Die zwangerschapstest die kun je vanaf 4 dagen voor nod gebruiken, staat er op. Zijn extra gevoelige test. Maar ja je weet het maar nooit met die goedkope zwangerschapstestjes. Met afvegen heb ik nog rose verlies. Ik heb verder geen andere zwangerschapstesten meer. Zit niks anders op dan afwachten.
hier tot aan nu nog steeds geen ongi te zien... pffff krijg t nu toch wel beetje te pakken hoor,,, zou t dan toch misschien? durf t haast niet te hopen...
Ik heb mijn banner maar weer op dag 1 gezet. Er komen al meer bloeddruppels. Heb er weinig vertrouwen meer in.
jammer meid.. hopen dat het gauw gaat gebeuren...of een posi test, of echt ongi, dan weet je tenminste waar je aan toe bent, hoe hard het ook is...
@ alies balen meid hopelijk dat een druppeltje bloed bij maar 1 druppeltje blijft en er niet meer komt... @ girl: hopelijk is het raak Nou wij zijn terug van het nachtje weg en het was super hahaha we konden niet van elkaar afblijven en hebben ook heerlijk genoten van de omgeving
Ik ben helaas ongi geworden, maar de pendel van Bootsy kan nog wel uitkomen hoor voor Januari, dus hij hoeft nog niet op rood
Bedankt meiden voor jullie bemoedigende woorden. Vanochtend is alles echt door gebroken. Dus ronde 22 is nu definitief.
Ja idd. Maar het is niet anders. Ik zie dat je dochtertje nu jarig is volgens de banner. Gefeliciteerd! Leuke leeftijd. Mijn dochtertje is in oktober 3 geworden.
Balen alies... had nog zo voor je geduimd... Ik heb voor januari een pendel van Liz0104. zij pendelde een meisje... Het loopt allemaal weer lekker uiteen...
Ik geloof hier niet zo in maar voor de grap ook maar even gedaan. Ja = rondje Nee=rechtuit ben ik zwanger, ja (haha) is het een meisje, ja is het een jongen, ja :s Ben ik uitgerekend in September, nee ben ik uitgerekend in Oktober, ja. Twee? hahaha Ik vergat te vragen of het een tweeling was, heb wel pas een mk van een tweeling gehad dus écht onmogelijk is het niet. Apart maar ik geloof er nog steeds niets van Update, opnieuw gedaan Ja = rondje Nee = rechtuit ben ik zwanger? ja Ben ik zwanger van een tweeling, ja... afwachten maar
Ik heb voor mezelf ook weer eens gependeld... april van je raadt het al een 2ling j&m Tja, die 2ling die blijft maar elke keer... Ben benieuwd
@ Alies ik heb weer een nieuwe pendel mogen ontvangen van Liz0104: Januari zwanger van een jongen posi test februari groetjes mau