Jammer meis. Je hebt nu een MK? Dan zouden de pendels voor december wel kloppen, want je had immers een positieve zw.test toch?
Of wat lukt? Het zwanger worden? Daarmee moet ik nog een paar dagen geduld hebben of het gelukt is of niet. Heb niet echt verschijnselen. Alleen een heel klein beetje gevoelige tepels. Verder niks. Zal vast niks worden aangezien ik voor kerst buikgriep had en na kerst gewone griep.
Balen meid! Heel veel sterkte.Hoop voor je dat het snel weer raak is en dat je gewoon 9 maanden op je roze wolk zit. Dikke knuffel!
echte *** meid.. ik wens je veel sterkte en hoop dat het gauw weer raak mag zijn, en dat alles goed blijft gaan.. heel veel liefs
@luukske: wat erg voor je, ik hoop dat het snel weer raak mag zijn. En neem even de tijd om het een plaatsje te geven: Knuffel vanaf hier Nou hier is mijn ongi weer doorgekomen, dus op naar de volgende ronde, Alies kun je de pendels van december die er voor mij stonden op rood zetten?
luukske: heel veel sterkte meid. Flink balen en dan er weer tegen aan. Nonja: Gatver, ook de duivels. Veel succes in de volgende ronde.
luukske wat balen zeg! en ik hoop heel erg voor je dat het weer snel raak mag zijn! voor de andere meiden die ongesteld zijn geworden wens ik natuurlijk ook snel goed nieuws! liefs nance
Awww Luukske balen zeg meid hopelijk dat het snel weer raak is en dat alles voorspoedig verloopt.... Morgen gaan mijn vriend en ik een nachtje weg (had een keer meegedaan aan miljoenenjacht en omdat ik in het blauwe vak zat die het beste was hebben we een nachtje weg gewonnen) Hij is nu zijn zaad aan het sparen aldus hij zelf omdat hij hoopt dat hij morgen misschien al raak schiet, niet nadenkend dat het waarschijnlijk niet mijn vruchtbare periode is haha maar goed we gaan gewoon lekker genieten
Ik heb een nieuwe pendel binnen gekregen; Maart 2009; zwanger van een meisje van evelien28 Klinkt heel lekker.
Ik heb ook een nieuwe pendel binnen: Maart een meisje, Kleintje88 (past helaas niet meer in m`n onderschrift, te vol ) Zou je deze in de lijst willen zetten Alies05? Kleintje88 en Alies05 bedankt!
@ Alies ik heb een nieuwe pendel van Veronique86 februari zwanger van een meisje! laten we het hopen groetjes mau
Ook hier een nieuwe pendel binnen. Veronique86: januari zwanger van een meisje. Hoop natuurlijk dat ze t bij t rechte eind heeft. Jullie horen t over 2 weken Kleintje, veel plezier dit weekend. En ach, t is ook weleens lekker om voor de gezelligheid te knuffelen toch
@ Alies05, ik heb weer een nieuwe pendel: Veronique maart meisje. Ik denk alleen dat die en een aantal andere pendels niet uit gana komen, want ik heb vanmorgen positief getest! Alleen probleempje... mijn innesteling was waarschijnlijk op 1 januari...Maar dat is dus niet zeker, de meiden die pendelen, pendelen die op bevruchting of op innesteling? December had Alies gependeld Januari hadden Weetjewel, Que, Supernanny, Francescak en Liz0104 gependeld... Ik weet dus niet precies welke op groen mogen... Groetjes, Nijntje
Gefeliciteerd! Ik vind dat zowel eisprong als innesteling goedgerekend kunnen worden. Dus zouden zowel december als januari kloppen.