Nou ik heb dus eerder het gevoel dat ik dus niks zal zien ik weet niet waar dat gevoel vandaan komt maar dat denk ik gewoon..... Heellll raar En tja het is vast ook nog te vroeg (over 6 dagen zou hij ongeveer pas zijn)
Deze heb ik nog van Justfem staan: Zwanger: dec 2008 Test pos: jan 2009 Geslacht: meisje Deze van Alies: januari zwanger van een jongen De andere pendels die ik had lopen zeiden december zwanger. Maar die durfde niet meer te zeggen wanneer ik positief zou testen. Iedereen die voor mij gependeld heeft kwam dus op hetzelfde uit. Ik weet dat je er niet vanuit mag gaan maar ik heb een goed voorgevoel dus we zitten hier lekker te zenuwen hahaha.
kleintje heeft voor mij Maart gepedendeld zwanger van een meisje.... Ik hoop dat ze gelijk heeft, grt worteltje
@bgw, je kunt inderdaad heel goed zwanger zijn hoor! Mijn buurvrouw is bij haar laatste kindje ook na de 2e week gestopt met de pil, heeft een paar dagen later een paar druppies bloed gehad en was toch echt zwanger. Dus hetkan wel! Als het inderdaad zo is, geniet er lekker van!
Hoi hoi, Ik heb nog zoveel aanvragen liggen dat ik ze met de nieuwe aanvragen niet weggependeld krijg. Dus op dit moment even een stop! Ik geef wel weer aan wanneer de box leeg is en ik nieuwe mensen kan ontvangen Liefs!
Mogen mijn pendels ook op de lijst? Ik zelf (Meagan dus) Jan J+M Bootsy Feb J+M Bqw Apr J+M Ik kan alvast melden dat ik zelf gelijk heb wat het eerste gedeelte betreft
hey heb ook weer een erbij . van kleintje88 april meisje . nou word erg benieuwd al zoveel in april ! gr lisa
Kan alles nu gaan lezen maar ik ben ook wel geinteresseerd in een pendelsessie.. Hoe krijg ik het voorelkaar dat iemand dat voor mij wil doen? Ik heb al wel lopen zoeken op de site maar zie door de vele bomen (berichtjes) het bos niet meer.. Kan iemand mij helpen?
Heel vaag maar dat klopt ook wel, zondag heb ik vast een hele dikke streep Nu maar hopen dat het stevig blijft zitten!
Ik heb vandaag een heeelll licht streepje bij de ovulatie test... zal dit betekennen dat er over een paar dagen een dikkere streep komt? of betekend dit helemaal niks?