PENDELLIJST 2008 AUG/SEPT 10 foute pendels, 2 goed. Zie pagina 113 voor de complete lijst SEPTEMBER 10 foute pendels, 5 goed. Zie pagina 113 voor de complete lijst OKTOBER 90 foute pendels, 50 goed. Zie pagina 194 voor de complete lijst en op pagina 214 staat het laatst verwerkte deel. NOVEMBER 166 foute pendels, 55 goed. Zie pagina 283 voor de complete lijst en op pagina 303 staat het laatst verwerkte deel. DECEMBER 142 foute pendels, 38 goed. Zie pagina 336 voor de complete lijst anoniem01 - zwanger van een meisje pos.zw.test jan (door Justfem) booboo22 - zwanger van een meisje (door Bootsy) Bright - zwanger van een meisje (door Maar29, Justfem, Supernanny en Bootsy) chiquita - zwanger van een meisje (door zelf, justfem, missy24) - zwanger van een jongen (door Bootsy) cyntje78 - positieve zw.test in dec (door Bootsy) desireeK - zwanger van een meisje (door Bootsy, Supernanny, Justfem, Luukske, Knippy, Alies05 en Weetjewel) es1977 - zwanger van een jongen (door Alies05) girl21 - zwanger van een meisje (door Justfem, Knippy, Supernanny, Que, Francescak, Tineke333, Liz0104 en Kleintje88) - zwanger van een jongen (door Weetjewel) Inggrid - december toch op groen (6 pendels) moesje1 - zwanger van een meisje (door Veer86) moppie 1279 - zwanger van een jongen (zelf) Mystic Sun - zwanger van een meisje (door zuurtje) nanny - zwanger van een meisje (door Alies05) staffie - zwanger van een meisje (door Knippy, Justfem) zuurtje - zwanger van een meisje (door Justfem) - zwanger van een jongen en meisje (zelf) 2009 JANUARI angel68 - zwanger van een meisje (door Justfem) angelea - zwanger van een meisje (door Bootsy, Kiwi en Luukske) angilla - zwanger van een meisje (door Luukske en Francescak) - zwanger van een jongen (door Maar29) annettevl - zwanger van een meisje (door Claire85) annie1979 - zwanger van een meisje (door Weetjewel) anoniem01 - zwanger van een jongen (door Alies05) berenbotje - zwanger van een meisje (door Justfem en zelf) bgw - zwanger van een meisje (door liz0104) bloempje83 - zwanger van een meisje (door Luukske) - zwanger van een jongen (door Alies05, Justfem en Bootsy) bootsy - zwanger van een jongen (door ilonahokkeling) - zwanger van een meisje (door liz0104) - zwanger van een j+m (door Justfem) Bright - zwanger van een jongen (door Claire85) bubsie - zwanger van een meisje (door Hellen1971) Col82 - zwnager van een meisje (door Que) cyntje78 - zwanger van een jongen (door Alies05) Daantje22 - zwanger van een meisje (door Knippy) - zwanger van een jongen (door Alies05 en VeroniQue86) Denicepino - zwanger van een tweeling: jongen en meisje, bevalt in sept 2009 via keizersnee dior - zwanger van een jongen (door Luukske) Djuke - zwanger van een jongen (door Alies05) done - zwanger van een meisje (zelf) Ellenk - zwanger van een jongen (door Claire85) es1977 - zwanger van een meisje (door Claire85) - zwanger van ? (Alexia) flipper2288 - zwanger van een meisje (door Francescak) - zwanger van een jongen (door Justfem) flower85 - zwanger van een jongen (door Bootsy) - zwanger van een meisje (door Luukske) gijsje - zwanger van een jongen (door Justfem) girl21 - zwanger van een meisje (door Alies05) huismus - zwanger van een ? (door Lisa1983) gusam - zwanger van een jongen (door Alies05 en Justfem) ilonahokkeling - zwanger van een jongen (door Bootsy) joosie - zwanger van een meisje (door Alies05 en Justfem) - zwanger van een jongen (door Luukske, Knippy en een vriendin) joyce84 - zwanger van een jongen pos.zw.test febr (door Knippy) - zwanger van een meisje (door Caruli) Kaatje80 - zwanger van een jongen (door Alies05 en Justfem) kleintje88 - zwanger van een meisje normale bevalling halverwege augustus (door done) - zwanger van een meisje pos.zw.test feb bev. keizersnee (door Bootsy) Knippy - zwanger van een meisje pos.zw.test febr (door Que) - zwanger van een meisje (door Berenbotje) - zwanger van een jongen (door Mau en Francescak) - zwanger van een ? (door evelien28) kweb - zwanger in 2009 van een ? (door Nanna) - zwanger van een jongen (door Claire85) ladyjoey - zwanger van een jongen (door Caruli en Veer86) lexy4 - zwanger van een jongen (door Alies05) Lucky - zwanger van een jongen (door Knippy) - zwanger van een meisje (door Bootsy) Luukske - zwanger van een meisje (Zuurtje, Alexia R, Knippy, jongmama en Mau) - zwanger van een 2ling (door veroniQue86, Justfem, Bootsy en zelf) Marsab - zwanger van een meisje (door Supernanny, Caruli en Justfem) mau - zwanger van een jongen (door Francescak) - zwanger van een jongen pos.zw.test feb (door liz0104) meagan - zwanger van een j+m (zelf) Mercedes - zwanger van een meisje (zuurtje en redirosoe) merels - zwanger van een jongen (door Claire85) Mik - zwanger van een jongetje (door missy24) moppie 1279 - zwanger van een meisje (door Mau) myprecious - zwanger van een meisje (door Justfem en Bootsy) nadja - zwanger van een jongen (door Knippy) Nessy - zwanger van een meisje (door Alies05) Nijntje27 - zwanger van een meisje (door Weetjewel, Que en Supernanny) - zwanger van een jongen (door Francescak) nikkiF - zwanger van een jongen (door Liz0104) Northern - zwanger van een meisje (door Knippy en Alies05) - zwanger van een jongen (door Mau) pampapilio - zwanger van een meisje (door Alies05 en Knippy) Que - zwanger van een jongen (door Knippy) Romie - zwanger van een meisje (door Weetjewel en Knippy) rootje79 - zwanger van een jongen (door Claire85) - zwanger van een meisje (door Bootsy, Supernanny en Alies05) - zwanger van een jongen en meisje (door Justfem) saz667 - zwanger van een meisje (door Justfem, Alies05 en shayenne) Shiva24 - zwanger van een meisje (door Knippy) Sjaam - zwanger van een jongen (door maar29) sjan - zwanger van een meisje (door Knippy) Sjanienu - zwanger van een jongen (door Claire85) spirit70 - zwanger van een meisje (door Caruli) stephanie87 - zwanger van een meisje (door Supernanny, Knippy en Justfem) - zwanger van een jongen (door Mau) supernanny - zwanger van een meisje (door Fl3xgirl en Knippy) thasista - zwanger van jongen (door Mau) tineke333 - zwanger van een jongen (door Justfem en Supernanny) - zwanger van een meisje (door Que) wendelaa - zwanger van een jongen (zelf) - zwanger van een meisje (door veroniQue86) wops - zwanger van een meisje (door Weetjewel) - zwanger van een jongen (door redirosoe, jongmama, springmuis, francescak, liz0104 en Justfem) yvo08 - zwanger van een jongen (door Knippy) - zwanger van een meisje (door liz0104) Zeepbel83 - zwanger van een meisje FEBRUARI annie1979 - zwanger van een meisje (door Supernanny en Alies05) berenbotje - zwanger van een meisje (door Caruli en Alies05) bloempje83 - zwanger van een jongen (door Supernanny) blubje - zwanger van een jongen (door kleintje88) bubsie - zwanger van een jongen (door Alies05) Burningkarma - zwanger van een meisje (door Alies05) Claire85 - zwanger van een jongen en meisje (door Justfem, zelf pos.test 27/2) daantje22 - zwanger van een jongen (door Hellen1971) Dazwa - zwanger van een meisje (justfem) dior - zwanger van een jongen (door Alies05) girl21 - zwanger van een meisje (door Luukske) - zwanger van een jongen (door Caruli) gusam - zwanger van een meisje (door Supernanny) joeke - zwanger van een j+m (door knippy en Caruli) joyce84 - zwanger van een meisje (door Alies05) kleintje84 - zwanger van een meisje (door veroniQue86) kleintje88 - zwanger van een jongen (door Alies05, Knippy en iemand van paranormaalforum, Justfem en zelf) - zwanger van een jongen keizersnee (door alecia) - zwanger van een meisje (door Caruli, Liz0104, Hellen1971, Ladyjoey en Femmy) - zwanger van een meisje pos.test 5 d na nod, gewone bevalling (door shayenna) Knippy - zwanger van een meisje (door Alies05, Supernanny en bgw) - zwanger van een jongen (door Vlademira, Fl3xgirl, Caruli, Kleintje88 en lilliby) - zwanger van een jongen pos.zw.test maart (door Hellen1971) - zwanger van een jongen pos.zw.test vanaf 3/3 (door ?) knorretje84 - zwanger van een jongen (door Knippy) ladyjoey - zwanger van een meisje (door Weetjewel) lexy4 - zwanger van een meisje (door Liz0104) liesben - zwanger van een meisje (door Francescak) Loe - zwanger van een jongen (door Alies05) Lucky - zwanger van een meisje (door Alies05, Justfem en Supernanny) malleboe - zwanger van een jongen (door Alies05 en Knippy) marieken - zwanger van een jogen(door Kleintje88) mau - zwanger van een meisje (door Alies05 en veroniQue86) - zwanger van een jongen (door evelien28) meagan - zwanger van een j+m (door Bootsy) meggytje - zwanger van een meisje (door Alies05) milla77 - zwanger van een meisje (door Alies05) myprecious - zwanger van een jongen (door Alies05) nijntje27 - zwanger van een jongen pos.zw.test maart (door Justfem) - zwanger van een meisje (door Caruli) nonja - zwanger van een meisje (door Mau en veroniQue86) northern - zwanger van een meisje (door Liz0104, Evelien28 en Weetjewel) rootje79 - zwanger van een jongen (door Que, Knippy, Ladyjoey, Kleintje88 en bgw) - zwanger van een jongen en meisje (door Francescak en zelf) - zwanger van een meisje (door Mau) rose1982 - zwanger van een meisje (door Alies05) shaula - zwanger van een meisje (door Supernanny) sjanienu1 - zwanger van een jongen (door Que) supernanny - zwanger van een jongen (door Missy24 en Francescak) - zwanger van een meisje (door redirosoe, Claire85, zelf en Bootsy) - zwanger van een 2ling j+m (door mau) thegirl80 - zwanger van een meisje (door Bootsy) tineke333 - zwanger van een meisje (door Bootsy en Knippy) - zwanger van een jongen (door Mau) wendelaa - zwanger van een jongen (door Justfem) wops - zwanger van een jongen (door Claire85 en veroniQue86) - zwanger van een meisje (door Knippy en Alies05) zuurtje - zwanger van een meisje (door Alies05) MAART annettevl - zwanger van een meisje (door Supernanny) annie1979 - zwanger van een meisje (door Knippy) berenbotje - zwanger van een meisje (door Knippy) - zwanger van een jongen (door Supernanny) bootsy - zwanger van een jongen (door kleintje88) - zwanger van een meisje (door veroniQue86 en Alies05) bruisje - zwanger van een meisje (door Vlademira) bubsie - zwanger van een meisje (door Knippy) ccwomen - zwnager van een jongen (door Justfem) chiquita - zwanger van een meisje (door ladyjvm) daantje22 - zwanger van een jongen (door Caruli en Evelien28) flipper2288 - zwanger van een meisje (door Knippy) gina18 - zwanger van een jongen (door ?) girl21 - zwanger van een meisje pos.zw.test april (door Roos1987) gusam - zwanger van een jongen (door veroniQue86) hanna1974 - zwanger van een meisje (door Zuurtje) joeke - zwanger van een meisje (door Alies05) - zwanger van een jongen (door Justfem en Hellen1971) joosie - zwanger van een jongen (door evelien28) Justfem - zwanger van een jongen pos.zw.test 4 wk na 1e ongidag (door Que) - zwanger van een meisje (door Mau) Juuls - zwanger van een meisje kleintje84 - zwanger van een jongen (door Alies05) kleintje88 - zwanger van een meisje (door Zuurtje en bgw) - zwanger van een meisje bevallen rond 10 dec (door risje) Knippy - zwanger van een jongen pos.zw.test april (door Liz0104) - zwanger van een meisje (door Bootsy) knorretje84 - zwanger van een meisje (door Alies05) lexy4 - zwanger van een jongen (door Hellen1971) liesben - zwanger van een meisje (door Knippy en veroniQue86) - zwanger van een jongen (door Caruli en Ladyjoey) lisa1983 - zwanger van een meisje (door Alies05) luukske - zwanger van een meisje (door Alies05) mau - zwanger van een jongen (door Eva R) Mik - zwanger van een meisje Miss Dior - zwanger van een j+m (door bgw) lisa1983 - zwanger van een jongen (door evelien28) nijntje27 - zwanger van een jongen (door Knippy, Claire85 -> pos.test april gependeld) - zwanger van een meisje (door veroniQue86) NikkiF - zwanger van een meisje (door Knippy) nonja - zwanger van een jongen (door Caruli) northern - zwanger van een meisje (door veroniQue86 en Kleintje88) - zwanger van een jongen (door Caruli) - zwanger van een meisje pos.zw.test 12/4 (door bgw) rootje79 - zwanger van een meisje (door Caruli en veroniQue86) shaula - zwanger van een meisje (door Alies05) Stephanie87 - zwanger van een meisje (door Alies05) - zwanger van een jongen (door Caruli) supernanny - zwanger van een jongen pos.zw.test april (door Justfem) Tineke333 - zwanger van een jongen (door Alies05) - zwanger van een meisje (door Caruli) yvo08 - zwanger van een jongen (door Knippen en evelien28) veroniQue86 - zwanger van een meisje (door bgw) weetjewel - zwanger van een meisje (door Supernanny) wendelaa - zwanger van een meisje door Supernanny, Alies en fotolezen via Kleintje88) wops - zwanger van een meisje (door Supernanny, EvaR, Mau, Evelien28 en Caruli) worteltje - zwanger van een meisje (door Kleintje88) yvo08 - zwanger van een jongen (door Alies05, Caruli) - zwanger van een meisje (door Bootsy) zuurtje - zwanger van een jongen (door Supernanny) APRIL an191080 - zwanger van een meisje (door Alies05) berenbotje - zwanger van een meisje (door Mau) Bianca - zwanger van een jongetje (door supernanny) blubje - zwanger van een jongen (door Justfem) bootsy - zwanger van een jongen (door Lisa1983) - zwanger van een j+m (zelf en Knippy) elke1984 - zwanger van een meisje (door Caruli) flower85 - zwanger van een meisje (door Justfem en Knippy) - zwanger van een jongen (door Alies05) girl21 - zwanger van een meisje (door veroniQue86) joeke - zwanger van een jongen (door veroniQue86) Justfem - zwanger van een jongen pos.zw.test mei (door Supernanny) Kaatje80 - zwanger van een jongen en een meisje (door Weetjewel) kleintje84 - zwanger van een meisje (door Hellen1971) - zwanger van ? pos.zw.test mei (door Liz0104) kleintje88 - zwanger van een meisje (door Mau en lilliby) knippy - zwanger van een meisje (door moppie 1279) lisa1983 - zwanger van ? (fotolezen door Kleintje88) - zwanger van een meisje (door Bootsy, Knippy en Kleintje88) loe - zwanger van een meisje (door Supernanny) mau - zwanger van een jongen (door Luukske) - zwanger van een meisje pos.zw.test mei (door Supernanny) meagan - zwanger van een j+m (door bgw, Alies05) miss dior - zwanger van een meisje (door Alies05) MyPrecious - zwanger van een tweeling: jongen en meisje nikkiF - zwanger van een meisje (door Mau) nonja - zwanger van een jongen (door Bootsy en Weetjewel) - zwanger van een meisje (door bgw) ranniej20 - zwanger van een jongen (door Knippy) Shiva24 - zwanger van een meisje (door Supernanny) supernanny - zwanger van een meisje (door Kleintje88, bgw en moppie 1279) - zwanger van een jongen (door 8samantha8) MEI Elke1984 - zwanger van een meisje (door Lautje24) hemeltje83 - zwanger van een meisje (door Knippy) knippy - zwanger van een meisje (door femmy) Nessy - zwanger van een jongen en een meisje (door Knippy) - zwanger van een meisje (door Supernanny) northern - zwanger van een jongen (door Hellen1971) stephanie87 - zwanger van een jongen (door Ladyjoey) supernanny - zwanger van een meisje (door veroniQue86) tearke - zwanger van een meisje (door Caruli en Supernanny) Veer86 - zwanger van een jongen JUNI angilla - zwanger van een meisje (door Mau) bubsie - zwanger van een meisje (door Caruli) done - zwanger van een jongen (door shayenne) ranniej20 - zwanger van een meisje (door Alies05) rootje79 - zwanger van een meisje (door Liz0104) JULI Daantje22 - zwanger van een meisje (door Supernanny) - zwanger van een meisje pos.zw.test juli (door Liz0104) joosie - zwanger van een meisje (door Mau) knippy - zwanger van een jongen (door alecia) lexy4 - zwanger van een meisje (door Hellen1971) lisa1983 - zwanger van een meisje (door Hellen1971) northern - zwanger van een meisje (door femmy) Tearke - zwanger van een meisje (door Mau) wops - zwanger van een meisje (door Zuurtje) AUGUSTUS kleintje88 - zwanger van een meisje normale bevalling (door moppie 1279) mau - zwanger van een jongen (door 8samantha8) pampapilio - zwanger van een meisje (door Supernanny) SEPTEMBER done - zwanger van een jongen (door julied) OKTOBER kleintje84 - zwanger van een jongen (door Caruli, Knippy) supernanny - zwanger van een meisje (door risje en done) veroniQue86 - zwanger van een jongen (door Alies05) wops - zwanger van een jongen (door hellen1971) NOVEMBER knippy - zwanger van een meisje bevallen rond 15 aug 2010 (door risje) veroniQue86 - zwanger van een meisje (door Caruli) DECEMBER veroniQue86 - zwanger van een meisje (door Supernanny, Knippy, zelf) 2010 ladyjoey - januari zwanger van een meisje (door Bootsy) supernanny - februari zwanger van een meisje (door alecia) veroniQue86 - maart zwanger van een meisje (door 8samantha8) Dazwa - April zwanger van een tweeling Mamasuus 2010 zwanger van een jongen (door zuurtje en mezelf) romie - 2010 zwanger van een 2ling (door Alies05) 2011 kleintje84 - juni zwanger van een jongen (door ladyjoey) knippy - zwanger van een meisje (door 8samantha8) 167 goede pendels 509 foute pendels Om de foto te plaatsen kun je deze url gebruiken je moet alleen de spatie weghalen bij de laatste IMG] http://i47.photobucket.com/albums/f198/dburghouwt/pendelen.jpg[/IMG ] [color=darkred]Ik (Alies05) werk de lijst elke keer bij, dus wijzigingen gewoon in het topic zetten en ik zorg dat ze in de lijst komen te staan.[/color] Zo de lijst is weer bijgewerkt.
Heel vreemd maar ik heb geen ongesteldheids gevoel meer :S Ik zou vandaag of morgen mijn menstruatie moeten krijgen dus we wachten maar af
Heel vreemd maar ik heb geen ongesteldheids gevoel meer :S Ik zou vandaag of morgen mijn menstruatie moeten krijgen dus we wachten maar af
Hoi, Ik heb even het boek uit geprobeerd. M`n vraag was; Ben ik nu zwanger? 1e Antwoord: ......... Toen gaf hij zelf een nieuw antwoord: Maak nieuwe plannen. Ik dacht nou ja wat moet ik daar nu mee, dus met dezelfde vraag weer opnieuw gedaan en ik kreeg als antwoord: Maak nieuwe plannen. Nou daar moet ik het even mee doen. Weet niet goed wat ik er mee moet, maar denk dat het nog wel even gaat duren dus. Heb enkele nieuwe pendels binnen gehad. Zal ze even allemaal plaatsen, die ik al had en nu heb binnengekregen. Gekregen pendels: Januari 2009: *wops - zwanger van een meisje -Weetjewel *wops - zwanger van een jongen -redirosoe -jongmama -Springmuis -francescak -Liz0104 -justfem Februari 2009: *wops - zwanger van een jongen -Claire85 -veroniQue86 *wops - zwanger van een meisje -knippy -Alies05 Maart 2009: *wops - zwanger van een meisje -Supernanny -Eva R -mau -evelien28 -Caruli *wops - zwanger van een jongen -alecia April 2009: *wops - zwanger van een meisje -berenbotje -Risje -lilliby Mei 2009: *wops - zwanger van een meisje -femmy Juli 2009: *wops - zwanger van een meisje -zuurtje Oktober 2009: *wops - zwanger van een jongen -Hellen1971
blond he, maar wat houdt het pendelen precies in? Zie meerdere maanden staan met verschillende dingen..
zou er ook iemand voor mij willen pendelen ben wel zeer benieuwd of het nu eventueel al raak zou zijn alvast heel erg bedankt voor me gegevens stuur me maar een pb nogmaals bedankt joyce
*zucht* ik denk dat mijn periode er aan zit te komen Had net wat bruinig slijm.... (zo begint normaal mijn periode niet maar toch) dus ik denk dat het er aan zit te komen
Mijn pendels voor januari kunnen op rood. - zwanger van een meisje (door Luukske) - zwanger van een jongen (door Alies05, Justfem en Bootsy)
Nou als het bij jouw nooit met bruin begint zou ik toch even de moed erin houden. En anders moet het in feb toch wel raak zijn he 5 & 8 pendels Ik hoop voor je dat het id nu of anders volgende maand raak is geen bloed geeft moed of hoe zeggen ze dat.
Ik denk dat mijn pendel voor jan op rood kan had een negatieve test en heb ook helemaal geen zwanger gevoel. Wel een gevoel van de voorbode van de en ook al 1x een bruine veeg gehad en zo begint het bij mij elke maand. Dan heb ik nog maar 1 pendel over van Alies dus ik hoop dat deze uit gaat komen
kijk even op: http://www.gerardlenting.nl/pendelen/Pendelen.html daar staat precies wat pendelen inhoud, en hoe je het moet doen...
Dior hopelijk zet het toch niet door bij je meid Nou hier is het wel doorgezet helaas Op naar de volgende ronde! We laten ons kop niet hangen en gaan vrolijk verder.... ow ja voor degene die mij nog steeds berichtjes sturen om te pendelen: ik pendel eventjes niet meer aangezien ik niet fit genoeg ben... zodra dat wel weer is zal ik het hier neer zetten!
ik heb me aangemeld voor de pendelaarslijst alleen sta ik er nog niet op (?) Vorige week heb ik voor mezelf gependeld, was overduidelijk mei 2009 meisje. Ik wil wel voor mensen pendelen. Stuur me dan een pb met je naam en geboorte datum plus de vraag die je stelt. Moet straks werken maar heb vanaf morgen wel tijd om voor mensen te pendelen. Tot dan! Liefs Muppet80
@ Muppet80, ik heb je een PB gestuurd Verder nog geen enkel teken van de hier... En verdorie al 16 dagen overtijd... *GRR*