PENDELLIJST ZWANGER - Lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni. - Christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni. - Mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje. - Milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009. - Petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni.- - Star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee. - Mandy1: 4 weken zwanger van een jongen en is uitgerekend in mei. - Debke83: nu zwanger van een meisje en uitgerekend in mei. - Roeltje: 4 weken zwanger van een meisje, uitgerekend juni, maar deed twijfelachtig - Judibi: Nu zwanger, beval in juni 2009 van een meisje - Mik : 3 weken zwanger van 2ling bevalt in juni 09 / oktober zwanger meisje bevalt begin aug 09 SEPTEMBER - Nessy: zwanger deze maand(meisje), uitgerekend in juni maar bevalt in mei. - Nhene: zwanger in september van een jongetje. - Inger1979: zwanger in september van een meisje - uitgerekende datum 14 juni. - MyPrecious: Zelf gependeld: zwanger in septemper van een meisje, uitgerekend 16/18 juni 2009. - Limmeke: september 2008 zwanger van jongetje / oktober 2008 zwanger meisje - Debsje1977: september 2008 zwanger van een jongetje / oktober 2008 jongetje - Nijntje: september 2008 zwanger van meisje / januari 2009 zwanger meisje - kleintje84: september zwanger van een jongen, 4 mei bevallen, gependeld door zuurtje zelf gependeld: september zwanger, tweeling, meisjes -- Bianca: nu zwanger meisje/ november 08 meisje/ raakt in dec. zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee./ april 09 jongetje -Jane1981: eigen pendel nu zwanger, geslacht onduidelijk. Pendel Zuurtje: nu zwanger van een jongen. OKTOBER - Mamasuus: zwanger in oktober van een jongen. door alies zwanger in okt van een meid door zuurtje zwanger in okt van meid of jongen zelf 2010 een jongen pendel zuurtje en ikzelf - Thegirl1980: raakt in oktober zwanger van een jongen. - Marsab: raakt in oktober zwanger. - Pioen: zwanger in oktober van een jongen, geeft aan dinsdag (23-09) eisprong! - Zuurtje: zwanger in oktober van een meisje. - Feline1986: oktober zwanger van een meisje. - Patty24: eind oktober zwanger van een jongetje die in juli geboren wordt. - Senna04: Oktober zwanger van een jongen. - jojo82: oktober 2008 jongen/ december 2008 jongen - tummetje: oktober 2008 zwanger van een meisje - lily: oktober 2008 zwanger van een meisje - maar29: oktober 2008 van een meisje - Supernanny: Zwanger oktober 2008, meisje - Sanne: zwanger oktober 2008 van een jongetje NOVEMBER - Supernanny: zwanger in November, meisje / meisje en jongen - Weetjewel: November 2-ling - Romie: November 2008 zwanger van een meisje - Kleintje84: zwanger november, van een 2-ling, jongen/meisje, keizersnede, in augustus. gependeld door jojo82 - LadyJoey: zwanger in november 2008 zwanger van een jongen - Meduusje zwanger november 2008 van een meisje DECEMBER - Kleintje84: Zwanger december, jongen, natuurlijke bevalling gependeld door Alies05 2009 en verder - denicepino: Januari 09 tweeling jongen en meisje, bevalt in sept 09 via keizersnee - Mercedes: Januari 2009 zwanger van een meisje. - Juuls: maart 2009 zwanger van een meisje - MyPrecious: Laten pendelen: zwanger in april 2009 van een 2-ling. Jongen en meisje. - MyPrecious:Zwanger in april 2010 van een 2-ling.[/size] Roze = pendel klopt Rood = pendel klopt niet 1 zwanger 2 foute pendel om de foto te plaatsen kun je deze url gebruiken je moet alleen de spatie weghalen bij de laatste IMG] http://i47.photobucket.com/albums/f198/dburghouwt/pendelen.jpg[[color=blue]/[b]IMG ][/b][/color] heb je toegevoegd Sanne
hahah echt wel ik moet zeggen zit nu pas op dag 19 moet nog een week wachten maar vanaf afgelopen weekend heb ik erg veel last van wit slijm en pijn onder in mijn rug en buik dit heb ik anders nooit wit slijm had ik ook erg bij de zwangerschap van mijn dochtertje : :
Ik heb mijn eerste pendel binnen: oktober 2008 zwanger van een meisje! Bedankt zuurtje! Zou iemand mij toe willen voegen?
haha echt wel maar k ben met een arabier getrouwd en je weet wat ze over donkere mannen zeggen ik denk dat hij zijn zaadjes voor de deur heeft kunnen afzetten
Tja, ben altijd erg nieuwsgierig naar dit soort onverklaarbare dingen (die volgens mijn vriend klinkklare onzin zijn, ieder zn ding he). Gisteren op mn werk een naald gevonden, en die meteen uitgeprobeerd (stilletjes mompelend achter mn buro, haha). Het antwoord was dat ik vier weken zwanger ben van een meisje. Vandaag nog maar eens thuis geprobeerd, en weer hetzelfde antwoord: zwanger van een meisje al vier weken uitgerekend in juni en ik zal maar 1 kind krijgen (dat kan ik toch zeker niet beinvloed hebben, ik wil er zo graag meer) Inmiddels ben ik al 2,5 week over tijd, na een week heb ik negatief getest, de dag erna bruin slijm gehad en er daardoor maar van uitgegaan dat ik niet zwanger was. Nu heb ik nog steeds een raar (zwaar) gevoel in mn onderbuik en lage rugpijn, dus zou t naaldje weleens gelijk kunnen hebben. Vanavond ga ik testen (als ik echt zwanger ben zou dat bij 2,5 week over tijd toch wel te zien kunnen zijn toch?), en dan laat ik t jullie zo snel mogelijk weten! PS: Het was echt gek om te zien, maar als de naald zwiepend begon (doordat ik m optilde boven mn hand) leek ie ergens tegenaan te botsen zodat ie een ander patroon ging volgen (beetje vergelijkbaar met twee magneten die elkaar afstoten).
Ik heb het net ook geprobeerd maar het lukte gewoon niet. Moet ik bij elke vraag opnieuw naast mijn hand het touwtje 3 keer op en neer laten gaan en daarna kijken wat hij doet boven mijn hand? Of moet ik alleen in het begin 3 keer op en neer met het touwtje naast mijn hand gaan en daarna gedurende de gehele vraagsessie boven mijn hand houden?
het heeft zo zijn voordelen en we hebben allebei al een kind uit een vorige relatie dus ik hoef denk ik ook niet bang te zijn dat 1 van ons twee onvruchtbaar is
Hey meiden Zou iemand er mij ook alsjeblieft tussen willen zetten? Myprecious : Oktober,08 Alies08 : November, 08 Meisje Zuurtje : December,08 Jongen Alvast dankjewel ! Liefs Melanie
hihihi ik heb net voor mezelf gependeld... maar ik vertrouw mezelf er nog niet zo op. Er kwam uit... In november zwanger van een jongetje, de zwangerschap zal goed verlopen. Kan iemand anders mij pendelen? Debby