hoi muppet, zou je voor mijn ook wil pendelen. hihihi, koos hindriks 13.06.1985 alvast bedankt groeten koos
iemand had me straks in de mail gevraagd waar zn pendel bleef en de naam begon met een A... maar daar had ik geen pendel van... dus als diegene nog even een pb wil sturen? Groetjes
Je bent zwanger van een jongen Koos.. tenminste volgens mijn pendel.. Weet je het geslacht van het kindje al?
hoi muppet, neee ik weet het nog niet, zit er wel aan tedenken met de 20 weken echo 10 feb om te vragen of ze kunnen zien wat het is maar manlief is aan het twijfelen liever niet zeg die hahahahah, maar bedankt he muppet; groeten koos
Northern YES YES YES, GEFELICITEERD MEID, KLEINIGHEIDJE VOOR MIJ, MIJN PENDEL IS GOED! geniet ervan, welkom op je roze wolk! groetjes mau
Nou 1 ding scheelt mijn banner gaat gelijk op met mijn cyclus, altijd netjes 28 dagen. Deze maand voor het eerst met ovu-testen aan de slag, en ja hoor gister en vandaag knallen ze overal boven uit! Laten we hopen dat dit onze maand mag zijn Voor alle meiden met , op naar de volgende maand Voor alle meiden met een mooie zwangerschapstest GEFELICITEERD groetjes mau
alies ik heb weer een nieuwe pendel binnen en deze zegt ook februari zwanger van een jongen gependeld door ladyjoey spannend ik ben heel erg benieuwd
JIIIPPIIIEEEE van Harte GEFELICITEERD!!! geniet er lekker van!! zal duimen dat er nog heeeeel veel dames hier heeeeeeeeeeeeel snel mogen volgen!
Wahh heb net een berichtje gehad dat ik bij nog iemand het foto lezen goed had Echt zo leuk dat het toch wel klopt (al is dat niet altijd natuurlijk)
Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren heb weer een pendel.. van Dani11, zwanger van een jongen in maart.. liefs Daantje
Ik snap het even niet meer meiden weten jullie of je 2x in een ei kunt hebben in 30 dg? Ik zal even mijn vraag toelichten: Ik wilde kijken deze maand of ik wel een ei heb, en was dus van plan uvu testen te doen, op mijn vruchtbare dagen volgens de banner. Op de dag dat hij zou zijn volgens mijn banner heb ik hem geloof ik tenminste ook wel gevoeld maar ben vergeten een ovu test te doen op die dag. Zo'n 7 dg later had ik het zelfde gevoel en dacht zal ik nu dan eens een ovu test doen en deze was positief. Ik heb wel al een paar dagen last van het gevoel dat mijn ongi door moet komen, en heb 2x een bruine veeg gehad na het plassen Maar omdat het niet door breekt heb ik na het werk maar even mijn banner aangepast op dat late ei zodat hij een beetje klopt. Maar vanavond tijdens het koken had ik weer zo'n gevoel als met die positieve ovu test en ben even een testje gaan doen en ja hoor weer positief Ook mijn man heeft de streep gezien al was hij wel lichter dan de vorige keer. Heb ik nu een tweede ei? Kan dat in een maand of is die test vals wat denken jullie ervan :
Bedankt meiden voor de felicitaties Het is allemaal nog erg onwerkelijk, kan het nog niet geloven..........
Zwanger? Met een ovu test kan je ook posi testen, ik zou er een testje tegenaan gooien. Duim voor je duim duim duim........
Northern, GEFELICITEERD! Geniet maar lekker van de kleine in je buik! @ alle andere meiden die nog niet zwanger zijn, ik hoop dat we allemaal snel zullen volgen!