hoi mau nogmaals bedankt voor t pendelen! hopelijk gaat t ook uitkomen! heb net zelf ook gependeld..althans geprobeerd.. echt, ik ben normaliter erg nuchter in dit soort zaken...maarre, dit is echt vreemd: ik pakte een haar met een ring eraan. eerst test, omtrent mijn naam en leeftijd. de ring ging van boven naar beneden (= klopt, stond op internet) daarna: ben ik zwanger? idem daarna: wordt t een jongen? idem daarna: of een meisje: ging ie draaien (dus nee) daarna: en krijgen we een tweede kind? ja jongen? ja meisje? nee en een derde? ja jongen? ja meisje? nee en een vierde?ja jongen? ja meisje: nee echt zoooooooo maf dat ie ring zo reageerde.. maarre, zou nog iemand voor mij kunnen pendelen? vind het erg interessant! kus, sab
ps saz en lisa wat kwam er bij jullie uit? x en saz wanneer mag jij testen? ik zie staan dat er bij je 3 x m op januari uitkomt!
je hebt er inmiddels wel 3 gedaan zie ik meis. wel interessant dat ze allemaal rond de zelfde periode vallen... tja zoals ik al zei..ben nogal nuchter maar jah...wel erg spannend he
Heb nog niks gehoord van mau.. Maar ik heb geduld Hehe, en ja, ik heb idd 3 pendels voor jan, laatste testje was afgelopen zondag, en komende zondag maar weer eentje (vast weer nega).. Uitgaande van m'n langste cyclus ben ik nu al heel wat dagen overtijd (langste was 34, nu CD45), dus jah.. Maar testen blijven tot nu toe allemaal nega
jah idd had er van de week eentje en die zei dat ik nu 3 weken zwnger was hahah ben benieuwd w8ten tot 2 feb
ah saz, dan ben je ongeveer net zo lang als ik bezig. ben ook in aug vorig jaar met de pil gestopt... de pendel van mau wees uit dat ik jan 09 zwanger word van een boy...hehe en zaterdag dus testen.. zou wel te gek zijn! deze maand (en vooral de laatste week) last van onderrug en jeuk!en gevoelige tepels maar verder nis aan te zien de maanden ervoor en nog steeds vreetbuien, verslaafd aan bepaald soort voedsel en daarna niet meer, was verslaafd aan tomatensoep en moet er nu niet meer aan denken blijft maf die hormonenhuishouding!
jah vorige week meteen gedaan natuurlijk hahhaa wel negtief dacht dat ik de vorige cyclus een cyclus van 12 dagen had hahaha was alleen maar wat bruin wat eruit kwam ook maar 4 dagen . ikke gewoon opnieuw tellen hahah nou miss was het een inesteling .als het dat niet was moet ik 2 feb ongi worden is het niet dan test ik nog een keer dus kan dan 4 weken zijn of minder hahaha weet het nu allemaal niet meer dus wacht af. als ik wel weer ongi word dan kan ik opnieuw beginnen met tellen en dan weet ik t zeker beetje ingewik verhaal miss maar ik weet zelf wat ik bedoel ,weet niet of je dit verhaal begrijpt maar ik wacht en wacht en wacht
hihi, ja meissie je moet van je eigen gevoel uitgaan denk ik dat is t slimste al is je eigen gevoel qua lichaam weird! heb me net suf gesnaaid aan nieuwe addiction KIPPENSOEP hehe en moeten braken...pfff en nu buikpijn en das geen buikpijn van de zwangerschap wel al de hele dag pijn in de onderrug zeg... cyclussen zijn lastig soms, had altijd 28 dagen, tijdens ontpillen een paar x wat meer en de laatste keer slechts 21 dagen...... donderdag moet ik ff testen , weliswaar te vroeg,maar moet die middag onder MRI en EEG scan... het is een hoop rekening houden met van alles he?!
ja ik ben ook zeer benieuwd! heb een topic geopend wie er wil pendelen... dus missch wat meer pendel-uitkomsten
Nou bij mezelf een poging gewaagt met pendelen, gevraagt of ik dit jaar nog zwanger werd : ja was ik nu zwanger : nee Ben ik 8 februarie zwanger : ja Heb ik vandaga me innesteldag ? : ja Ben benieuwd of het uitkomt, als je het aandurft, wil ik ook wel voorj ullie pendelen.