Vind ik idd ook niet slecht 1/4 deel. Ik zelf zit op 1/5 deel goed van mijn eigen pendels. Dat kan dus nog wel wat beter. 8)
Nou hier gaat het nog steeds niet zo super helaas Ben doodop, kan bijna niks binenn krijgen omdat ik zo snel vol zit en gauw misselijk wordt dus heb nu maar vloeibare dingen ingeslagen in de hoop dat ik daar minder misselijk van ga worden.... Buikpijn heb ik nog steeds al is het wel wat minder aan het worden..... en ik slaap eruuugg veel! maar ja komt vast wel goed Lisa1983: Spannend zeg meid
Ow ja ik heb trouwens ook mijn moeder verteld dat we bezig zijn met zwanger worden... ze zat namelijk bij me bij de gynaceoloog dus ik had zoiets van voordat zij het dadelijk zegt zal ik het eerst maar even doen met de vraag of ze niks tegen mijn vader of broertje / zus of wie dan ook wilt zeggen en dat heeft ze beloofd
@ kleintje88 minder dat je je nog niet lekker voelt. Wat zei je moeder dat jullie voor een kindje bezig zijn?
Mijn moeder vond het wel leuk want ze zat met een grote glimlach om haar mond ze zei wel van tja misschien moeten jullie nog een jaar door sparen? maar toen ik zei dat dat allemaal prima ging dat sparen vond ze het alleen maar leuk
Dat is ook het eerste wat mij moeder zei. jullie hebben net een nieuw huis moet je niet eerst goed sparen. Me pa zat maar ik word opa ik word opa. Die was helemaal happy. Ik heb het helaas ook al moeten zeggen omdat ik in november ook snachts naar naar ziekenhuis moest
Erge buikpijn, heel misselijk en dol had het idee dat ik zo neer ging vallen Was een heel eng gevoel. Konden niks vinden, het heeft nog paar dagen geduurt verder nooit meer last van gehad!
ik zit alweer op cyclusdag 36, en nog geen ongi te bekennnen. Zwangerschapstest was gister negatief, en wil ook nog even niet testen verder. Heb deze maand even geen clomid genomen, dus waarschijnlijk is mijn cyclus weer in de war... afwachten maar...
Doen we hier nog aan de lijst waarop we zetten of de pendels kloppen? Ik had al doorgegeven dat ik gependeld was door Caruli. De maand klopte, maar we hebben gisteren de 20 weken echo gehad en het is toch echt een meisje! (oh... voor de duidelijkheid: ik was gependeld op oktober, jongen)
In de lijst kan ik dat niet meer aanpassen. Misschien is het het handigst dat je Caruli ook even een PB stuurt met de uitslag van de echo. Dan is zij ook weer op de hoogte.
Hallo meiden, Lisa had voor mij gependeld, dat ik zwanger ben en dat klopte, vandaag positief getest!