ik ben met 7wk en 1dag op een inwendige echo geweest en toen was het 0,99 cm! dus heel klein en ik lees ook weleens dat mensen bij 5 weken al op een echo zijn geweest maar dan is er eigenlijk alleen nog maar een heel klein vruchtzakje te zien. als ik het goed heb hoor! dus ik denk dat ze nu nog niks bij je kunnen zien omdat je nog maar kort geleden je eisprong hebt gehad. maar blijf met je mee hopen!
Hoi hoi meiden, @Kleintje88, wat een verhaal, doe het rustig aan en als je het niet vertrouwd aan de bel trekken hoor. Sterkte en beterschap meid ! @Zuurtje, balen meid van je ongi ! XXX Mij
hey mau had voor je gependelt voor somige heb ik nog niet gependelt maar heb perongeluk vele berichtjes verwijdert als je wil dat ik nog eens pendel kan dat even duren want mijn kleine is ziek succes allemaal
@Alies heb een nieuwe pendel mogen ontvangen van 8samantha8 met de uitkomst aug'09 een jongen, we zijn benieuwd en blijven duimen ondanks het deze maand weer niet gelukt is. groetjes mau
PENDELLIJST 2008 AUG/SEPT 10 foute pendels, 2 goed. Zie pagina 113 voor de complete lijst SEPTEMBER 10 foute pendels, 5 goed. Zie pagina 113 voor de complete lijst OKTOBER 90 foute pendels, 50 goed. Zie pagina 194 voor de complete lijst en op pagina 214 staat het laatst verwerkte deel. NOVEMBER 166 foute pendels, 55 goed. Zie pagina 283 voor de complete lijst en op pagina 303 staat het laatst verwerkte deel. DECEMBER 142 foute pendels, 38 goed. Zie pagina 336 voor de complete lijst anoniem01 - zwanger van een meisje pos.zw.test jan (door Justfem) booboo22 - zwanger van een meisje (door Bootsy) Bright - zwanger van een meisje (door Maar29, Justfem, Supernanny en Bootsy) chiquita - zwanger van een meisje (door zelf, justfem, missy24) - zwanger van een jongen (door Bootsy) cyntje78 - positieve zw.test in dec (door Bootsy) desireeK - zwanger van een meisje (door Bootsy, Supernanny, Justfem, Luukske, Knippy, Alies05 en Weetjewel) es1977 - zwanger van een jongen (door Alies05) girl21 - zwanger van een meisje (door Justfem, Knippy, Supernanny, Que, Francescak, Tineke333, Liz0104 en Kleintje88) - zwanger van een jongen (door Weetjewel) Inggrid - december toch op groen (6 pendels) moesje1 - zwanger van een meisje (door Veer86) moppie 1279 - zwanger van een jongen (zelf) Mystic Sun - zwanger van een meisje (door zuurtje) nanny - zwanger van een meisje (door Alies05) staffie - zwanger van een meisje (door Knippy, Justfem) zuurtje - zwanger van een meisje (door Justfem) - zwanger van een jongen en meisje (zelf) 2009 JANUARI angel68 - zwanger van een meisje (door Justfem) angelea - zwanger van een meisje (door Bootsy, Kiwi en Luukske) angilla - zwanger van een meisje (door Luukske en Francescak) - zwanger van een jongen (door Maar29) annettevl - zwanger van een meisje (door Claire85) annie1979 - zwanger van een meisje (door Weetjewel) anoniem01 - zwanger van een jongen (door Alies05) berenbotje - zwanger van een meisje (door Justfem en zelf) bgw - zwanger van een meisje (door liz0104) bloempje83 - zwanger van een meisje (door Luukske) - zwanger van een jongen (door Alies05, Justfem en Bootsy) bootsy - zwanger van een jongen (door ilonahokkeling) - zwanger van een meisje (door liz0104) - zwanger van een j+m (door Justfem) Bright - zwanger van een jongen (door Claire85) bubsie - zwanger van een meisje (door Hellen1971) Col82 - zwnager van een meisje (door Que) cyntje78 - zwanger van een jongen (door Alies05) Daantje22 - zwanger van een meisje (door Knippy) - zwanger van een jongen (door Alies05 en VeroniQue86) Denicepino - zwanger van een tweeling: jongen en meisje, bevalt in sept 2009 via keizersnee dior - zwanger van een jongen (door Luukske) Djuke - zwanger van een jongen (door Alies05) Ellenk - zwanger van een jongen (door Claire85) es1977 - zwanger van een meisje (door Claire85) - zwanger van ? (Alexia) flipper2288 - zwanger van een meisje (door Francescak) - zwanger van een jongen (door Justfem) flower85 - zwanger van een jongen (door Bootsy) - zwanger van een meisje (door Luukske) gijsje - zwanger van een jongen (door Justfem) girl21 - zwanger van een meisje (door Alies05) gusam - zwanger van een jongen (door Alies05 en Justfem) ilonahokkeling - zwanger van een jongen (door Bootsy) joosie - zwanger van een meisje (door Alies05 en Justfem) - zwanger van een jongen (door Luukske, Knippy en een vriendin) joyce84 - zwanger van een jongen pos.zw.test febr (door Knippy) - zwanger van een meisje (door Caruli) Kaatje80 - zwanger van een jongen (door Alies05 en Justfem) Knippy - zwanger van een meisje pos.zw.test febr (door Que) - zwanger van een meisje (door Berenbotje) - zwanger van een jongen (door Mau en Francescak) kleintje88 - zwanger van een meisje pos.zw.test feb bev. keizersnee (door Bootsy) kweb - zwanger in 2009 van een ? (door Nanna) - zwanger van een jongen (door Claire85) ladyjoey - zwanger van een jongen (door Caruli en Veer86) lexy4 - zwanger van een jongen (door Alies05) Lucky - zwanger van een jongen (door Knippy) - zwanger van een meisje (door Bootsy) Luukske - zwanger van een meisje (Zuurtje, Alexia R, Knippy, jongmama en Mau) - zwanger van een 2ling (door veroniQue86, Justfem, Bootsy en zelf) Marsab - zwanger van een meisje (door Supernanny, Caruli en Justfem) mau - zwanger van een jongen (door Francescak) - zwanger van een jongen pos.zw.test feb (door liz0104) meagan - zwanger van een j+m (zelf) Mercedes - zwanger van een meisje merels - zwanger van een jongen (door Claire85) Mik - zwanger van een jongetje (door missy24) myprecious - zwanger van een meisje (door Justfem en Bootsy) nadja - zwanger van een jongen (door Knippy) Nessy - zwanger van een meisje (door Alies05) Nijntje27 - zwanger van een meisje (door Weetjewel, Que en Supernanny) - zwanger van een jongen (door Francescak) nikkiF - zwanger van een jongen (door Liz0104) Northern - zwanger van een meisje (door Knippy en Alies05) - zwanger van een jongen (door Mau) pampapilio - zwanger van een meisje (door Alies05 en Knippy) Que - zwanger van een jongen (door Knippy) Romie - zwanger van een meisje (door Weetjewel en Knippy) rootje79 - zwanger van een jongen (door Claire85) - zwanger van een meisje (door Bootsy, Supernanny en Alies05) - zwanger van een jongen en meisje (door Justfem) saz667 - zwanger van een meisje (door Justfem en Alies05) Shiva24 - zwanger van een meisje (door Knippy) Sjaam - zwanger van een jongen (door maar29) sjan - zwanger van een meisje (door Knippy) Sjanienu - zwanger van een jongen (door Claire85) spirit70 - zwanger van een meisje (door Caruli) stephanie87 - zwanger van een meisje (door Supernanny, Knippy en Justfem) - zwanger van een jongen (door Mau) supernanny - zwanger van een meisje (door Fl3xgirl en Knippy) tineke333 - zwanger van een jongen (door Justfem en Supernanny) - zwanger van een meisje (door Que) wendelaa - zwanger van een jongen (zelf) - zwanger van een meisje (door veroniQue86) wops - zwanger van een meisje (door Weetjewel) - zwanger van een jongen (door redirosoe, jongmama, springmuis, francescak, liz0104 en Justfem) yvo08 - zwanger van een jongen (door Knippy) - zwanger van een meisje (door liz0104) Zeepbel83 - zwanger van een meisje FEBRUARI annie1979 - zwanger van een meisje (door Supernanny en Alies05) berenbotje - zwanger van een meisje (door Caruli en Alies05) bloempje83 - zwanger van een jongen (door Supernanny) blubje - zwanger van een jongen (door kleintje88) bubsie - zwanger van een jongen (door Alies05) Burningkarma - zwanger van een meisje (door Alies05) Claire85 - zwanger van een jongen en meisje pos.zw.test febr (door Justfem) daantje22 - zwanger van een jongen (door Hellen1971) Dazwa - zwanger van een meisje (justfem) dior - zwanger van een jongen (door Alies05) girl21 - zwanger van een meisje (door Luukske) - zwanger van een jongen (door Caruli) gusam - zwanger van een meisje (door Supernanny) joeke - zwanger van een j+m (door knippy en Caruli) joyce84 - zwanger van een meisje (door Alies05) kleintje84 - zwanger van een meisje (door veroniQue86) kleintje88 - zwanger van een jongen (door Alies05, Knippy en iemand van paranormaalforum, Justfem en zelf) - zwanger van een meisje (door Caruli, Liz0104, Hellen1971 en Ladyjoey)) Knippy - zwanger van een meisje (door Alies05, Supernanny en bgw) - zwanger van een jongen (door Vlademira, Fl3xgirl, Caruli en Kleintje88) - zwanger van een jongen pos.zw.test maart (door Hellen1971) - zwanger van een jongen pos.zw.test vanaf 3/3 (door ?) knorretje84 - zwanger van een jongen (door Knippy) ladyjoey - zwanger van een meisje (door Weetjewel) lexy4 - zwanger van een meisje (door Liz0104) liesben - zwanger van een meisje (door Francescak) Loe - zwanger van een jongen (door Alies05) Lucky - zwanger van een meisje (door Alies05, Justfem en Supernanny) malleboe - zwanger van een jongen (door Alies05 en Knippy) marieken - zwanger van een jogen(door Kleintje88) mau - zwanger van een meisje (door Alies05 en veroniQue86) meagan - zwanger van een j+m (door Bootsy) meggytje - zwanger van een meisje (door Alies05) milla77 - zwanger van een meisje (door Alies05) myprecious - zwanger van een jongen (door Alies05) nijntje27 - zwanger van een jongen pos.zw.test maart (door Justfem) - zwanger van een meisje (door Caruli) nonja - zwanger van een meisje (door Mau en veroniQue86) northern - zwanger van een meisje (door Liz0104, Evelien28 en Weetjewel) rootje79 - zwanger van een jongen (door Que, Knippy, Ladyjoey, Kleintje88 en bgw) - zwanger van een jongen en meisje (door Francescak en zelf) - zwanger van een meisje (door Mau) rose1982 - zwanger van een meisje (door Alies05) shaula - zwanger van een meisje (door Supernanny) sjanienu1 - zwanger van een jongen (door Que) supernanny - zwanger van een jongen (door Missy24 en Francescak) - zwanger van een meisje (door redirosoe, Claire85, zelf en Bootsy) - zwanger van een 2ling j+m (door mau) thegirl80 - zwanger van een meisje (door Bootsy) tineke333 - zwanger van een meisje (door Bootsy en Knippy) - zwanger van een jongen (door Mau) wendelaa - zwanger van een jongen (door Justfem) wops - zwanger van een jongen (door Claire85 en veroniQue86) - zwanger van een meisje (door Knippy en Alies05) zuurtje - zwanger van een meisje (door Alies05) MAART annettevl - zwanger van een meisje (door Supernanny) annie1979 - zwanger van een meisje (door Knippy) berenbotje - zwanger van een meisje (door Knippy) - zwanger van een jongen (door Supernanny) bootsy - zwanger van een jongen (door kleintje88) - zwanger van een meisje (door veroniQue86 en Alies05) bruisje - zwanger van een meisje (door Vlademira) bubsie - zwanger van een meisje (door Knippy) ccwomen - zwnager van een jongen (door Justfem) chiquita - zwanger van een meisje (door ladyjvm) daantje22 - zwanger van een jongen (door Caruli en Evelien28) flipper2288 - zwanger van een meisje (door Knippy) gina18 - zwanger van een jongen (door ?) girl21 - zwanger van een meisje pos.zw.test april (door Roos1987) gusam - zwanger van een jongen (door veroniQue86) hanna1974 - zwanger van een meisje (door Zuurtje) joeke - zwanger van een meisje (door Alies05) - zwanger van een jongen (door Justfem en Hellen1971) joosie - zwanger van een jongen (door evelien28) Justfem - zwanger van een jongen pos.zw.test 4 wk na 1e ongidag (door Que) - zwanger van een meisje (door Mau) Juuls - zwanger van een meisje kleintje84 - zwanger van een jongen (door Alies05) kleintje88 - zwanger van een meisje (door Zuurtje en bgw) Knippy - zwanger van een jongen pos.zw.test april (door Liz0104) - zwanger van een meisje (door Bootsy) knorretje84 - zwanger van een meisje (door Alies05) lexy4 - zwanger van een jongen (door Hellen1971) liesben - zwanger van een meisje (door Knippy en veroniQue86) - zwanger van een jongen (door Caruli en Ladyjoey) lisa1983 - zwanger van een meisje (door Alies05) luukske - zwanger van een meisje (door Alies05) mau - zwanger van een jongen (door Eva R) Mik - zwanger van een meisje Miss Dior - zwanger van een j+m (door bgw) nijntje27 - zwanger van een jongen (door Knippy, Claire85 -> pos.test april gependeld) - zwanger van een meisje (door veroniQue86) NikkiF - zwanger van een meisje (door Knippy) nonja - zwanger van een jongen (door Caruli) northern - zwanger van een meisje (door veroniQue86 en Kleintje88) - zwanger van een jongen (door Caruli) - zwanger van een meisje pos.zw.test 12/4 (door bgw) rootje79 - zwanger van een meisje (door Caruli en veroniQue86) shaula - zwanger van een meisje (door Alies05) Stephanie87 - zwanger van een meisje (door Alies05) - zwanger van een jongen (door Caruli) supernanny - zwanger van een jongen pos.zw.test april (door Justfem) Tineke333 - zwanger van een jongen (door Alies05) - zwanger van een meisje (door Caruli) veroniQue86 - zwanger van een meisje (door bgw) weetjewel - zwanger van een meisje (door Supernanny) wendelaa - zwanger van een meisje door Supernanny, Alies en fotolezen via Kleintje88) wops - zwanger van een meisje (door Supernanny, EvaR, Mau, Evelien28 en Caruli) worteltje - zwanger van een meisje (door Kleintje88) yvo08 - zwanger van een jongen (door Alies05, Caruli) - zwanger van een meisje (door Bootsy) zuurtje - zwanger van een jongen (door Supernanny) APRIL an191080 - zwanger van een meisje (door Alies05) berenbotje - zwanger van een meisje (door Mau) Bianca - zwanger van een jongetje (door supernanny) blubje - zwanger van een jongen (door Justfem) bootsy - zwanger van een jongen (door Lisa1983) - zwanger van een j+m (zelf en Knippy) elke1984 - zwanger van een meisje (door Caruli) flower85 - zwanger van een meisje (door Justfem en Knippy) - zwanger van een jongen (door Alies05) girl21 - zwanger van een meisje (door veroniQue86) joeke - zwanger van een jongen (door veroniQue86) Justfem - zwanger van een jongen pos.zw.test mei (door Supernanny) Kaatje80 - zwanger van een jongen en een meisje (door Weetjewel) kleintje84 - zwanger van een meisje (door Hellen1971) - zwanger van ? pos.zw.test mei (door Liz0104) kleintje88 - zwanger van een meisje (door Mau) lisa1983 - zwanger van ? (fotolezen door Kleintje88) - zwanger van een meisje (door Bootsy, Knippy en Kleintje88) loe - zwanger van een meisje (door Supernanny) mau - zwanger van een jongen (door Luukske) - zwanger van een meisje pos.zw.test mei (door Supernanny) meagan - zwanger van een j+m (door bgw, Alies05) MyPrecious - zwanger van een tweeling: jongen en meisje nikkiF - zwanger van een meisje (door Mau) nonja - zwanger van een jongen (door Bootsy en Weetjewel) - zwanger van een meisje (door bgw) ranniej20 - zwanger van een jongen (door Knippy) Shiva24 - zwanger van een meisje (door Supernanny) supernanny - zwanger van een meisje (door Kleintje88, bgw) - zwanger van een jongen (door 8samantha8) MEI Elke1984 - zwanger van een meisje (door Lautje24) hemeltje83 - zwanger van een meisje (door Knippy) Nessy - zwanger van een jongen en een meisje (door Knippy) - zwanger van een meisje (door Supernanny) northern - zwanger van een jongen (door Hellen1971) stephanie87 - zwanger van een jongen (door Ladyjoey) supernanny - zwanger van een meisje (door veroniQue86) tearke - zwanger van een meisje (door Caruli en Supernanny) Veer86 - zwanger van een jongen JUNI angilla - zwanger van een meisje (door Mau) bubsie - zwanger van een meisje (door Caruli) ranniej20 - zwanger van een meisje (door Alies05) rootje79 - zwanger van een meisje (door Liz0104) JULI Daantje22 - zwanger van een meisje (door Supernanny) - zwanger van een meisje pos.zw.test juli (door Liz0104) joosie - zwanger van een meisje (door Mau) lexy4 - zwanger van een meisje (door Hellen1971) lisa1983 - zwanger van een meisje (door Hellen1971) Tearke - zwanger van een meisje (door Mau) wops - zwanger van een meisje (door Zuurtje) AUGUSTUS mau - zwanger van een jongen (door 8samantha8) pampapilio - zwanger van een meisje (door Supernanny) OKTOBER kleintje84 - zwanger van een jongen (door Caruli, Knippy) veroniQue86 - zwanger van een jongen (door Alies05) wops - zwanger van een jongen (door hellen1971) NOVEMBER veroniQue86 - zwanger van een meisje (door Caruli) DECEMBER veroniQue86 - zwanger van een meisje (door Supernanny, Knippy, zelf) 2010 ladyjoey - januari 2010 zwanger van een meisje (door Bootsy) veroniQue86 - maart 2010 zwanger van een meisje (door 8samantha8) Dazwa - April 2010 zwanger van een tweeling Mamasuus 2010 zwanger van een jongen (door zuurtje en mezelf) romie - 2010 zwanger van een 2ling (door Alies05) 2011 kleintje84 - juni zwanger van een jongen (door ladyjoey) 161 goede pendels 484 foute pendels Om de foto te plaatsen kun je deze url gebruiken je moet alleen de spatie weghalen bij de laatste IMG] http://i47.photobucket.com/albums/f198/dburghouwt/pendelen.jpg[/IMG ] [color=darkred]Ik (Alies05) werk de lijst elke keer bij, dus wijzigingen gewoon in het topic zetten en ik zorg dat ze in de lijst komen te staan.[/color] Zow de lijst is weer bijgewerkt. Als er nog meer dames op willen of er moet wat toegevoegd, roept u maar.
@kleintje beterschap heb vandaag gependeld bij me zus die is zwanger en zelf weten ze wat t word bij de pendel kwam uit jongen dus ben benieuwd of ik gelijk heb . zelf pendelde ik of ik zwanger was nu voel me zo vreemd . hij zei ja maar daar pin ik me niet op vast.(tis 50-50 natuurlijk). nou ben benieuwd dat wel
Hallo, Ik heb heerlijk zitten lezen, een pendel kan inderdaad zijn werk goed doen maar het is beter nooit over jezelf vragen te stellen daar je zeker als je zo bezig bent met iets als zwanger worden je heel snel de pendel beinvloed! Ik heb zelf al aantal keren bij mensen gependelt en het kwam toch uit wat de pendel zei. Ik zou graag eens willen zien wat de pendel bij een ander zegt over mij heb zel al regelmatig gependeld maar zou graag willen weten als iemand voor mij pendelt of het dan klopt of dat ik het zo graag wil dat de pendel zegt wat ik zo graag hoop. Wat ik graag zou willen weten is wanneer ik zwanger word en op welke dag ik ga bevallen en natuurlijk word het een meisje of een jongetje! Ik hoop dat iemand dat wil doen Alvast bedankt groetjes Risje
oke ja je hebt gelijk maar hihi ik dacht ik hem mijn ongi al gehad in jan vandaar ik dacht jan kan ook op rood nog niet en hoopelijk ook niet
Hoi lisa Ik heb gelijk gependelt voor je De pendel zegt hier dat je 3 weken zwanger bent en op 14 september bevalt van een zoon! Ik hoop voor je dat de pendel nu ook gelijk heeft
zou er ook nog iemand een keer voor mij willen pedelen? ja alies we moeten weer klussen hopen dat het deze maand raak ik
nou dan is het dus eind dec gebeurt of tel ik er naast. zou miss kunnen want dacht dat ik maar een cyclus had gehad van maar 12 dagen (kort) begin jan is miss wel inestelings bloed geweest dan . sta er van te kijken als het zo is voel me al een aantal dagen heel vreemd iig
hai meiden, ik zit te twijfelen of ik nog eens zou laten pendelen. aan de enen kant wil ik graag aan de andere kant heb ik dus twijfels. is dus al eerder voor mij gedaan. en heb er dus nu nog een staan in 2010, waardoor ik nu dus idee heb dat het nog tot dan duurt. zijn dr hier meer die het stteds opnieuw laten doen als er weer een fout was? en maakt jet je onzekerder of geeft het juist meer hoop? alvast bedankt.
Er zijn genoeg meiden die zich nog een keer laten pendelen als de 1e pendel fout was. Het geeft je toch op 1 of andere manier een beetje hoop, ook al weet je dat de pendel weer fout kan zijn.