Duimen he, maandag weten we het... Als je eens tijd hebt mag je ook altijd eens vragen of het een tweeling is... Dan ben ik gerust
he wijffie heb nog eens de test overgedaan en nix veranderd. jongetje en zwanger... ook over twins gevraagd, maar nee...
Oef, het zit namelijk in mijn genen Ik ben zzoooooo benieuwd of ik zwanger ben... Maandag ga ik geen hap door mijn keel krijgen van de zenuwen Bedankt hé
hihi ach weet je, ene kant is het goed voor me ik zat toch een aantal kiloos onder mijn minimum gewicht als ik die ene gewichtsmeter -IBM-quoitient of zoiets- moet geloven..dus mag wel wat aankomen andere kant...ik was gister wel misselijk van mijn overdosis kippensoep hehe hehe elk nadeel heeft zijn voordeel om op zijn Cruyfiaans te spreken
ja met verse kip en seldery enzo, ohh had sinds ik met de pil ben gestopt -aug- de volgende verslavingen op de meest weirde momenten van de dag: eerst andijviestamp met spekjes toen tomatensoep nu ontbijtcrackers -die vorige week bij c1000 in reclame zaten- echt een kwantumvoorraad ingeslagen en kippensoep momenteel moet ik dus ff niet meer denken aan tomatensoep en andijvie..bleh hehe hormonen blijven maf!
trouwens ik zag op deze site dat komende maand al 9 maandenbeurs is! wow wel super als er bij ons een positieve test uitkomt dan zijn we tijdens die beurs zwanger! dan ga ik er echt wel heen, cool! zag ergens staan dat een kaartje gratis was...vettttttttt
Inderdaad, hormonen doen rare dingen met een mens... Tof, ik wil die beurs ook niet missen als ik zwanger ben. Hopen dat we beide goed nieuws krijgen! xx
psies, we'll keep our fingers crossed [-o< hee ik ga er ff vandoor, spreek je vast nog wel meissie! laterzzz x
heb haar ook een pb gestuurd maar heb nog niks terug. wacht ook nog op die van jou ben wel benieuwd na die van vorige week daar kwam uit dat ik nu zwanger ben 4 weken
Ik had ergens een pendel liggen die ik ooit van iemand kado kreeg. Heb het eerst gebrobeert met algemene vragen zoals: Heet mijn hond Snowy?Antwoord:Ja!(klopt) Alle vragen gaf hij een kloppent antwoord dus heb gevraagt of ik zwanger ben en hij zei ja en dat het een meisje zal worden. ben erg benieuwd