ik ben toch elke dag weer nieuwsgierig of ik een pendel binnen heb maar heb al 2 weken niets meer binnen gekregen.. of zijn ze mischien heel erg druk
@beebie82: niet alle dames pendelen meer en degene die wel pendelen hebben het vaak erg druk Ik ben net weer begonnen met pendelen na een maandje pauze, als je een pendel wilt dan moet je me even een pb-tje sturen met je voor-, achternaam en geboortedatum.
Ik had een pendel voor dec.'08 een meisje van Knippy. Helaas moet hij op rood. Ronde 20 is aangebroken. Gelukkig stond de afspraak bij de gyn al. Eens kijken of we 15 januari een behandelplan krijgen. Ik heb nog wel een pendel van Alies05 februari een meisje.
Toch vind ik het knap hoor, van de pendeldames! Alle datums zijn bij mij ongeveer hetzelfde (tussen dec '09 en febr '10) En de meesten komen ook uit op twee jongens en een meisje, of in ieder geval een jongen en een meisje. Zou mooi zijn!
oops foutje ik doe regelmatig wat foto's lezen en zou het eens bij iemand willen proberen... Vaak kloppen de dingen die ik zeg wel redelijk en pas had ik ook geraden bij iemand dat ze een jongen zou krijgen nu wil ik me daar meer op gaan richten door me erop te richten met zwangerschappen etc. Wanneer iemand zwanger wordt en of het een J of M wordt Alleen tja dan heb ik wel een foto nodig dus als iemand dat wil let me know Ook zou ik wel willen pendelen hiermee heb ik ook bij iemand goed geraden dat het een meisje werd! Dus ik zou het ook voor een ander willen proberen maar je moet je er niet op vast pinnen hoor (al is dat natuurlijk bij iedereen hier die pendelt)