ik pendel nu ook.. dus iemand die van mij ook antwoord wil stuur me maar een berigtje heb veel geoefent en heb ook alles op geschreven en de meeste dinge kloppe hihih dus laat me maar wat weten groetjesss
hey dames, ik heb een aantal vragen aan dat boek gesteld maar dat is pas onzin. op vragen waar ja op moet komen krijg ik allemaal vage antwoorden. dus hier geloof ik niet echt in. XXX Gusam
Heb het boek ook even geraadpleegd, vind het niet erg betrouwbaar.........soms erg vage antwoorden :-s
Ik heb ook een nieuewe Shayenna: Februari meisje 5 dagen na NOD positieve test en gewone bevalling.... Ik heb net trouwens een test van sensitest gedaan en ik zag een heeellll erg licht streepje wel zo te zien maar je moet toch goed kijken... maar nu heb ik begrepen dat sensi test wel vaker positief aangeeft terwijl het negatief is? (al heb ik dat nog nooit meegemaakt) Ach we wachten maar even af de komende dagen... Heb wel buikpijn alsof mijn ongesteldheid eraan zit te komen....
@ Kleintje88, ja, volgens mij geeft Sensitest idd een vals posi uitslag, want ik heb ook bij meerdere dipsticks van sensitest een streepje gezien, maar andere testen blijven allemaal negatief.. Probeer anders een ander merk? Hoop iig voor je dat het raak is! Liefs!
Hihi, ik heb een pendel binnen van Shayenna, dat ik NU zwanger ben van een heel gezond meisje! Dat zou toch echt helemaal te gek zijn als het klopt! Nouwja, ik ga volgende week maar weer een keertje testen ofzo... als m'n ongi dan nogsteeds uit blijft
Het was geen dipstick maar een midstream... Maar goed ik wacht de komende dagen maar even af en dan zien we het wel....
Heb weer een nieuwe pendel binnen: Juli meisje van Femmy! Bedankt pendeldames Helaas is m`n onderschrift vol
ik ben nu al 9 dagen overtijd en zit inmiddels dus op cyclusdag 44. en nog geen positieve zwangerschapstest. Wel nog steeds buikpijn troebele urine vlokken in urine afentoe misselijk Wil iemand voor mij pendelen ? Of ik nu zwanger ben ? (aranka de boer, 08-02-1984) Volgens de h.a. is het geen blaasontsteking....
ik vind dat boek ook maar vreemd hoor... Ik krijg de raarste antwoorden: ben ik zwanger ? - Doe wat je gezegd word Word ik ongesteld ? - Doe wat je gezegd word krijg ik dinsdag bij de gynaecoloog positief nieuws ? - Nee Ben ik een meisje ? - Nee Ben ik een jongen ? - wees geduldig Nou van dat boek klopt dus niks haha !
hoi hoi allemaal eerste wilde ik zeggen ik rkijg nog steeds pb'tjes voor pendelen Maar ik pendel op t moment niet voor anderen. Verder ben ik weer in de race na operatie en al Had al een pendel van justfem voor februari Maar heb net voor mezelf gependelt : Zwanger in februari 2009 van een tweeling j+m en 27 februarie posi test. Liefs, Claire
Ik heb het boek met alle antwoorden al jaren in dekast staan, maar was hem vergeten. Ik heb het net ff wwer este voorschijn gehaald en stelde de vraag: ben ik zwanger? Antwoord: Daar kun je zeker van zijn. Mijn reactie gelijk: huh? Wat? Nee... En die nega testen dan?