@huismus en Wendelaa: GEFELICITEERD! Yeey mijn eerste pendel is uitgekomen Benieuwd wat het word! Wat had ik gependeld voor je een meisje of jongen? weet ff niet meer
wendela en huismus, van harte gefeliciteerd! wij wachten nog af. gister was mn testdag. had alleen al paar dagen eerder getest nega. dus misschien zondag weer als mn ongie er nog niet is. anders weer door met de volgende ronde.
@ Wendela & Huismus van harte gefeliciteerd. Aan alle andere ik hoop dat ik de rest ook heel gauw mag feliciteren
Heb weer een nieuwe pendel mogen ontvangen van Risje juli'09 meisje Risje bedankt Huismus en wendelaa gefeliciflapstaart!
Wendelaa en Huismus: van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en gieniet ervan!!! Wij gaan jullie goede voorbeeld vanzelf volgen!
hey dames van mij mogen denk ik de pendels van januari op groen zie mijn album. alle andere gefeliciteerd. XXX Gusam
Nope geloof er natuurlijk niet in... Mijn moeder heeft het vroeger bij mij gedaan en toen kwam uit dat ik geen kinderen zou krijgen en heb nu een prachtige dochter...
Hallo meiden, Ik zit heerlijk dit forum te lezen en zou graag weten hoe dat gaat met pendelen e.d. Moet je dat bij iemand vragen of zoiets? Ik zou graag willen dat iemand voor mij kan pendelen. Liefs romy
Hoi allemaal, mijn pendel voor januari mag op rood. Vandaag ongi geworden. Ik baal ontzettend, had morgen morgen mogen testen.... Jeetje wat kan je lichaam je voor de gek houden zeggen, alle kwaaltjes had ik en dacht echt zeker zwanger te zijn, zelfs een keer licht positief getest...
alle zwangeren gefeliciteerd! en ga er lekker van genieten! bgw balen meid! ik hoop voor je op meer geluk in de volgende ronde