hahaha ik ken dit gevoel geen zin naar de sportschool! heb n abbonement en ga er maybe eens in de maand heen want,in me eentje vind ik er niks aan. dus wat zegt me dat? opzeggen die handel ben trouwens net bij de tattooshop geweest om m'n tattoo te bekijken die ze voor mij getekent hebben. vind hem erg mooi , maar over n klein gedeelte twijfel ik nog. maar ja nu heb ik ja genoeg tijd,tot volgend jaar (wel JAMMER) om erover na te denken
Ik ben 17 september 2008 begonnen met pendelen in dit topic en hebt de 600! pendelaanvragen bereikt en het einde is nog niet in zicht. 8)
Dat is al een lekker aantal Alies, bedankt voor al je moeite. Dat er nog maar veel goede pendels mogen volgen haha
Ik houd een excelbestand bij. Ik ben natuurlijk graag op de hoogte van hoeveel ik er goed en fout heb. Een paar keer in de week werk ik weer wat af om te kijken of die goed of fout zijn. Gaat aardig wat tijd in zitten, maar het is leuk om te doen.
Hoi ik heb even weer een update met pendels, weet niet of de vorige waren bijgewerkt dus nu nog maar een keer alles wat ik tot nu toe heb en had. Januari 2009: wendyvanliemde - zwanger van een meisje (door Weetjewel) wendyvanliemde - zwanger van een jongen (door redirosoe, jongmama, Springmuis, francescak, Liz0104, justfem ) Februari 2009: wendyvanliemde - zwanger van een jongen (door Claire85, veroniQue86) wendyvanliemde - zwanger van een meisje (door knippy, Alies05) Maart 2009: wendyvanliemde - zwanger van een meisje (door Supernanny, Eva R, mau, evelien28, Caruli) Juli 2009: wendyvanliemde - zwanger van een meisje (door zuurtje) Oktober 2009: wendyvanliemde - zwanger van een jongen (door Hellen1971) Ik heb al een beetje voorgewerkt, nu hoef je alleen maar te plakken en te knippen.
Op pagina 330 heb ik de lijst weer bijgewerkt. Op 4 pendels na staan ze er allemaal al op. Die 4 zal ik als ik weer een waslijstje binnen heb er tussen zetten.
Oke dank je wel, kom niet dagelijks dus heb het over het hoofd gezien dat die andere er al in stonden. Groetjes
60 goede is toch heel wat ik weet niet hoeveel goed maar meer foute als goede maar toch de goede is mooi mee genomen
Nou ben ook weer veillig thuis en niet van de fiets afgevallen in de sportschool Was de 2de keer dat ik spinning deed maar het is toch best lekker haha @ Knippy: ja apart he dat je dan toch niet mag pendelen.... Ik heb het geloof ik 1 x gehad dat ik helemaal niet voor diegene mocht pendelen dat vond ik zo apart! ook niet als ik het daarna nogmaals vroeg.... Ik vind het ook grappig te zien dat er zoveel verschillende antwoorden bij iedereen uit komen Hopelijk heeft mijn pendel het ook nog eens goed
ff snel een bericht van mij hier ik loop weer tegen me ongi aan dus weer spannend al ben je er niet mee bezig elke maand denk je er toch stieken aan moeilijk hoor om er niet aan te denken maar goed het gaat nu de goeie kant op ik lees met jullie mee liefs redi