wie geloolft er in de naald aan een touwtje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovecouple, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi Dames,

Ik heb een paar vragen over het pendelen.
    Op dit moment ben ik zwanger dus daarvoor wil ik niet pendelen.
    Wel ben ik benieuwd of het een jongen of een meisje wordt.
    En of het rond de uitgetelde datum wordt geboren.

Kun je hier voor pendelen, kun je dat zelf, of is er iemand die dat kan doen?
    Veel vragen, ik weet het, maar ik ben er niet mee bekend maar toch wel benieuwd.

Dank jullie voor de antwoorden.

Groetjes,
    Krissa

2. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Wat eeb rust hier, kom maar op met die positieve testen :)

Alies: heb weer een pendel erbij: maart 09 zwanger van een jongen door Caruli

3. happymama

happymama Niet meer actief

YES,YES,YES

had net een posi ovu test in handen !

4. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    weg wezen jij, hup aan de klus

5. happymama

happymama Niet meer actief

hahaha nou als ik dat over een paar uur doe is dat ook wel goed toch

6. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Ik had vanmiddag samen met mijn zusje gependeld, spannend hoor want zij is al zwanger van haar 2de, dus de vraagjes gingen voornamelijk over de bevalling en uitgerekende datum.

Ze heeft mij ook gependeld, freaky hoor, kreeg de zelfde uitslag als van Bgw :) 3 jaar geleden heeft een vriend van ons mij eens gependeld met mijn ring die ik van mijn man heb gekregen.... en jah hoor die zei toen ook al van je krijgt een tweeling, nu hebben wij hem voor gek verklaard, nu jaren later alweer 2 maal de zelfde uitslag.

- Ze vroeg of ik in de eerste drie maanden van dit jaar nog zwanger zou raken; YEP

- Dubbele vraag, of ik dit jaar nog ging bevallen; YEP december

- wordt het een eenling; NOPE

- wordt het een tweeling; YESSSS

- worden het 2 jongens of 2 meisjes; NOPE

Ach mocht het zo zijn dan zijn we wel in een keer er vanaf hé ;) 1 keer zwanger en 1 keer op de verloskamer, krijg er dan wel 2 prachtige geschenkjes bij 8)

Vind het wel een bijzonder idee

Is er misschien nog iemand die mij nog eens wil pendelen? Als mij nu nog iemand gaat vertellen dat het een tweeling wordt dan ga ik gillen :D

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    alies kan je mijn pendels van december op rood zetten
    ben ongi geworden

en die van januari ook (weet even niet meer of die ook op de lijst staan)
    ik heb tenvroegste in februari weer een eisprong

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Beste dames,

Ik ben hier voor mij doen al even niet meer geweest maar dat komt omdat ik vanaf maandagavond in het ziekenhuis heb gelegen :S
    Ik ben nu weer thuis en zag dat er een paar mensen gependelt willen worden, dit doe ik zo snel mogelijk maar ik ga eerst even aan mezelf denken....

Ik ga me even opfrissen en dan kom ik dadelijk hier bij lezen...

9. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    toch niks ernstig hoop ik !?
    beterschap!

10. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Zuurtje: balen van je ongi. Succes in de volgende ronde.

kleintje; Gaat het nu weer beter met je? Sterkte en eerst aan jezelf denken.

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nou om even een lang verhaal kort te maken (als het lukt ;) )

Ze dachten dat ik een blindedarm ontsteking had, was maandagmorgen erg ziek overgeven wat koorts en had wat pijn rechts onderin mijn buik (ik zelf dacht dat het misschien kwam door een innesteling ofzo maar dat had niet gekund omdat mijn eisprong die dag ervoor is geweest) ik heb die dag aangekeken maar om 16.30 ben ik toch naar de huisarts gegaan die me doorstuurde naar het ziekenhuis...
    Mijn koorts bleef stijgen en de pijn werd erger ook mijn bloeduitslagen waren niet goed en gaven een ontsteking aan...
    Ze hebben toen een echo gemaakt en daarop zagen ze vocht in mijn buik (iets wat niet goed was) maar ze konden mijn blinde darm niet zien dus ik moest met spoed onder de CT waar ze mijn onderbuik op hebben bekeken... Ook daar was niet echt een blinde darm ontsteking op te zien maar ze vonden mij niet goed en vonden het nodig om mij daar te laten ik moest nuchter blijven (niet dat ik honger had ofzo) voor een eventuele operatie de volgende dag... Volgende dag twijfelde ze of het een blinde darm ontsteking was en wilde de gynaceoloog erbij halen omdat ze dachten dat het iets gynaceologisch was maar die liet de hele dag opzich wachten! en toen moest ik uiteindelijk om 18.30 samen met mijn ouders zelf! naar een ander ziekenhuis om daarna weer terug te keren naar mijn bed in het ziekenhuis waar ik op dat moment verbleef...
    Nou daar uiteindelijk 2,5 uur gewacht en uiteindelijk een inwendig onderzoek gehad (met een eendenbek, en dan een vaginale echo) daar was niks op te zien, baarmoeder en eierstokken zagen er goed uit maar ook zij zagen bloed en ook bij mijn rechter eierstok zat wat bloed...
    Volgens hen was het een ovulatiebloeding (het eitje springt dan als ik het goed begrepen heb tegen een bloedvat waardoor je een bloeding krijgt en enorme buikpijn en zelfs kan gaan braken) maar doordat mijn ontstekingswaarden in het bloed waren verhoogd en dat niet samenging met zo'n bloeding moest ik weer terug naar mijn bedje in het ziekenhuis en heb ik nog een nacht moeten blijven :S
    vanmorgen moest ik weerrrr nuchter blijven (inmiddels 3de dag niet gegeten maar gelukkig had ik wel een infuus voor het vocht) voor een eventuele operatie maar gelukkig waren de bloedwaarden iets verbeterd dus wilden ze nog geen kijkoperatie doen...
    Ik ben naar huis gestuurd met pijnstilling en moet volgende week terug komen eerst bloed laten prikken en dan naar de chirurg, is er niks verbeterd of is het weer verslechterd dan moet ik alsnog een kijk o.k ook als ik binnen die week nog koorts krijg of weer ineens erg ziek wordt dan moet ik accuut terug komen.....
    Dus laten we hopen dat dat niet nodig is!

Verder was er nog niks te zien van een eventuele zwangerschap ofzo (maar misschien is dat ook nog te vroeg) al ga ik er vanuit dat het deze maand niet raak zal zijn!

12. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Wie houd de lijst hier bij met pendels?

Groetjes

13. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ikke. :)

14. woops

woops Niet meer actief

Er is een PB naar je toe. :)

15. Bgw

Bgw Actief lid

5 jan 2009
    101
    0
    0
    @ Miss Dior ;
    Wat grappig zeg. Wie weet komt het uit, heb je er gelijk 2 bij! Succes ermee, wordt een hele klus dan.

@ Kleintje88 :
    Doe rustig aan. Hopenlijk komt het allemaal weer goed en kun je er weer vol voor gaan!

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Stiekem hoop ik eigenlijk dat ik deze maand al zwanger raak...
    maar ik ben bang door alle omstandigheden dat het deze maand toch niet raak is :(
    maar we wachten geduldig af :p

Ik weet ook niet wanneer je iets zou kunnen zien op een vaginale echo van een eventuele zwangerschap?
    Iemand enig idee?

17. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    kleintje: wat een gedoe allemaal. Lekker ook dat je zo lang mocht wachten op een onderzoek.
    Kom lekker bij en doe rustig aan. Beterschap

18. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik heb weer een nieuwe pendel van BGW april meisje. Wil je die weer op de lijst zetten?

19. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@ kleintje88: Veel beterschap meid!

Ik heb er weer een nieuwe pendel bij van 8samantha8 zwanger in maart 2010 meisje!

20. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Kleintje88 beterschap. :) Zuurtje balen meid! :(

Deel Deze Pagina