hoe uit zich dat,of weten jullie dat je voor iemand niet pendelen mag? vraag je eerst wat ja en nee is of hanteren jullie voor deze vraag rondje ja heen en weer nee aan?
Hoi allemaal, Ik heb vanavond ook gependeld, ben 24 dec. gestopt met de pil, had 16 pillen geslikt van de strip. De pendel geeft aan dat ik 31 dec. zwanger ben geraakt! Wat een mooi begin van het nieuwe jaar. Dit is pas de eerste keer dat ik het doe en zo snel al zwanger (als het daadwerkelijk uitkomt natuurlijk...) Ik ben uitgerekend op 6 okt. Wil alleen niet weten wat het wordt. Oh ik ben zooooooooooooooooo blij . Heb al de hele tijd wat kwaaltjes, moe, weinig eetlust, blauwe adertjes, gevoel dat borsten iets gegroeid zijn, droge mond, jeuk in de schaamstreek, heb op 28 en 29 dec. bloedverlies gehad en op 1 jan en 4 jan kleine bloeddruppeltjes gehad na het klussen.... groetjes BGW (baby gewenst)
Nadat je aan de pendel hebt gevraagd wat ja en nee is, dan ga je vragen of je dus voor iemand mag pendelen. En het kan dan voorkomen, dat de pendel bij een bepaald persoon dus of stil blijft hangen of gewoon nee aan geeft. Dan heeft verder pendelen geen zin. Dan kun je het later nog een keer proberen of ie dan wel antwoord geeft.
Ik had trouwens ook nog een vraagje. Wordt er ook bijgehouden hoeveel vrouwen daadwerkelijk positief getest hebben na het pendelen en hoeveel uiteindelijk negatief?
Zie pagina 330. Daar staan veel pendels. Niet iedereen kiest er voor om het daar in te laten vermelden. Maar je hebt zo wel een idee.
Oh ja, nog iets, mijn banner hieronder geeft dus aan dat ik pas over 3 dagen een eisprong heb. Dit komt omdat ik ervan uitgegaan ben dat ik ongesteld was geworden op 28 dec. Heb natuurlijk nog wel even aan de pendel gevraagd of er nog een eisprong zou komen binnenkort en of ik binnenkort ongesteld ga worden/ uberhaupt deze maand nog. Allebei de vragen werden met nee beantwoord!
Voor jezelf pendelen heeft niet zo heel veel zin vind ik. 9 van de 10 keer geeft ie een antwoordt die je onbewust zelf aanstuurt. Het beste is om anders eens te gaan temperaturen. Dan merk je vanzelf wanneer je eisprong er aan komt, als je de grafiek dan een beetje door krijgt. Ik heb 2 pogingen gedaan om voor mezelf te pendelen, maar elke keer kwam het niet uit. Ik stuur 'm dus onbewust gewoon de antwoorden die ik graag wil hebben.
ik ga er in principe ook vanuit dat het niet zo is, al hoop ik natuurlijk dat het wel zo is. Ik blijf gewoon klussen, vooral dit weekend is erg vruchtbaar voor mij (als ik mijn banner dan mag geloven..)
Alies05, ik heb er weer een pendel bij ! oktober 2009 zwanger van een jongen door knippy zou je hem in de lijst willen zetten ?
als je op 31 december zwanger bent geraakt kan je eigelijk al nooit uitgerekend zijn op 6 oktober als je de 31 zwanger bent geraakt dan ben je eigelijk al 2 weken zwanger.. die krijg je cadeau dus dan zou je 2 weken eerder uitgerekend zijn.. Maar pin je niet vast op een pendel.. anders was ik dit jaar in januari, februari, mei, juni en juli zwanger
hahaha als je nu in januari zwanger bent ben je wel alle maanden zwanger hoor alleen ja niet geworden want je was het al sorry even een grapje op de late avond ga nu naar bed truste
hey hey nou vind het wel weer ff leuk om mee te kletsen dus ik doe me best zie dat er heeeel veel nieuwe pendelaars bij zijn gekomen super gezellig dus alies ken ik alleen nog als ik ff snel terug lees en wie ik nog herken @alies is het nou al een beetje aan het lukken of schiet het net als bij mij niet op ? nou ik hoor het wel liefs redi
meiden, GAME OVER.... na 2 dagen een pos zwangerschapstest te hebben(zie album). heb ontzettende buikkrampen, gewoon om misselijk van te worden, voel me echt niet goed.... die kl*te zijn gekomen...... pendels van dec kunnen op rood, die van januari kunnen nog, omdat mijn ei deze maand nog komt(als het goed is)...... kruip nu lekker terug mijn bedje in.....
alies05, bootsy, supernanny en justfem.....helaas zijn jullie pendels niet uitgekomen, of juist wel....zie mijn vorige mailtje (had namelijk 2 dagen voor NPD 2 pos testen). pendelen jullie nog? ik stuur jullie een pb.....
hey angilla, hoe gaat het nu met jou? ik voel me nu idd niet lekker.....maar misschien in een nieuwe ronde meer geluk, en dan langer dan 2 dagen op een roze wolk....