he lisa! je loopt psies gelijk met mij...ook vandaag ongie geworden dit keer d8 ik echt dat t raak was qua gevoel...meer symptomen dan voorheen (zelfs grotere borsten en in mn liezen raar gevoel en veel transpireren) maar t mocht niet baten op naar de nieuwe ronde!
jah jammer joh maare ik weet gelukkig nu wel dat ik een goede cyclus heb dus hoef ik me ook niet druk te maken waar mijn ongi blijft met een naga test. we gaan vrolijk verder
Lisa, je hebt een PB Meiden, balen dat jullie weer bezoek hebben van de ... Hoop dat het deze ronde raak is voor jullie! Hier nogsteeds geen duidelijkheid.. nog geen ongi en nog geen posi test (afgezien van streepjes die ik me ook nog wel eens kan inbeelden )
Heb een nieuwe pendel van lisa1983: februari jongen! Hoop dat mijn pendels voor deze maand uitkomen! Ik zou dan op 26 okt uitgerekend zijn, en mijn vader is op 25 okt jarig en ik op 27 oktober, mooier kan niet dus! Heel erg bedankt voor het pendelen lisa1983!
Idd mooier kan niejj als het bij mij goed gaat deze maand ben ik op 27 okt uitgerekend dus we lopen mooi beetje gelijk
hey meissie jah een goede cyclus is al heel wat. moet eerlijk zeggen dat ik amper last heb gehad van heel varierende cyclussen, maar kan me voorstellen dat dat erg irri is dusseeeeeeeeeee...we'll go on! hope 4 this time
Ik had eerder vandaag ook nog een pendel van Muppet80 gekregen. Had op dat moment ff geen tijd om het hierop te zetten, ik kreeg bezoek. op dit moment niet zwanger. Volgens de pendel wordt ik deze maand wel ongi. Dank je Muppet80!
WAAAAHHHHH Rose, wat gaaf! Gefeliciteerd! Waarom heb je je banner nog niet veranderd joh Hoop je morgen te volgen
Heb pas 1 test gedaan net toen ik thuis was wil morgen vroeg nog 1 doen en dan kijken of de test weer posi is! Hopelijk volg jij ook snel
Heb de camera niet hier thuis, ligt bij mijn ouders en met mijn tel is de test erg onduidelijk. Ga morgen meteen de camera halen en zeg wel dat ik foto moet maken voor marktplaats of zo haha
ahhhh meeiiidd toppp Een dikke vette streep? Gefeliciteerrrddd En klopte mijn foto lezen waarschijnlijk toch