Als je ei op 25 januari was, komt je innestelling meestal zo'n 5 dagen later. Als je je temperatuur bijhoud dan kun je je innestelling vaak wel zien. Dan heb je dus meestal zo'n 5 a 6 dagen na je ei een dipje in de temperatuur. Mocht je toch rond je nod ongi worden, dan vallen je ei en innesteling zowieso in februari en dan klopt de pendel van februari zowieso.
@Rose1982: Gefeliciteerd! Geniet er van @bootsy: oh wat spannend voor je, ik heb wel eens begrepen dat er geen streep verschijnt als er geen HCG in je lijf zit, ook al wacht je bij wijze van een hele week. Hoop zo voor je dat het raak is @Northern: hoe is het bij jou, heb je al getest?
Aylin16 en Rose1982 GEFELICITEERD! Hier alweer bruinverlies en af en toe een rose veeg, dus het is nu wachten tot de komen.
naaaah wat vaag zeg, ik heb dus een ketting die ik altijd om heb,boven me hand gehouden.. ik vroeg wat is ja:rondje wat is nee:streepje ben ik deze maand zwanger:rondje word het een meisje:streepje word het een jongen:rondje ben ik in oktober uitgerekent:rondje raaaaaaaaaarr ik hoop dat het waar is hihih
hey lafje succes maar maak je niet alte blij als het straks niet is dan ben je alleen maar meer teleurgesteld de pendel draait vanwege je trillingen in je hand en je kan hem zelf erg beinvloeden maar alsnog hoop ik dat je pendel gelijk heeft
dankjewel, ja ik hou ook wel in me achterhoofd,dat het allemaal nep is, maar het was wel raar om te zien ,en ik hoop natuurlijk ook dat het klopt
Hey dames, Gefeliciteerd alle zwangere @ Dior ik ben benieuwd hoe het bij jou is? Ik hoop zo dat het niet doorzet! Hier gaat het bot gezegd K** ik blijf ontzettend moe en werk weer sinds gisteren, gisteren met moeite de hele dag vol kunnen houden en heb daarna toen ik thuis kwam volop geslapen en zelfs s'nachts slaap ik goed! Vanmorgen weer wezen werken en vanaf 11 uur had ik al zoiets van ow nee dit gaat niet goed maar ik ben eigenwijs dus ben gewoon door gaan zetten om 12 uur zeiden collega's meid ga lekker naar huis! maar nee nog steeds eigenwijs tot ze me om 13.00 echt bijn naar huis hebben geschopt! ik was gewoon te moe en ik baal daar zo van! :'( Ik ga zo meteen maar weer naar de huisarts om te kijken wat er aan te doen is en ik denk dat ik toch maar eens met mijn manager om de tafel moet gaan zitten of ik wat minder kan en mag werken... Ik werk met bejaarden maar ik voel me soms ook net een bejaarde :S en ik ben niet eens zwanger maar toch moe moe moe! Ik kan wel janken!
hey kleintje sorry nog voordat ik je lastig viel voor de foto meschien omdat dit weer de zoveelste keer is dat je niet zwanger bent dat het je opbreekt er gaat toch een soort stres door je lichaam als je ermee bezig bent succes ermee meid meschien kan je eens langs de huisarts gaan dat vinden ze vast niet erg hoor het is uiteindelijk hun beroep liefs samantha
hoi dames, ik heb een vraag wie wilt er voor mijn ook een keer pendelen zou zelf niet weten hoe het moet. groeten koos
koos ik heb je het berichtje gestuurd ben benieuwd of het uitkomt weet niet of je het wilt vertellen wat ik heb gependelt net?