hoi northern. ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor, oook al is de test over de datum heen. maar jij heb dan hcg hormoon in jou lichaam zitten, maar ga anders ff naar de huisarts en zeg dat je een testje wil doen, doen ze vaak wel. groeten koos
het northern, ik kreeg een paar weken terug een zwangerschapstest van clearbleu van me zus,ik deed de test en er kwam helemaaaal niks,,in het testvenster niet en controlevenster ook niet,,,ik keek op de verpakking bleek dus dat die al lang over datum was.. dus ik denk dat jou test nog wel goed is,en je gewoon zwanger bent,, van harte gefeliciteerd
Meestal is zo een THT datum wetterlijk verplicht, maar kan het meestal nog wel langer mee. ik zou toch even naar clearblue bellen, en anders snel een nieuwe halen ! Spannend zeg ! Ik duim voor je !
De test werkte verder prima, ruim binnen de 3 min. stond er zwanger. Heb nog kruidvat testen liggen, maar kan niet plassen nu Ben op van de zenuwen
hoi nort, hahahah dan moet je ff wachten . ga er maar vanuit dat het gelukt is hoor, laat het even weten he meid. ga duimen , groeten koos
aaahhhh erg is dat, was al zo onzeker, nu na deze test ben ik helemaal de kluts kwijt Ik laat het zeker weten
Thanx Ben zo bang om ineens teleurgesteld te worden............. waarom doe ik nou ook een test die over datum is
nort, oook al is die overtijd dan kan die nooit aangeven dat je zwanger bemt als je het niet zal zijn, want jij heb dan hcg in jou lichaam. en dat heeft die test heus niet als die overtijd(hahaha) is zeg maar groet
Nou meid ik denk dat je gewoon lekker mag genieten van je zwangerschap hoor. Die test geef lekker aan dat jij zwanger bent en daar is geen twijfel over mogelijk.
Zonet een paar druppen gepiest Kruidvat test 2 strepen ! Ik kan het niet geloven maar ben dus echt zwanger
joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee van harte gefeliciteerd ga der maar lekker van genieten, en manlief niet vergeten tebellen. van harteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
gefeliciteerd northern! je kan je banner veranderen hihi! angilla:balen hoor! hoop snel op meer geluk voor je en dat het dan goed blijft gaan.
Foto`s krijg ik er niet op Net manlief gesproken, kan het nog niet geloven! Zeker omdat ik nu op dag 30 zit en ook weleens een cyclus heb gehad van 34 dagen.
haha ja wat zijn we toch ook een stel "sukkels" he Ik ben nu in ieder geval weer thuis heb 3 uur opgenomen op mijn werk (had toch nog uren zat) en gelukkig had ik vanaf 11 uur alleen nog maar Kantoordienst voor het spreekuur met de verpleeghuisarts maar dat ging niet door Dus was het makkelijk om te zeggen ik ga.... Zo meteen maar even bloed prikken en hoop vrijdag daar wat meer van te weten... @ Northern: Yes yes yes yes! Gefeliciteerd meid een streep is een streep en een zwanger afbeelding is zwanger
Hey meid gefeliciteerd! Geniet ervan! (plus ik ben ook blij want mijn pendel had gelijk!) enjoyyyyy (nu nog afwachten wat het wordt!)