alies heb al weer een nieuwe pendel februari zwanger van een jongen met een posi test vanaf 3 maart pendelaar wenst onbekend te blijven februari loopt goed bij mij @ meagan alvast gefeliciteerd wanneer is je officieele nod?
hoi allemaal, ik had nog 2 foto's gemaakt van mijn test. Kijk maar in mijn album. Het is misschien niet een hele goede foto, maar als je goed kijkt zie je toch echt een 2e streepje. Zouden jullie ook willen kijken!
degenen die door mijn gependeld willen worden kunnen mij een pb sturen met naam en geboortedatum. Had het gisteren erg druk hiermee. Ben nu even te moe om te pendelen, maar als ik tijd heb en ik voel me goed zal ik het gelijk doen.
Ik heb ook een hele vage positieve test Ik ben jou gewoon achterna gegaan, haha. Ik zie jou streepje wel hoor, ik heb de mijne ook in mijn album gezet. In het echt is hij duidelijker. Ik test zondag weer.
@ Meagan: ik zie bij jouw ook een streepje hoor. Grappig he, we kunnen gewoon niet wachten! Volgende week (of misschien iets eerder.....) ga ik weer testen. Mijn vriend wilt echt een duidelijke streep zien, al is hij wel al een klein beetje overtuigt, maar toch....
Het is logisch dat ik eerder positief test met mijn vroege eisprong dan iemand met een late eisprong. Ik hou nooit zo vast aan NOD ofzo, ik test wanneer ik zin heb Nu maar hopen dat dit blijft zitten!
Spannend Meagan en Bgw. Heel lichte streepjes en duimen dat het blijft zitten. In ieder geval al heel voorzichtig gefeliciteerd!
Maar ja op de bijsluiter staat dat hij dezelfde kleur / dikte of donkerder moet hebben als de controle streep? Nou is die ook niet super donker die controle streep maar in ieder geval een stuk donkerder dan dat dat 2de streepje was... Morgen nogmaals.... en nu zo meteen maar even klussen
Sommige zaadjes kunnen wel een week leven hoor, dus volpompen die baarmoeder, LOL. Heel erg veel succes!
Ik heb een nieuwe pendel, maart meisje, 12 april posi test van Bgw. Thanx Bgw Zou je het in de lijst willen verwerken Alies05? Thanx Kan m`n pendel helaas niet meer in m`n onderschrift kwijt XXX
PENDELLIJST 2008 AUG/SEPT 10 foute pendels, 2 goed. Zie pagina 113 voor de complete lijst SEPTEMBER 10 foute pendels, 5 goed. Zie pagina 113 voor de complete lijst OKTOBER 90 foute pendels, 50 goed. Zie pagina 194 voor de complete lijst en op pagina 214 staat het laatst verwerkte deel. NOVEMBER 166 foute pendels, 55 goed. Zie pagina 283 voor de complete lijst en op pagina 303 staat het laatst verwerkte deel. DECEMBER 148 foute pendels, 38 goed. Zie pagina 336 voor de complete lijst anoniem01 - zwanger van een meisje pos.zw.test jan (door Justfem) booboo22 - zwanger van een meisje (door Bootsy) Bright - zwanger van een meisje (door Maar29, Justfem, Supernanny en Bootsy) chiquita - zwanger van een meisje (door zelf, justfem, missy24) - zwanger van een jongen (door Bootsy) cyntje78 - positieve zw.test in dec (door Bootsy) desireeK - zwanger van een meisje (door Bootsy, Supernanny, Justfem, Luukske, Knippy, Alies05 en Weetjewel) es1977 - zwanger van een jongen (door Alies05) girl21 - zwanger van een meisje (door Justfem, Knippy, Supernanny, Que, Francescak, Tineke333, Liz0104 en Kleintje88) - zwanger van een jongen (door Weetjewel) moesje1 - zwanger van een meisje (door Veer86) moppie 1279 - zwanger van een jongen (zelf) Mystic Sun - zwanger van een meisje (door zuurtje) nanny - zwanger van een meisje (door Alies05) staffie - zwanger van een meisje (door Knippy, Justfem) zuurtje - zwanger van een meisje (door Justfem) - zwanger van een jongen en meisje (zelf) 2009 JANUARI angel68 - zwanger van een meisje (door Justfem) angelea - zwanger van een meisje (door Bootsy, Kiwi en Luukske) angilla - zwanger van een meisje (door Luukske en Francescak) - zwanger van een jongen (door Maar29) annettevl - zwanger van een meisje (door Claire85) annie1979 - zwanger van een meisje (door Weetjewel) anoniem01 - zwanger van een jongen (door Alies05) berenbotje - zwanger van een meisje (door Justfem en zelf) bgw - zwanger van een meisje (door liz0104) bloempje83 - zwanger van een meisje (door Luukske) - zwanger van een jongen (door Alies05, Justfem en Bootsy) bootsy - zwanger van een jongen (door ilonahokkeling) - zwanger van een meisje (door liz0104) - zwanger van een j+m (door Justfem) Bright - zwanger van een jongen (door Claire) bubsie - zwanger van een meisje (door Hellen1971) Col82 - zwnager van een meisje (door Que) cyntje78 - zwanger van een jongen (door Alies05) Daantje22 - zwanger van een meisje (door Knippy) - zwanger van een jongen (door Alies05 en VeroniQue86) Denicepino - zwanger van een tweeling: jongen en meisje, bevalt in sept 2009 via keizersnee dior - zwanger van een jongen (door Luukske) Djuke - zwanger van een jongen (door Alies05) Ellenk - zwanger van een jongen (door Claire85) es1977 - zwanger van een meisje (door Claire85) - zwanger van ? (Alexia) flipper2288 - zwanger van een meisje (door Francescak) - zwanger van een jongen (door Justfem) flower85 - zwanger van een jongen (door Bootsy) - zwanger van een meisje (door Luukske) gijsje - zwanger van een jongen (door Justfem) girl21 - zwanger van een meisje (door Alies05) gusam - zwanger van een jongen (door Alies05 en Justfem) ilonahokkeling - zwanger van een jongen (door Bootsy) joosie - zwanger van een meisje (door Alies05 en Justfem) - zwanger van een jongen (door Luukske, Knippy en een vriendin) joyce84 - zwanger van een jongen pos.zw.test febr (door Knippy) - zwanger van een meisje (door Caruli) Kaatje80 - zwanger van een jongen (door Alies05 en Justfem) Knippy - zwanger van een meisje pos.zw.test febr (door Que) - zwanger van een meisje (door Berenbotje) - zwanger van een jongen (door Mau en Francescak) kleintje84 - zwanger van een meisje pos.zw.test feb bev. keizersnee (door Bootsy) kweb - zwanger in 2009 van een ? (door Nanna) - zwanger van een jongen (door Claire85) ladyjoey - zwanger van een jongen (door Caruli en Veer86) lexy4 - zwanger van een jongen (door Alies05) Lucky - zwanger van een jongen (door Knippy) - zwanger van een meisje (door Bootsy) Luukske - zwanger van een meisje (Zuurtje, Alexia R, Knippy, jongmama en Mau) - zwanger van een 2ling (door veroniQue86, Justfem, Bootsy en zelf) Marsab - zwanger van een meisje (door Supernanny, Caruli en Justfem) mau - zwanger van een jongen (door Francescak) - zwanger van een jongen pos.zw.test feb (door liz0104) meagan - zwanger van een j+m (zelf) Mercedes - zwanger van een meisje merels - zwanger van een jongen (door Claire85) Mik - zwanger van een jongetje (door missy24) myprecious - zwanger van een meisje (door Justfem en Bootsy) nadja - zwanger van een jongen (door Knippy) Nessy - zwanger van een meisje (door Alies05) Nijntje27 - zwanger van een meisje (door Weetjewel, Que en Supernanny) - zwanger van een jongen (door Francescak) nikkiF - zwanger van een jongen (door Liz0104) Northern - zwanger van een meisje (door Knippy en Alies05) - zwanger van een jongen (door Mau) pampapilio - zwanger van een meisje (door Alies05 en Knippy) Que - zwanger van een jongen (door Knippy) Romie - zwanger van een meisje (door Weetjewel en Knippy) rootje79 - zwanger van een jongen (door Claire85) - zwanger van een meisje (door Bootsy, Supernanny en Alies05) - zwanger van een jongen en meisje (door Justfem) saz667 - zwanger van een meisje (door Justfem en Alies05) Shiva24 - zwanger van een meisje (door Knippy) Sjaam - zwanger van een jongen (door maar29) sjan - zwanger van een meisje (door Knippy) Sjanienu - zwanger van een jongen (door Claire85) spirit70 - zwanger van een meisje (door Caruli) stephanie87 - zwanger van een meisje (door Supernanny, Knippy en Justfem) - zwanger van een jongen (door Mau) supernanny - zwanger van een meisje (door Fl3xgirl en Knippy) tineke333 - zwanger van een jongen (door Justfem en Supernanny) - zwanger van een meisje (door Que) wendelaa - zwanger van een jongen (zelf) - zwanger van een meisje (door veroniQue86) wendyvanliemde - zwanger van een meisje (door Weetjewel) - zwanger van een jongen (door redirosoe, jongmama, springmuis, francescak, liz0104 en Justfem) yvo08 - zwanger van een jongen (door Knippy) - zwanger van een meisje (door liz0104) Zeepbel83 - zwanger van een meisje FEBRUARI annie1979 - zwanger van een meisje (door Supernanny en Alies05) berenbotje - zwanger van een meisje (door Caruli en Alies05) bloempje83 - zwanger van een jongen (door Supernanny) blubje - zwanger van een jongen (door kleintje88) bubsie - zwanger van een jongen (door Alies05) Burningkarma - zwanger van een meisje (door Alies05) Claire85 - zwanger van een jongen en meisje pos.zw.test febr (door Justfem) daantje22 - zwanger van een jongen (door Hellen1971) Dazwa - zwanger van een meisje (justfem) dior - zwanger van een jongen (door Alies05) girl21 - zwanger van een meisje (door Luukske) - zwanger van een jongen (door Caruli) gusam - zwanger van een meisje (door Supernanny) joeke - zwanger van een j+m (door knippy en Caruli) joyce84 - zwanger van een meisje (door Alies05) kleintje84 - zwanger van een meisje (door veroniQue86) kleintje88 - zwanger van een jongen (door Alies05, Knippy en iemand van paranormaalforum, Justfem en zelf) - zwanger van een meisje (door Caruli, Liz0104, Hellen1971 en Ladyjoey)) Knippy - zwanger van een meisje (door Alies05, Supernanny en bgw) - zwanger van een jongen (door Vlademira, Fl3xgirl, Caruli en Kleintje88) - zwanger van een jongen pos.zw.test maart (door Hellen1971) - zwanger van een jongen pos.zw.test vanaf 3/3 (door ?) knorretje84 - zwanger van een jongen (door Knippy) ladyjoey - zwanger van een meisje (door Weetjewel) lexy4 - zwanger van een meisje (door Liz0104) liesben - zwanger van een meisje (door Francescak) Loe - zwanger van een jongen (door Alies05) Lucky - zwanger van een meisje (door Alies05, Justfem en Supernanny) malleboe - zwanger van een jongen (door Alies05 en Knippy) mau - zwanger van een meisje (door Alies05 en veroniQue86) meagan - zwanger van een j+m (door Bootsy) meggytje - zwanger van een meisje (door Alies05) milla77 - zwanger van een meisje (door Alies05) myprecious - zwanger van een jongen (door Alies05) nijntje27 - zwanger van een jongen pos.zw.test maart (door Justfem) - zwanger van een meisje (door Caruli) nonja - zwanger van een meisje (door Mau en veroniQue86) northern - zwanger van een meisje (door Liz0104, Evelien28 en Weetjewel) rootje79 - zwanger van een jongen (door Que, Knippy, Ladyjoey en Kleintje88) - zwanger van een jongen en meisje (door Francescak en zelf) - zwanger van een meisje (door Mau) shaula - zwanger van een meisje (door Supernanny) sjanienu1 - zwanger van een jongen (door Que) supernanny - zwanger van een jongen (door Missy24 en Francescak) - zwanger van een meisje (door redirosoe, Claire85, zelf en Bootsy) - zwanger van een 2ling j+m (door mau) thegirl80 - zwanger van een meisje (door Bootsy) tineke333 - zwanger van een meisje (door Bootsy en Knippy) - zwanger van een jongen (door Mau) wendelaa - zwanger van een jongen (door Justfem) wendyvanliemde - zwanger van een jongen (door Claire85 en veroniQue86) - zwanger van een meisje (door Knippy en Alies05) zuurtje - zwanger van een meisje (door Alies05) MAART annettevl - zwanger van een meisje (door Supernanny) annie1979 - zwanger van een meisje (door Knippy) berenbotje - zwanger van een meisje (door Knippy) - zwanger van een jongen (door Supernanny) bootsy - zwanger van een jongen (door kleintje88) - zwanger van een meisje (door veroniQue86 en Alies05) bruisje - zwanger van een meisje (door Vlademira) bubsie - zwanger van een meisje (door Knippy) ccwomen - zwnager van een jongen (door Justfem) chiquita - zwanger van een meisje (door ladyjvm) daantje22 - zwanger van een jongen (door Caruli en Evelien28) flipper2288 - zwanger van een meisje (door Knippy) gina18 - zwanger van een jongen (door ?) girl21 - zwanger van een meisje pos.zw.test april (door Roos1987) gusam - zwanger van een jongen (door veroniQue86) hanna1974 - zwanger van een meisje (door Zuurtje) joeke - zwanger van een meisje (door Alies05) - zwanger van een jongen (door Justfem en Hellen1971) joosie - zwanger van een jongen (door evelien28) Justfem - zwanger van een jongen pos.zw.test 4 wk na 1e ongidag (door Que) - zwanger van een meisje (door Mau) Juuls - zwanger van een meisje kleintje84 - zwanger van een jongen (door Alies05) kleintje88 - zwanger van een meisje (door Zuurtje en bgw) Knippy - zwanger van een jongen pos.zw.test april (door Liz0104) - zwanger van een meisje (door Bootsy) knorretje84 - zwanger van een meisje (door Alies05) lexy4 - zwanger van een jongen (door Hellen1971) liesben - zwanger van een meisje (door Knippy en veroniQue86) - zwanger van een jongen (door Caruli en Ladyjoey) luukske - zwanger van een meisje (door Alies05) mau - zwanger van een jongen (door Eva R) Mik - zwanger van een meisje nijntje27 - zwanger van een jongen (door Knippy, Claire85 -> pos.test april gependeld) - zwanger van een meisje (door veroniQue86) NikkiF - zwanger van een meisje (door Knippy) nonja - zwanger van een jongen (door Caruli) northern - zwanger van een meisje (door veroniQue86 en Kleintje88) - zwanger van een jongen (door Caruli) - zwanger van een meisje pos.zw.test 12/4 (door bgw) rootje79 - zwanger van een meisje (door Caruli en veroniQue86) shaula - zwanger van een meisje (door Alies05) Stephanie87 - zwanger van een meisje (door Alies05) - zwanger van een jongen (door Caruli) supernanny - zwanger van een jongen pos.zw.test april (door Justfem) Tineke333 - zwanger van een jongen (door Alies05) - zwanger van een meisje (door Caruli) weetjewel - zwanger van een meisje (door Supernanny) wendelaa - zwanger van een meisje door Supernanny, Alies en fotolezen via Kleintje88) wendyvanliemde - zwanger van een meisje (door Supernanny, EvaR, Mau, Evelien28 en Caruli) worteltje - zwanger van een meisje (door Kleintje88) yvo08 - zwanger van een jongen (door Alies05) - zwanger van een meisje (door Bootsy) zuurtje - zwanger van een jongen (door Supernanny) APRIL an191080 - zwanger van een meisje (door Alies05) berenbotje - zwanger van een meisje (door Mau) Bianca - zwanger van een jongetje (door supernanny) blubje - zwanger van een jongen (door Justfem) bootsy - zwanger van een jongen (door Lisa1983) - zwanger van een j+m (zelf en Knippy) elke1984 - zwanger van een meisje (door Caruli) flower85 - zwanger van een meisje (door Justfem en Knippy) - zwanger van een jongen (door Alies05) girl21 - zwanger van een meisje (door veroniQue86) joeke - zwanger van een jongen (door veroniQue86) Justfem - zwanger van een jongen pos.zw.test mei (door Supernanny) Kaatje80 - zwanger van een jongen en een meisje (door Weetjewel) kleintje84 - zwanger van een meisje (door Hellen1971) - zwanger van ? pos.zw.test mei (door Liz0104) kleintje88 - zwanger van een meisje (door Mau) lisa1983 - zwanger van ? (fotolezen door Kleintje88) - zwanger van een meisje (door Bootsy, Knippy en Kleintje88) loe - zwanger van een meisje (door Supernanny) mau - zwanger van een jongen (door Luukske) - zwanger van een meisje pos.zw.test mei (door Supernanny) meagan - zwanger van een j+m (door bgw) MyPrecious - zwanger van een tweeling: jongen en meisje nikkiF - zwanger van een meisje (door Mau) nonja - zwanger van een jongen (door Bootsy en Weetjewel) ranniej20 - zwanger van een jongen (door Knippy) Shiva24 - zwanger van een meisje (door Supernanny) supernanny - zwanger van een meisje (door Kleintje88) MEI Elke1984 - zwanger van een meisje (door Lautje24) hemeltje83 - zwanger van een meisje (door Knippy) Nessy - zwanger van een jongen en een meisje (door Knippy) - zwanger van een meisje (door Supernanny) northern - zwanger van een jongen (door Hellen1971) stephanie87 - zwanger van een jongen (door Ladyjoey) supernanny - zwanger van een meisje (door veroniQue86) tearke - zwanger van een meisje (door Caruli en Supernanny) Veer86 - zwanger van een jongen JUNI angilla - zwanger van een meisje (door Mau) bubsie - zwanger van een meisje (door Caruli) ranniej20 - zwanger van een meisje (door Alies05) rootje79 - zwanger van een meisje (door Liz0104) JULI Daantje22 - zwanger van een meisje (door Supernanny) - zwanger van een meisje pos.zw.test juli (door Liz0104) joosie - zwanger van een meisje (door Mau) lexy4 - zwanger van een meisje (door Hellen1971) lisa1983 - zwanger van een meisje (door Hellen1971) Tearke - zwanger van een meisje (door Mau) wendyvanliemde - zwanger van een meisje (door Zuurtje) AUGUSTUS pampapilio - zwanger van een meisje (door Supernanny) OKTOBER kleintje84 - zwanger van een jongen (door Caruli, Knippy) veroniQue86 - zwanger van een jongen (door Alies05) wendyvanliemde - zwanger van een jongen (door hellen1971) NOVEMBER veroniQue86 - zwanger van een meisje (door Caruli) DECEMBER veroniQue86 - zwanger van een meisje (door Supernanny, Knippy, zelf) 2010 ladyjoey - januari 2010 zwanger van een meisje (door Bootsy) Dazwa - April 2010 zwanger van een tweeling Mamasuus 2010 zwanger van een jongen (door zuurtje en mezelf) romie - 2010 zwanger van een 2ling (door Alies05) 2011 kleintje84 - juni zwanger van een jongen (door ladyjoey) 155 goede pendels 454 foute pendels Om de foto te plaatsen kun je deze url gebruiken je moet alleen de spatie weghalen bij de laatste IMG] http://i47.photobucket.com/albums/f198/dburghouwt/pendelen.jpg[/IMG ] [color=darkred]Ik (Alies05) werk de lijst elke keer bij, dus wijzigingen gewoon in het topic zetten en ik zorg dat ze in de lijst komen te staan.[/color] Zow dat was weer een waslijst. Als er aanvullingen zijn roept u maar.