ben de laatste tijd veel aan het pendelen geslagen. Ik had gevraagd of ik vandaag mocht testen. Dit had ik al vorige week gevraagd. Hij gaf aan dat het mocht en dat ik dan positief zou testen...
Banner klopt waarschijnlijk ook niet, want ik wist niet precies wanneer mijn nieuwe cyclus nou begonnen was. Ik ben er dus met de banner vanuit gegaan dat ik 28 dec. ongi geworden was
Die banners kloppen voor niemand hoor, onmogelijk Behalve dan wanneer je ongesteld moet worden. iedereen heeft de eisprong op een ander moment. Ik heb mijn eisprong altijd helemaal in het begin van mijn cyclus. Wel super joh, ik zal ook eens pendelen wanneer ik mag testen Mijn pendel zegt mij dat ik zwanger ben en dat gaf die van bootsy ook aan maar heel lichtjes, dat zou kunnen kloppen. Spannend! Ik ga ook gewoon een CB halen, al die mat care dingen en strips etc. Vertrouw ze toch niet helemaal Ik wens je een hele mooie zwangerschap en ik hoop dat ik snel mag volgen en de rest trouwens ook! <edit> hier zegt ie dat ik vanaf zaterdag positief test
hey meiss, het spijt me dat ik het zeg, en wil je ook helemaal niet ontmoedigen, maar als je 28 december je onttrekkingsbloed hebt gehad omdat je 24 december bent gestopt met de pil, dan zit je nu op dag 16 van de cyclus.. dan KÁN je nogineens testen, en al helemaal geen vaag streepje lijkt mij.. en dan kan je ook niet zwanger zijn geraakt op 31 december, want als je 28 december je onttrekkingsbloed hebt zou dat betekenen dat je op dag 3 in je cyclus een eisprong zou hebben wat niet kan..of het moet zijn omdat je aangeeft dat je de strip niet hebt afgemaakt.. liefs Daantje
@daantje22 ; ik heb er vandaar ook bijgezet dat het mijn 16e pil was, dus wellicht dat het inderdaad daarmee te maken hebt. Maar ik kan je echt vertellen dat er een duidelijk licht/vaag streepje te zien is. En echt ik voel me gewoon zwanger, niet normale buikkrampjes die je normaal hebt als je ongi wordt. Verder slijmverlies (heb ik nooit eerder gehad), duidelijke aders in mijn borsten zie ik ineens. Maar zoals ik al zei, ik ga volgende week nog een keer testen. Ikzelf ben wel zeker van mijn zaak, maar mijn vriend wilt het toch zeker weten. @Lisa1983 : zou je mij een pb willen sturen met je voornaam, achternaam en geboortedatum. Ik zal dan gelijk voor je pendelen
Ik wil niet veel zeggen maar je kan dus heel erg vroeg in je cyclus je eisprong hebben. Mijn 3e zoontje is onstaan op de dag dat ik zelfs nog heel ligt bloedverlies had en mijn menstruatie duurde altijd maar 3 dagen. Dus 2 dagen na het begin van mijn cyclus ben ik al zwanger geraakt van hem, dat weet ik zeker omdat mijn man daarna twee weken afwezig was en de melkboer niet langs is geweest
BGW ; Spannend zeg! Zou wel SUPER zijn. Succes! Ze zeggen dat het het 'kunt'voelenhe, als je zwanger bent!? Dus, wie weet! Ps: Ik heb je een pb gestuurd. Groetjes, Manon
. Je kan wel vroeg in je cyclus een eisprong hebben, maar niet op dag 3 ofzo, daar zal echt iedereen het met me eens over zijn ,dan is je eitje nogineens gegroeid..je eitje moet minimaal 18 mm zijn als het goed is, om te springen, en dat duurt minimaal een dag of 8 op zijn vroegst. Sommige hebben ook een bloeding tijdens de eisprong of een tussentijdse bloeding die voor een ongesteldheid wordt aangezien waardoor veel meiden denken dat ze meteen een eisprong hebben bijv op dag 3 van hun cyclus
We wachten het wel af, maar ik geloof er heilig in. Voel me gewoon zo en het pendelen (al mag je daar niet 100% op afgaan natuurlijk) geeft het ook telkens aan. Donderdag ga ik een nieuwe test halen en volgende week nog een keer testen, kan ik wel volhouden denk, want zelf ben ik al overtuigd.
@Daantje, dat klopt wel. Ik moet eerlijk bekennen dat alle letters momenteel door elkaar vliegen voor mijn gevoel Ik kwam er helemaal niet meer uit, hahahaha.
heeey ik weet niet wie er dan gelijk heeft maar Bootsy heeft gependeld zwanger in december en Francescak heeft gependeld in januari?! Ik had mn ovulatie op 28 december en heb vandaag positief getest!... dus weet niet wie er nu gelijk heeft?neem aan die van januari?
Soms pendelen ze toch in welke maand je zwanger raakt en soms wanneer je positief test? Ik vind dat ze beiden gelijk hebben en wil jou enorm feliciteren.. of had ik dat al gedaan?
Gefeliciteerd... Echt helemaal super! Ik pendel altijd de eisprong/bevruchting... En ik weet dat de meeste pendelaars dit doen...
@alies, heb enkele pendels erbij, waaronder die van jou. Zou je ze willen bijwerken met de nieuwe lijst/update
alies heb weer een nieuwe pendel wil je hem weer toevoegen in de lijst februari zwanger van een meisje door bgw bgw nogmaals thanks
Gefeliciteerd Booboo Hier nog geen positieve ovulatie test... maar goed het is nog wel vroeg he vind het alleen vervelend dat mijn vriend nu niet persé wil klussen hij zegt: ach we wachten die ovulatie testen maar af :S Oké we hebben wel seks maar b.v minder dan vorige maand want hij is heillig overtuigd van die ovulatietesten :S terwijl ik er niet zo heel veel vertrouwen in heb en zeg dat die niet altijd klopen
Heey niet getreurd, ik had mijn ovulatie op dag 19 (28dec), check mn album, we hebben geklust op 25/26 dec en op 28/29 dec. dus het kan makkelijk, je ziet hem vanzelf aankomen..