hoi hoi, ik heb er weer een pendel bij van alecia juli zwanger van een jongen wil jij deze weer op de lijst zetten alies enalecia bedankt hoor.
Hallo meiden. Na lange tijd niet op het forum te zijn geweest ben ik jammer genoeg alle verhalen en up-date's kwijt. Voor de gene die zwanger zijn geworden van harte gefeliciteerd en geniet ervan Voor degene die nog steeds niet zwanger zijn hardstikke balen natuurlijk. Ik zelf heb bijna mijn nod (hopelijk natuurlijk niet).Alleen ben ik wel benieuwd of ik nu weer netjes mijn cyclus weer krijg na mijn miskraam.
@Kleintje88, nee valt mee, heb nog steeds het gevoel dat het niet raak is. Weet niet waarom, dus heb ook niet echt de neiging om nu al te gaan testen. Denk volgende week ergens......
heb nog een pendel van moppie1279 april zwanger van een meisje wil je deze ook toevoegen alies thanks en moppie bedankt
Het is idd erg frusterend. Stiekem hoop ik toch dat ik zwanger ben, en dat ze dat dan zien op die echo.. Maar ja.. het kan van alles zijn he.. Kan niet wachten tot het dinsdag is, want dan heb ik eindelijk duidelijkheid !
ik weet niet of ik er in geloof .... maar leuk is het wel ik heb nu 4 X feb zwanger meisje... ik hoooooopp het zo komen de pendels eigenlijk vaak uit! x beebie
Op pagina 253 zie je de laatst bijgewerkte lijst. Daar kun je zien hoeveel er al goed en fout zijn. 1/4 van de pendels is goed zoals je aan de aantallen kunt zien. Morgen zal ik de lijst proberen weer bij te werken.
Ik heb er weer een aantal pendels bij: Moppie1279: Zwanger april 2009, meisje Risje: Zwanger oktober 2009, meisje Done: Zwanger oktober 2009, meisje Alecia: Zwanger februari 2010, meisje Ik ga nog steeds voor februari.
lilliby heeft voor mij gependeld februari zwanger van een jongen dat is nummer 7 die dat zegt en nummer 11 voor februari zou het dan deze ronde raak worden ? alies wil je hem er weer bij op de lijst zetten
een algemeen vraagje ( misschien is hij ooit al eens gesteld, kan hem helaas nog nergens vinden, dus mijn excuses als ik nu een overbodige vraag stel ) Ik heb mij ook al een aantal keren laten pendelen, nu zou ik graag willen weten; Bijvoorbeeld maart ´09, test ik dan positief, of zou ik dan pas zwanger raken? Onderaan kunnen jullie mijn pendels zien. groetjes
Hoi, Het is weer even geleden dat ik hier ben geweest in het topic. Op de site (forum) kom ik eigenlijk dagelijks wel even kijken, maar denk zal hier weer eens komen snuffelen. Ik zit netjes op de wachtbank, en hoop dat ik de 19 Februari zwanger naar de negenmaandenbeurs kan. [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Heb weer wat pendels aangevraagd, hoop dat er mooie pendels uit komen. Groetjes
De pendeldames pendelen standaard de maand waarin je zwanger raakt en welk geslacht. Dus niet wanneer je positief test. Als iemand ook wil weten in welke maand men positief test dan moet dat apart gevraagd worden aan de pendelaars.
laatst hadden we het toch over het boek met alle antwoorden . nou ik deed het net even en wat denk je ! ik vroeg ben ik zwanger? en JA! ene heb geen 10 x gebladerd tot ik het andwoord kreeg wat ik wilde horen hoor. ik weet wel dat je zoiets niet moet vragen omdat het een teleurstelling kan zijn dat houd ik altijd in mijn hoofd maar t was wel leuk
alies ik blijf aan de gang vandaag weer een pendel erbij voor mei zwanger van een meisje door femmy wil je hem er ook weer opzetten bij de volgende update bedankt he femmy
grappig heb net het boek ook bekeken en natuurlijk een vraagje gesteld. Ook bij mij gaf hij aan dat ik deze maand zwanger zal worden. Voor de zekerheid meerdere keren gevraagd en blijft positief antwoorden. Tweeling? > JA Meisjes?> Nee Nou hopen dat het uitkomt!
Hallo allemaal srry voor iedereen die zit te wachten op zijn pendel uitslag, ik ben de laaste dagen erg ziek geweest kon me bed haast niet uit komen van de pijn in me lichaam (helaas deze maand de groene periode gemist). Maar we zijn er weer Ik heb een aantal aanvragen al beandwoord, maar toen deed ik iets stoms Ik wou 1 bericht weggooien en toen ik dat deed was ineens heel me postvak leeg (oeps) Dus iedereen die geen andwword heeft gehad zal nog een keer een aanvraag moeten doen SORRY! Groetjes Risje