Gusam gefeliciteerd meid Voor degene waarbij de maandelijkse problemen zijn door gekomen: Sterkte en succes met klussen!
ik snap er nix meer van meiden... ik zit nu op cyclusdag 39, (langste was 35) en heb de raarste dingen.. Misselijk vanmorgen buikpijn onderin blaasontsteking ? (continu aandrang, maar dan komt er niets, en doet ook pijn afentoe, en troebele urine) Knalpositieve ovutest vanavond ! veel moe en hoofdpijn vrijdagochtend negatief getest. Ik ga maandag nog een keer testen en anders maar naar de gynaecoloog.
Mijn pendels van januari mogen ook op rood. Na een paar zeer lichtposi testjes en een mooi tempkaartje is mijn temp vandaag naar beneden gekelderd en ben ik ook ongie geworden.Op naar een nieuw ronde en deze keer even geen IUI maar een pauze.Even rust.... Liefs, Nessy
Hoi meiden, @Knippy, balen meid! Hopelijk snel raak! @Wendela, Gefeliciteerd meid! Hopelijk mogen wij snel volgen @Angelea, balen meid! @Gusam, Gefeliciteerd meid, geniet ervan!!! @Bgw, Balen meid, hopelijk de laatste x en volgende maand een posi test! @Nessy, balen meid! XXX mij
Helaas de pendels van januarie mogen op rood, ben vandaag ongi geworden. Heb nog wel 2 nieuwe pendels. Van knippy en evelien28, beide zeggen zwanger in maart 2009 van een jongen. We zullen zien. Op naar de volgende ronde. Meiden die ook ongi zijn geworden veel succes in de volgende ronde.
@ Alies heb weer een nieuwe pendel voor februari jongen van evelien28 dat is nummer 5! let's hope so! gr mau
Nou mau dan gaan we samen voor Februari bij mij zijn die ook aan kop Ik begin weer wat last van mijn borsten te krijgen dus ik denk dat ik over een dag of 7 - 8 wel weer ongesteld zou worden
ik heb vanmiddag nog zelf een test gedaan, en helaas negatief. Morgen bel ik de gynaecoloog en de huisarts, om mijn te urine te controleren op een blaasontsteking. Heb nog steeds buikpijn, pijn met plassen en misselijk....
hallo, zou er iemand voor mij willen pendelen? Ben na het lezen van een aantal berichten heel nieuwsgierig geworden liefs Luna 86
hallloo ik ben al een tijdje ook aan het me lezen heb en vind het ook wel heel boeient zou er iemand voormij ook kunnen pendelen gr sirin
ah meid dan test ik misschien wel met je mee al heb ik het vermoeden dat het bij mij niet nodig is....
hey dames zou ook iemand bij mij kunnen pendelen, ben namelijk super nieuwsgierig alvast tnx trwns...hoe werkt t eigenlijk en hebben sommigen van jullie echt gehad dat t uitgekomen is? ik mag zaterdag testen en heb wel veel symptomen dus hopelijk...
De Dames die gependeld willen worden kunnen mij een PB-tje sturen met naam-achternaam- geboortedatum. Groetjes mau