Mmm ik zit met een dilemma of nou ja dilemmea een aanbod van het werk wat ik ook graag zou willen... Ik mag namelijk de cursus evv-er gaan volgen (eerst verantwoordelijke verzorgende), heel leuk omdat ik meer uitdaging wilde in mijn werk! Maar ja nu hoorde ik via via (weet het niet zeker) dat die cursus 1 jaar duurt (verspreid over verschillende dagen) dus als ik snel zwanger raak zou ik daarmee in de knoop komen.... Nu vraag ik me af zou ik het toch doen en ik zie wel wanneer ik zwanger raak? of zal ik "eerlijk" zijn tegen de manager en zeggen dat ik bezig ben met zwanger worden? Ik heb dan misschien wel de kans dat ze me eruit proberen te werken (al heb ik een vast contract) want ze zijn nu bezig met het "opfrissen" van het team.... Wat zal ik doen? iemand advies?
Ik zou niets zeggen. Je weet nooit hoe lang het duurt toch? En mocht je zwanger raken, dan zie je dan wel weer. Ik zou niet mijn hele leven aanpassen aan het "misschien wel zwanger worden".
Ik zou het zeker wel doen even wachten kan ook geen kwaad en een diploma extra op zak is toch lekkerder en vergeet de verdienste niet.
ik sluit me aan bij Liesben! ik denk dat je het jezelf niet te moeilijk moet gaan maken! je weet niet wanneer je zwanger raak en daarom nou alles wat je zou willen doen voor je uitschuiven of niet doen zou toch jammer zijn of niet? en trouwens een zwangerschap duurd ook 9 maanden dus waarom niet?
Nou voor de verdienste hoef ik het niet te doen want het zou zo'n 50 - 70 euro in de maand schelen... Dus dat valt wel mee... En wachten met een zwangerschap zit er niet in want dan zou ik weer aan de pil moeten gaan (condoom kan mijn vriend niet goed tegen en vinden we beiden ook absoluut niet fijn) en dat wil ik dus echt niet! Ik denk dat ik gewoon maar die cursus ga doen en als ik tussendoor zwanger wordt dan zien we wel hoe en wat... en anders kan ik altijd misschien later nog die cursus doen...
ja dat vind ik ook. en je baas weet toch niet, als je zwanger raak en je verteld't , dat't geplent was toch?
Ik zou als je het graag wilt doen gewoon lekker de cursus gaan doen. Zowieso niks tegen je werkgever vertellen over het zwanger willen worden. Straks proberen ze jou er ook uit te werken. Misschien duurt het nog een tijdje voor je zwanger raakt en had je bv. de cursus makkelijk kunnen doen.
kleintje, ik werk zelf ook in de zorg, en zou het zeker niet afslaan hoor. Idd niet je leven aanpassen op het zwanger worden. Gewoon gaan doen ! Een nieuwe uitdaging is altijd leuk ! Op mijn werk weten ze allemaal dat ik bezig ben met zwanger worden, en eigenlijk vind ik het heel fijn, ik was ook bang dat ze me dan misschien eruit zouden gooien, maar dat is niet het geval. Ze zijn allemaal heel meelevend, en ik heb veel steun aan ze. Dat is ook wel heel erg fijn.
tjonge ik heb ook bij mij zelf geprobeerd te pendelen.... hmzz ik heb veels te koude handen hiervoor, ik heb het idee dat ik zelf die pendel beweeg door te ademen of wat dan ook... Ik weet ook niet zo goed hoe het werkt, ben er blijkbaar te sloom voor iemand tips?
Ik laat het pendelen aan de deskundige hier altijd over. Je kunt ze vragen of zij voor je willen pendelen
Hoi allemaal, ik ben blij verrast met zoveel aanvragen voor pendelen door mij. Op dit moment ben ik er erg druk mee, en heb niet altijd tijd/zin om het te doen. Degene die mij nu gemaild hebben om te pendelen zal ik nog behandelen, weet alleen niet of dat vandaag nog zal zijn. Daarna wil ik even voorlopig niet pendelen. groetjes BGW
Hallo allemaal, Ik kan pas over zes dagen testen maar nu heb ik soms last van bruinverlies. Klopt dit wel? Mijn cyclus was de laatste tijd netjes 35 dagen en nu ben ik bang dat hij eerder komt. Ik heb ook ontzettende rugpijn, zou mijn ongi er aan komen? Mijn temp is nog wel steeds 37 graden. Is er iemand die dit ook wel heeft meegemaakt? Alle tips zijn welkom, groetjes lucly.
maak je niet druk hoor, als je er geen tijd voor hebt is niet erg! Kijk gewoon waneer het je het beste uitkomt, het heeft geen haast, ik wacht gewoon af. Oh mocht ik nu eerder zwanger zijn dan jij met pendelen.... ik zal het je laten weten
hey allemaal, de damens die voor mij gependelt hadden met de uitslag januarie zullen niet uitkomen Omdat ik gister geopereed ben en niet eerde aan de clomid kan dan voor de 27ste jan Justfem had voor mij gependelt Zwanger + posi test in februarie van een tweeling. j+m
ik heb ook in een soort gelijke situatie gezeten. er werd mij een hogere functie aangeboden. dan wel ander werk dan wat jij doet. ik heb toen mijn baas wel eerlijk vertelt dat ik het wel met beide handen aan wou pakken maar dat we wel zwanger wilde worden..hij stelde het erg op prijs dat ik dat eerlijk vertelde. tja je bent je er wel van bewust dat het misschien na 2 maanden al zo is of na 2 jaar nog niet en misschien wel nooit... maar het is wel je toekomst waar je mee bezig bent. alleen in jou geval zou ik het denk ik niet zeggen omdat ze het team aan het verfrissen zijn. maar ze kunnen je niet ontslaan vanwege je contract! maar wie weet proberen ze dan van alles.. in ieder geval succes met een keuze maken!