man o man..wat voel ik me beroerd.. gestopt met de pil, ongi worden en grieperig! Kan niet op. Hoop dat mijn pendels gaan uitkomen meiden. Ben net bezig en al zo ongeduldig. Bij mijn zoon was ik binnen 4 maand zwanger na 4 x seks ofzo.. Maar heb nu een andere partner. Maar iedereen gefeliciteerd die een positest heeft! Super.. Is er ook een lijst waarop iedereen gependeld heeft en waarop je kan zien hoeveel pendels er zijn uitgekomen? gr greet
Oh meid wat vreselijk! Ik heb 3 of 4 jaar geleden een cyste van 7cm gehad. Deze ging helaas niet uit zichzelf weg De buikpijnen zijn vreselijk, warme kruik alles wat je doet helpt maar even helaas Afgelopen jaar weer een cyste gehad, maar deze is wel vanzelf weer vertrokken Sterkte meid!
Hey Northern ik zie dat je 2 dagen overtijd bent? ik weet niet of ik het al gevraagd heb? (heb op het moment een geheugen als een zeef) maar heb je al getest?
Ik heb ook 3 dagen bruinbloed gehad, d8 nu komen de maar na een paar dagen was het over en kwam me ongie niet. En toen had ik toch een posi test had het niet verwacht. Dus houd de moed erin
mischien een dom vraagje maar donker bloed is dat nu ongi of niet moet het helder rood zijn ? snap er niks meer van eerst 33 d 27 da en nu 26 dagen vandaag weer donker bl mijn pendel van januari is niet uit gekomen jammergenoeg
Ik hoop dat die van mij ook snel zijn koffers pakt en vertrekt haha Hij is namelijk nogal Ongewenst haha
@kleintje84: ik hoop ook voor je dat ie snel zijn koffers pakt of beter nog als ik jou was zou ik hem per direct er uit zetten Hopelijk ben je er snel vanaf ook van de pijn.
Bij mij begint het ook bij heel donker rood en na een paar uurtjes wordt het gewoon rood. Dat reken ik als dag 1
nou snap ik er nog niks van oow voel me echt zoooooo dom maar wacht wel af maar heb dus 2 pendels. 2x febr. J door femmy & muppet80 2x Maart J door Liliby & 8samantha8 Juni M door Caruli spannend :d
Nee heb nog niet getest, denk nog steeds dat de onderweg zijn. Heb allerlei ongikwaaltjes................behalve vandaag...........
Wauw en ook ongihoofdpijn en krampen Dus het kan dus toch dat je lichaam je voor de gek houdt Gefeliciteerd meid! Hopelijk mogen we je snel volgen
dus het wil niet zeggen dat je ongi word met bruin verlies dan houden we de moed er nog even in zou het morgen eigelijk moeten worden wanneer zou ik dan een test kunnen wagen kan het ook gewoon als je bruine bl verliest?
Ik zou de moed er nog even in houden. Ik had vorige week 3 dagen bruinbloedverlies en had de moed ook al opgegeven. Toen stopte het ineens heb toen na een paar dagen een test gedaan en deze was positief!
Ik las dit toevallig en ook ik heb vorige week 3 dagen bruinverlies gehad (heb ik nooit eerder gehad) en sinds vrijdag niets meer. Gisterenavond getest, maar helaas negatief. Maar zolang ik nog niet ongesteld ben, kan ik dus blijkbaar een beetje hoop houden
@ Kleintje84: wat is een week lang als je met buikpijn moet zitten he. Helaas zitten we in hetzelfde schuitje. @ Kleintje88: volgens mij moet ik mijn naam dan ook in kleintje veranderen . Als je mijn mail gelezen hebt weet je denk ik genoeg