Hoi Hoi, Ik wil graag de dames die voor mij gependeld hebben FELICITEREN! dankje voor het pendelen! groetjes sha.
Je bedoelt denk ik of de pendels voor februari dan ook zullen kloppen? Als jij je innesteling in februari zou hebben gehad dan gelden je pendels van februari ook als goed.
sorry maar ik snap er niks van mn vruchtbaarste dag was 25 jan. en heb de 8e mn nod. geld het voor dan? of pas voor in maart?
meestal is het februari omdat je dan voor het laaatst ongestelt bent geweest en vanaf daar moet je ook tellen in je zwangerschap als je opschrijft warneer je ongi bent vanaf de eerste bruin verlies of druppel bloed waar je natuurlijk niet op hoop dan kan je kijken hoelang je ong zwanger bent
Ik heb getest, maar niets te zien... Dus zal wel ongi worden vandaag Maar ach ja, op naar de volgende ronde dan maar
Tja, geen bloed geeft moed zeggen ze dan... Nu heb ik alleen iets stoms gedaan, heb terug op de test gekeken en nu stond er dus ineens een duidelijke roze streep, maar die telt natuurlijk niet
hoi dames , bij mij is er ook nog ni veel veranderd borsten zijn een maat groter en tepels zijn gevoelig als ik ze aanraak af en toe een zeurend gevoel in mijn buik en veel moe als ik vrijdag nog ni ongi ben doe ik terug een test