Nee dik en vet is die niet maar wel goed te zien. Doe morgen vroeg nog 1 Heb je het toch goed met foto lezen
Ach wil niet zeggen dat ik het bij iedereen goed heb Ik kreeg gewoon een bepaald gevoel en een maand en geslacht in mijn hoofd en tja soms klopt mijn gevoel en soms niet bij jou toevallig wel
Dan krijgt ze dus een meisje superrrr. Kleintje kan je dat ook bij jezelf doen? Wat komt daar uit? Heel knap van je trouwens
ik weet niet of ze een meisje krijgt of niet het zou kunnen het is ook maar een voorspelling Het foto lezen kan je niet bij jezelf doen omdat je jezelf eigenlijk in principe goed kent en tja ik kan me wel gaan concentreren op een foto van mezelf maar daar komt dan waarschijnlijk toch alleen uit wat ik graag wil horen omdat ik mezelf daar dan mee beïnvloed... Iemand anders heeft het trouwens wel voor mij gedaan en die zei tegen me Februari Meisje en in maart een positieve test of in maart zwanger (ze voelde zowel februari als maart)... Maar zij is daar ook echt goed in getraint doet het ook best vaak.. maar ja ook zij kan er naast zitten natuurlijk het is puur werken op gevoel en wat je door krijgt als je naar een foto kijkt! (zij zit overigens niet op dit forum) Dus ben benieuwd of
hahaha op een paranormaal forum... Is een besloten forum waar je niet snel op komt, je moet eerst via de moderator en alles toestemming vragen... (dit om te voorkomen dat er b.v alleen maar mensen komen om foto's te laten lezen)
oh ok Lijkt me ook wel een erg interessant forum... Maar eerst maar eens zwanger worden, dan naar het volgende forum haha
gefeliciteerd zwangere echt super geniet van je zwangerschap als ik voor iemadn moet pendelen kan je me een pb berichtje sturen met voornaam en achternaam en geboortedatum en jaar liefs samantha en kyano
Ow ik krijg nu weer pbtjes voor foto lezen maar ook dat doe ik voorlopig niet meer dames... Sorry... Het pendelen is het eerste wat ik weer op ga pakken (voorlopig nog even niet) dat kost wat minder energie dan het foto lezen... maar als het zover is dat ik weer ga pendelen dan laat ik dat weten!
Nou en al die pendels erbij zei gisteren al tegen je moet goed komen dus kijk eens aan, lekker positief zijn
Ohw sorry heb ik dat aangezwendeld nu Dat ze je pbtjes sturen (foto lezen). Jij moet eerst weer eens helemaal op krachten komen en de oude Kleintje88 worden Dan pas weer pendelen voor mensen eerst aan je gezondheid denken.
Laten we het hopen En dat ik dan op mijn verjaardag (2 maart, zou 4 maart dan weer ongesteld moeten worden) een positieve test zou hebben Dat zou wel helemaal geweldig zijn Dan is mijn vriend net 2 dagen 28 en ik word die dag 21 en dan een positieve test ja daar ga ik voor!
haha nee hoor maakt niet uit Heb het hier al vaker neer gezet maar niet iedereen heeft dat gelezen denk ik Hoe is het met jou? Al klachten? of misschien de al in aantocht?
mag ik een domme vraag stellen? er is 2x voor my gependeld. 2x febr. maar, ik moet eigenlijk 8 febr. mn nod hebben zou ik dan posi moeten testen of later? snappen jullie me een beetje? (A) liefs,