Als je je geboortedatum en naam toestuurd zal ik het proberen maar ik ben geen ervaren iemand erin. Heb het vroeger weleens voor mezelf gedaan maar dat is heel lang terug! Pin me er alsjeblieft niet op vast. Wie het leuk vind om te proberen mag mij een pb sturen.
Hier houd ik een lijstje bij van mijn pendels: *Ikzelf : Nu zwanger,meisje. *Julied : sept '09 zwanger,jongen. *Shayenna : Juni '09,jongen.
Heb je mij een PB gestuurd met een vraag om te pendelen? Ik kan me niks herrineren en er staat ook niks in mijn inbox... maar voorlopig pendel ik ook even niet omdat ik gewoon niet fit genoeg ben sorry....
Vanmorgen naar de huisarts geweest. Zit ondertussen al op cd 42. Urine nagekeken, maar ze kon geen blaasonsteking vinden. Morgen moet ik urine inleveren bij het lab, en dan gaan ze het op kweek zetten. Mocht de buikpijn of het pijn met plassen erger worden, moest ik direct weer bellen. Toch ook maar de gynaecoloog gebeld, verhaal uitgelegt en mijn klachten omschreven, en nu moet ik 3 febr. voor een echo. Dan gaan ze mijn baarmoederslijmvlies bekijken. Ondertussen heb ik nog steeds allerlei klachten. - buikpijn onderin mijn buik - rugpijn (sinds vandaag) - afentoe misselijk - veel plassen,continu aandrang, terwijl er maar weinig urine uitkomt. - pijn bij het laatste stukje met plassen - troebele urine met witte vlokjes erin - nog steeds niet ongesteld geworden Vanmorgen maar weer een test gedaan, maar wederom negatief. Ik weet het niet meer.... Ik zal maar afwachten....
kleintje84: balen he! lijkt me heel frustrerend dat je geen zekerheid hebt van wat er aan de hand is! misschien krijg je meer duidelijkheid met de echo.. er zijn ook vrouwen die pa na 2 weken positief testen of juist helemaal niet omdat ze niet genoeg hcg hebben. maar dat is afwachten en kijken wat er gevonden word! succes en ik hoop dat je snel weet wat er is.
Succes meid, hoe is het afgelopen? Kan me voorstellen dat je bang bent dat het langer gaat duren, maar denk positief Voel je je nog steeds niet lekker dan? Of gaat het alweer wat beter?
Nou die chirurg was ronduit een botte boer! Eerst was er zo'n vrouw die zei: ja jij komt om je hechtingen eruit te laten halen toch? (ben niet eens geopereerd maar oké :S ) Daarna kwam de chirurg en zei: Ja je bloedwaardes zijn weer wat gedaalt, wat het geweest is geen idee maar ik kan nu niks voor je doen (tja zo'n dokter wil je het liefst opensnijden natuurlijk) Toen ik zei dat ik nog steeds klachten heb van een zeurderig pijn gevoel rechts in mijn buik, enorme moeheid en snel misselijk bij het eten zei die: ja dat moet je dan maar even met je huisarts overleggen misschien dat er dan toch wat in je darmen zit maar ja daar ga ik niet over... Dus ik ben nog niks wijzer :S als ik klachten blijf houden dan bel ik binnenkort even de huisarts... Ik wil wel even wachten tot mijn NOD want misschien als ik zwanger ben dat ik daardoor nu nog steeds buikklachten heb en moe ben ofzo? We wachten maar af...
@Kleintje84, sterkte meid, hopelijk heb je snel duidelijkheid ! @Kleintje88, jee wat een bezoek zeg! En dan ook nog zo afgescheept worden Rustig aan meid, en als je het niet vertrouwd gewoon aan de bel trekken hoor ! XXX
hoi meiden, ben ook inmiddels 7 dagen overtijd maar test nog steeds negatief. dus zal nog afwachten zijn wanneer mn ongie deze keer komt. jammer, maar we gaan er dan weer gewoon voor! waarschijnlijk ontpil rotzooi.
Bedankt Northern Al spanningen voor de aankomende test? Ik heb stiekem gisteren avond al getest maar ja dat moet ik ook niet doen veel te vroeg natuurlijk en te weinig geconcentreerd die urine omdat het laat op de avond was.... Heb een nieuwe pendel binnen van Done: Net zwanger (januari dus) meisje en normale bevalling halverwege Augustus :S vroeggeboorte Nou dat zwanger zijn hoop ik natuurlijk wel op maar die vroeg geboorte liever niet.... Want dat zou dan 2 maanden tevroeg zijn...
ik had ook nog een pendel liggen heb ook even voor mijzelf gependeld daar kwam hetzelfde uit als wat berenbotje zei nu zwanger van een meisje ik zou nog wel voor iemand willen pendelen heb geen ervaring mee maar wil wel uitproberen wie durft
wie er nog door mij gependeld wilt worden gewoon pb sturen met naam en geboortedatum. Kan alleen niet beloven alle pendels vandaag te kunnen doen.