paar keer voor me gependelt en 3 kwamen overeen en die van mezelf ook oktober zwanger meerderheid kwam uit op een jongen
i47.photobucket.com/albums/f198/dburghouwt/pendelen.jpg PENDELLIJST ZWANGER - Lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni. - Christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni. - Mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje. - Milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009. - Petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni.- Star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee. - Mandy1: 4 weken zwanger van een jongen en is uitgerekend in mei. - Debke83: nu zwanger van een meisje en uitgerekend in mei. - Roeltje: 4 weken zwanger van een meisje, uitgerekend juni, maar deed twijfelachtig - Judibi: Nu zwanger, beval in juni 2009 van een meisje - Mik : 3 weken zwanger van 2ling bevalt in juni 09 / oktober zwanger meisje bevalt begin aug 09 SEPTEMBER - Nessy: zwanger deze maand(meisje), uitgerekend in juni maar bevalt in mei. - Nhene: zwanger in september van een jongetje. - Inger1979: zwanger in september van een meisje - uitgerekende datum 14 juni. - MyPrecious: Zelf gependeld: zwanger in septemper van een meisje, uitgerekend 16/18 juni 2009. - Limmeke: september 2008 zwanger van jongetje / oktober 2008 zwanger meisje - Debsje1977: september 2008 zwanger van een jongetje / oktober 2008 jongetje - Nijntje: september 2008 zwanger van meisje / januari 2009 zwanger meisje - kleintje84: september zwanger van een jongen, 4 mei bevallen, gependeld door zuurtje zelf gependeld: september zwanger, tweeling, meisjes -- Bianca: nu zwanger meisje/ november 08 meisje/ raakt in dec. zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee./ april 09 jongetje OKTOBER - Mamasuus: zwanger in oktober van een jongen. door alies zwanger in okt van een meid door zuurtje zwanger in okt van meid of jongen zelf 2010 een jongen pendel zuurtje en ikzelf - Thegirl1980: raakt in oktober zwanger van een jongen. - Marsab: raakt in oktober zwanger. - Pioen: zwanger in oktober van een jongen, geeft aan dinsdag (23-09) eisprong! - Zuurtje: zwanger in oktober van een meisje. - Feline1986: oktober zwanger van een meisje. - Patty24: eind oktober zwanger van een jongetje die in juli geboren wordt. - Senna04: Oktober zwanger van een jongen. - jojo82: oktober 2008 jongen/ december 2008 jongen - tummetje: oktober 2008 zwanger van een meisje - lily: oktober 2008 zwanger van een meisje - maar29: oktober 2008 van een meisje - Supernanny: Zwanger oktober 2008, meisje NOVEMBER - Supernanny: zwanger in November, meisje / meisje en jongen - Weetjewel: November 2-ling - Romie: November 2008 zwanger van een meisje - Kleintje84: zwanger november, van een 2-ling, jongen/meisje, keizersnede, in augustus. gependeld door jojo82 DECEMBER - Kleintje84: Zwanger december, jongen, natuurlijke bevalling gependeld door Alies05 2009 en verder - denicepino: Januari 09 tweeling jongen en meisje, bevalt in sept 09 via keizersnee - Mercedes: Januari 2009 zwanger van een meisje. - Juuls: maart 2009 zwanger van een meisje - MyPrecious: Laten pendelen: zwanger in april 2009 van een 2-ling. Jongen en meisje. - MyPrecious:Zwanger in april 2010 van een 2-ling.[/size] Roze = pendel klopt Rood = pendel klopt niet 1 zwanger 1 foute pendel
Hallo Bij mij doet de pendel het steeds niet,krijg er geen beweging in,terwijl het vroeger altijd lukte,raar toch. Me vriend gelooft helemaal niet in dit soort dingen dus daar hoef ik met een touwtje en een naald niet mee aan te komen haha. Dus wie wil het voor mij proberen? En welke gegevens heb je nodig? Groetjes Heidy Heb 2 jr geleden ook laten pendelen hier op het forum en daar kwam uit,in augustus zwanger mei bevallen van een meisje....dit is uitgekomen!
Hi, ben me ook wat meer gaan bezighouden met pendelen en m'n bewegingen worden steeds duidelijker! Had vandaag zelfs een percentage van > 80%. leuk, maar ook wel vermoeiend inderdaad, dus wie wil mag roepen, wellicht dat ik er een voorspelling bij kan zetten en de drukte bij de andere meiden kan verminderen/bij kan staan. Liefs!
Kan je mij er ook bij zetten? Eigen pendel: Zwanger in september - geslacht onduidelijk Zuurtje's pendel: Zwanger in september - jongen
Hoi hoi, Ik heb nu 3 pendels, zie onder mijn banner Is er iemand die mij in de lijst wil zetten? Want daar ben ik niet zo handig in Groetjessss
hoi, bij mij klopte de pendels ook niet... Had er 3 dat ik deze maand zwanger zou zijn van een tweeling, maar ben gisteren ongi geworden ik heb besloten niet meer opnieuw te gaan pendelen, geeft te veel extra spanning! ik blijf de rest van jullie wel in de gaten houden, hoop dat er nog meer pendels wel uit komen!
Ja je moet je er idd niet op vastpinnen, maar onbewust kun je er wel teveel mee bezig zijn. Dan maar geen pendel, en hopelijk snel zwanger Succes meid!
i47.photobucket.com/albums/f198/dburghouwt/pendelen.jpg PENDELLIJST ZWANGER - Lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni. - Christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni. - Mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje. - Milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009. - Petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni.- - Star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee. - Mandy1: 4 weken zwanger van een jongen en is uitgerekend in mei. - Debke83: nu zwanger van een meisje en uitgerekend in mei. - Roeltje: 4 weken zwanger van een meisje, uitgerekend juni, maar deed twijfelachtig - Judibi: Nu zwanger, beval in juni 2009 van een meisje - Mik : 3 weken zwanger van 2ling bevalt in juni 09 / oktober zwanger meisje bevalt begin aug 09 SEPTEMBER - Nessy: zwanger deze maand(meisje), uitgerekend in juni maar bevalt in mei. - Nhene: zwanger in september van een jongetje. - Inger1979: zwanger in september van een meisje - uitgerekende datum 14 juni. - MyPrecious: Zelf gependeld: zwanger in septemper van een meisje, uitgerekend 16/18 juni 2009. - Limmeke: september 2008 zwanger van jongetje / oktober 2008 zwanger meisje - Debsje1977: september 2008 zwanger van een jongetje / oktober 2008 jongetje - Nijntje: september 2008 zwanger van meisje / januari 2009 zwanger meisje - kleintje84: september zwanger van een jongen, 4 mei bevallen, gependeld door zuurtje zelf gependeld: september zwanger, tweeling, meisjes -- Bianca: nu zwanger meisje/ november 08 meisje/ raakt in dec. zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee./ april 09 jongetje OKTOBER - Mamasuus: zwanger in oktober van een jongen. door alies zwanger in okt van een meid door zuurtje zwanger in okt van meid of jongen zelf 2010 een jongen pendel zuurtje en ikzelf - Thegirl1980: raakt in oktober zwanger van een jongen. - Marsab: raakt in oktober zwanger. - Pioen: zwanger in oktober van een jongen, geeft aan dinsdag (23-09) eisprong! - Zuurtje: zwanger in oktober van een meisje. - Feline1986: oktober zwanger van een meisje. - Patty24: eind oktober zwanger van een jongetje die in juli geboren wordt. - Senna04: Oktober zwanger van een jongen. - jojo82: oktober 2008 jongen/ december 2008 jongen - tummetje: oktober 2008 zwanger van een meisje - lily: oktober 2008 zwanger van een meisje - maar29: oktober 2008 van een meisje - Supernanny: Zwanger oktober 2008, meisje NOVEMBER - Supernanny: zwanger in November, meisje / meisje en jongen - Weetjewel: November 2-ling - Romie: November 2008 zwanger van een meisje - Kleintje84: zwanger november, van een 2-ling, jongen/meisje, keizersnede, in augustus. gependeld door jojo82 DECEMBER - Kleintje84: Zwanger december, jongen, natuurlijke bevalling gependeld door Alies05 2009 en verder - denicepino: Januari 09 tweeling jongen en meisje, bevalt in sept 09 via keizersnee - Mercedes: Januari 2009 zwanger van een meisje. - Juuls: maart 2009 zwanger van een meisje - MyPrecious: Laten pendelen: zwanger in april 2009 van een 2-ling. Jongen en meisje. - MyPrecious:Zwanger in april 2010 van een 2-ling.[/size] Roze = pendel klopt Rood = pendel klopt niet 1 zwanger 2 foute pendel[/quote] kan iemand het plaatje er weer bij zetten? weet niet hoe dat moet
Hoi meiden, wie wil er misschien voor mij pendelen? Als ik zelf pendel zegt die pendel elke keer dat ik die maand zwanger ben( denk dat ik hem onbewust beinvloed omdat ik dat het graag wil ) Groetjes mvt
i47.photobucket.com/albums/f198/dburghouwt/pendelen.jpg PENDELLIJST ZWANGER - Lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni. - Christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni. - Mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje. - Milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009. - Petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni.- - Star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee. - Mandy1: 4 weken zwanger van een jongen en is uitgerekend in mei. - Debke83: nu zwanger van een meisje en uitgerekend in mei. - Roeltje: 4 weken zwanger van een meisje, uitgerekend juni, maar deed twijfelachtig - Judibi: Nu zwanger, beval in juni 2009 van een meisje - Mik : 3 weken zwanger van 2ling bevalt in juni 09 / oktober zwanger meisje bevalt begin aug 09 SEPTEMBER - Nessy: zwanger deze maand(meisje), uitgerekend in juni maar bevalt in mei. - Nhene: zwanger in september van een jongetje. - Inger1979: zwanger in september van een meisje - uitgerekende datum 14 juni. - MyPrecious: Zelf gependeld: zwanger in septemper van een meisje, uitgerekend 16/18 juni 2009. - Limmeke: september 2008 zwanger van jongetje / oktober 2008 zwanger meisje - Debsje1977: september 2008 zwanger van een jongetje / oktober 2008 jongetje - Nijntje: september 2008 zwanger van meisje / januari 2009 zwanger meisje - kleintje84: september zwanger van een jongen, 4 mei bevallen, gependeld door zuurtje zelf gependeld: september zwanger, tweeling, meisjes -- Bianca: nu zwanger meisje/ november 08 meisje/ raakt in dec. zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee./ april 09 jongetje -Jane1981: eigen pendel nu zwanger, geslacht onduidelijk. Pendel Zuurtje: nu zwanger van een jongen. OKTOBER - Mamasuus: zwanger in oktober van een jongen. door alies zwanger in okt van een meid door zuurtje zwanger in okt van meid of jongen zelf 2010 een jongen pendel zuurtje en ikzelf - Thegirl1980: raakt in oktober zwanger van een jongen. - Marsab: raakt in oktober zwanger. - Pioen: zwanger in oktober van een jongen, geeft aan dinsdag (23-09) eisprong! - Zuurtje: zwanger in oktober van een meisje. - Feline1986: oktober zwanger van een meisje. - Patty24: eind oktober zwanger van een jongetje die in juli geboren wordt. - Senna04: Oktober zwanger van een jongen. - jojo82: oktober 2008 jongen/ december 2008 jongen - tummetje: oktober 2008 zwanger van een meisje - lily: oktober 2008 zwanger van een meisje - maar29: oktober 2008 van een meisje - Supernanny: Zwanger oktober 2008, meisje NOVEMBER - Supernanny: zwanger in November, meisje / meisje en jongen - Weetjewel: November 2-ling - Romie: November 2008 zwanger van een meisje - Kleintje84: zwanger november, van een 2-ling, jongen/meisje, keizersnede, in augustus. gependeld door jojo82 DECEMBER - Kleintje84: Zwanger december, jongen, natuurlijke bevalling gependeld door Alies05 2009 en verder - denicepino: Januari 09 tweeling jongen en meisje, bevalt in sept 09 via keizersnee - Mercedes: Januari 2009 zwanger van een meisje. - Juuls: maart 2009 zwanger van een meisje - MyPrecious: Laten pendelen: zwanger in april 2009 van een 2-ling. Jongen en meisje. - MyPrecious:Zwanger in april 2010 van een 2-ling.[/size] Roze = pendel klopt Rood = pendel klopt niet 1 zwanger 2 foute pendel[/quote]
i47.photobucket.com/albums/f198/dburghouwt/pendelen.jpg PENDELLIJST ZWANGER - Lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni. - Christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni. - Mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje. - Milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009. - Petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni.- - Star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee. - Mandy1: 4 weken zwanger van een jongen en is uitgerekend in mei. - Debke83: nu zwanger van een meisje en uitgerekend in mei. - Roeltje: 4 weken zwanger van een meisje, uitgerekend juni, maar deed twijfelachtig - Judibi: Nu zwanger, beval in juni 2009 van een meisje - Mik : 3 weken zwanger van 2ling bevalt in juni 09 / oktober zwanger meisje bevalt begin aug 09 SEPTEMBER - Nessy: zwanger deze maand(meisje), uitgerekend in juni maar bevalt in mei. - Nhene: zwanger in september van een jongetje. - Inger1979: zwanger in september van een meisje - uitgerekende datum 14 juni. - MyPrecious: Zelf gependeld: zwanger in septemper van een meisje, uitgerekend 16/18 juni 2009. - Limmeke: september 2008 zwanger van jongetje / oktober 2008 zwanger meisje - Debsje1977: september 2008 zwanger van een jongetje / oktober 2008 jongetje - Nijntje: september 2008 zwanger van meisje / januari 2009 zwanger meisje - kleintje84: september zwanger van een jongen, 4 mei bevallen, gependeld door zuurtje zelf gependeld: september zwanger, tweeling, meisjes -- Bianca: nu zwanger meisje/ november 08 meisje/ raakt in dec. zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee./ april 09 jongetje -Jane1981: eigen pendel nu zwanger, geslacht onduidelijk. Pendel Zuurtje: nu zwanger van een jongen. OKTOBER - Mamasuus: zwanger in oktober van een jongen. door alies zwanger in okt van een meid door zuurtje zwanger in okt van meid of jongen zelf 2010 een jongen pendel zuurtje en ikzelf - Thegirl1980: raakt in oktober zwanger van een jongen. - Marsab: raakt in oktober zwanger. - Pioen: zwanger in oktober van een jongen, geeft aan dinsdag (23-09) eisprong! - Zuurtje: zwanger in oktober van een meisje. - Feline1986: oktober zwanger van een meisje. - Patty24: eind oktober zwanger van een jongetje die in juli geboren wordt. - Senna04: Oktober zwanger van een jongen. - jojo82: oktober 2008 jongen/ december 2008 jongen - tummetje: oktober 2008 zwanger van een meisje - lily: oktober 2008 zwanger van een meisje - maar29: oktober 2008 van een meisje - Supernanny: Zwanger oktober 2008, meisje NOVEMBER - Supernanny: zwanger in November, meisje / meisje en jongen - Weetjewel: November 2-ling - Romie: November 2008 zwanger van een meisje - Kleintje84: zwanger november, van een 2-ling, jongen/meisje, keizersnede, in augustus. gependeld door jojo82 - LadyJoey: zwanger in november 2008 zwanger van een jongen DECEMBER - Kleintje84: Zwanger december, jongen, natuurlijke bevalling gependeld door Alies05 2009 en verder - denicepino: Januari 09 tweeling jongen en meisje, bevalt in sept 09 via keizersnee - Mercedes: Januari 2009 zwanger van een meisje. - Juuls: maart 2009 zwanger van een meisje - MyPrecious: Laten pendelen: zwanger in april 2009 van een 2-ling. Jongen en meisje. - MyPrecious:Zwanger in april 2010 van een 2-ling.[/size] Roze = pendel klopt Rood = pendel klopt niet 1 zwanger 2 foute pendel
PENDELLIJST ZWANGER - Lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni. - Christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni. - Mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje. - Milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009. - Petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni.- - Star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee. - Mandy1: 4 weken zwanger van een jongen en is uitgerekend in mei. - Debke83: nu zwanger van een meisje en uitgerekend in mei. - Roeltje: 4 weken zwanger van een meisje, uitgerekend juni, maar deed twijfelachtig - Judibi: Nu zwanger, beval in juni 2009 van een meisje - Mik : 3 weken zwanger van 2ling bevalt in juni 09 / oktober zwanger meisje bevalt begin aug 09 SEPTEMBER - Nessy: zwanger deze maand(meisje), uitgerekend in juni maar bevalt in mei. - Nhene: zwanger in september van een jongetje. - Inger1979: zwanger in september van een meisje - uitgerekende datum 14 juni. - MyPrecious: Zelf gependeld: zwanger in septemper van een meisje, uitgerekend 16/18 juni 2009. - Limmeke: september 2008 zwanger van jongetje / oktober 2008 zwanger meisje - Debsje1977: september 2008 zwanger van een jongetje / oktober 2008 jongetje - Nijntje: september 2008 zwanger van meisje / januari 2009 zwanger meisje - kleintje84: september zwanger van een jongen, 4 mei bevallen, gependeld door zuurtje zelf gependeld: september zwanger, tweeling, meisjes -- Bianca: nu zwanger meisje/ november 08 meisje/ raakt in dec. zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee./ april 09 jongetje -Jane1981: eigen pendel nu zwanger, geslacht onduidelijk. Pendel Zuurtje: nu zwanger van een jongen. OKTOBER - Mamasuus: zwanger in oktober van een jongen. door alies zwanger in okt van een meid door zuurtje zwanger in okt van meid of jongen zelf 2010 een jongen pendel zuurtje en ikzelf - Thegirl1980: raakt in oktober zwanger van een jongen. - Marsab: raakt in oktober zwanger. - Pioen: zwanger in oktober van een jongen, geeft aan dinsdag (23-09) eisprong! - Zuurtje: zwanger in oktober van een meisje. - Feline1986: oktober zwanger van een meisje. - Patty24: eind oktober zwanger van een jongetje die in juli geboren wordt. - Senna04: Oktober zwanger van een jongen. - jojo82: oktober 2008 jongen/ december 2008 jongen - tummetje: oktober 2008 zwanger van een meisje - lily: oktober 2008 zwanger van een meisje - maar29: oktober 2008 van een meisje - Supernanny: Zwanger oktober 2008, meisje NOVEMBER - Supernanny: zwanger in November, meisje / meisje en jongen - Weetjewel: November 2-ling - Romie: November 2008 zwanger van een meisje - Kleintje84: zwanger november, van een 2-ling, jongen/meisje, keizersnede, in augustus. gependeld door jojo82 - LadyJoey: zwanger in november 2008 zwanger van een jongen DECEMBER - Kleintje84: Zwanger december, jongen, natuurlijke bevalling gependeld door Alies05 2009 en verder - denicepino: Januari 09 tweeling jongen en meisje, bevalt in sept 09 via keizersnee - Mercedes: Januari 2009 zwanger van een meisje. - Juuls: maart 2009 zwanger van een meisje - MyPrecious: Laten pendelen: zwanger in april 2009 van een 2-ling. Jongen en meisje. - MyPrecious:Zwanger in april 2010 van een 2-ling.[/size] Roze = pendel klopt Rood = pendel klopt niet 1 zwanger 2 foute pendel zo fototje weer ff goed gezet zijn er nog testers vandaag of dit weekend? hier nog steeds niet mijn "normale" klachten die ik heb na eidag...eignelijk helemaal geen klachten hihihihi
Ja ik ga vandaag denk ik een test halen denk ik, als de tijd er is.. Symptonen: Steken in onderbuik sinds berekende innestelingsdag, gevoelige tot pijnlijke borsten. Opgeblazen gevoel in onderbuik. Gisterochtend enorm misselijk en echt pijnlijke tepels. Vermoeidheid en andere eetlust. Alleen vandaag dus weer niet misselijk :S