voor alle mensen die mijn een PB heeft gestuurd voor pendelen dinsdag ga ik ze allemaal doornemen ben dit weekend weg! gr
@ kleintje 88: Tja, ik wil het niet zeggen maar..... Die mannen he. @ saz: ja dat wachten is niks he. @ northern: wow, dan gaat het nu allemaal beginnen he. Ben blij voor je. @ hier: Mijn vogel (dwergpapagaai, foto in album) kon ik net ff schieten. Hij kruipt nogal graag onder mijn kleren, had hij nu ook gedaan, maar ik heb een topje aan. Dus hij heeft weinig plek om er onder te gaan zitten. Gaat ie tussen mijn boobs in zitten en bijt me ook nog eens leuk erin! AAAAUUUWWWW! Is 2 min geleden en ik voel het nog. Ze voelen al zo beurs aan.
@ Kleintje88: Klinkt me bekend in de oren! En dan later inderdaad vragen waarom je verdrietig bent... GRRR mannen!
@kleintje88: echt mannen, ik heb er hier ook zo 1 ipv van op zo'n moment er in mee te gaan gaat hij dan ook allemaal rare vragen stellen Ik voel het dan ook echt als een afwijzing Maar ja dat zijn ws mannen issues waar wij vrouwen niet mee weten om te gaan Die van mij was gisteren ook erg tactisch, ik vroeg me af waarom het de vorige 2 keren zo raak was (ondanks anticonceptie, 1 keer met mijn huidige partner werd mk) Het enige wat ie dan zegt: al duurt het 5 jaar wees blij dat ik een kind bij je wil verwekken en als het nu niet gelijk lukt dan zou ik er maar van uit gaan dat het helemaal niet meer lukt. Ik zei als het na een jaar niet gelukt is wil ik wel naar de HA, zegt ie nou daar werk ik niet aan mee! Ik vind dat het natuurlijk moet gaan en anders mag het gewoon niet zo zijn! Nou dan sta ik echt met mijn mond vol tanden. En ik werd daar verdrietig van en dan zegt ie ook waarom ben je nou verdrietig? Ik nou omdat die opmerkingen me pijn doen! Hij: Nou ik zeg gewoon hoe ik erover denk. Ik: Nou normaal kan ik dat wel hebben maar ik heb je al tig keer uitgelegd dat een vrouw met haar ongi minder kan hebben dan! :x Echt die man van mij, 't is een schatje, maar soms!
Mijn vriend is ook de liefste schat die ik ooit heb gekend. Zegt ie laatst tegen mij: ik denk niet dat je zwanger bent hoor. Vraag ik waarom, zegt ie: omdat de testen negatief zijn. Ik hem uitgelegd dat je ook later pas posi kunt testen ivm laat aanmaken HcG. En dat mijn zus dat ook bij allebei haar zwangerschappen had. Een paar dagen later zegt ie hetzelfde weer! Daar zakt toch je broek van af.
@bootsy: knuffel vanaf hier, zet het wel door? Al het doorzet dan mag jij de volgende ronde ook met ons mee op roze, kunnen we een allemaal uitgerekend in november meeting houden! Wat balen voor je ik was ook helemaal overtuigd dat het bij jou raak moest zijn omdat je overtijd was. Wat kan een vrouwenlijf ons toch voor de gek houden zeg :x
Ahhh Bootsy meid dat zou ik echt enorm klote voor je vinden ik dacht echt die is zwanger! Hopelijk zet het niet door ik duim voor je! @ zethu: fijne vogel heb je haha @ Justfem: ja he die mannen zijn altijd zo tactisch en kunnen echt gemen opmerkingen maken ook al zijn ze vaak ontzettend lief maar dan net die ene opmerking die je dan kwetst zo irritant! Mijn vriend is trouwens ook de liefste schat van de hele wereld maar soms kan ik hem achter het behang plakken Gisterenavond heeft hij het trouwens op een goeie manier goed gemaakt En toen vond hij mijn setjes ineens wel interessant :S Wat een vage shit zeg! hahaha Oeii over een uur mag ik de huisarts bellen voor de bloeduitslagen... had net al gebeld naar de assistent maar zij mag er geen uitspraken over doen (terwijl in mijn vorige woonplaats de assistente wel altijd zei het is goed of er is iets maar daar moet je strax je huisarts even over bellen_ zij deed dat dus niet echt balen!
Spannend! Ik heb trouwens vorige cyclus ivm medicatie ook bloed moeten laten prikken. Ik bel de dag erna op zegt de assistente: ja, de waarde is goed, maar ik kan de waarde niet goed beoordelen. Ik bel u op als ik overleg heb gehad met de dokter. Werd de rest van de dag niet gebeld, volgende dag zegt een andere assistente: je bent niet zwanger, maar ik laat de dokter nog even bellen ivm de medicatie. Kun je je voorstellen dat ik vanalles in mijn hoofd had gehaald de eerste dag! Dat zou een reden kunnen zijn waarom assistentes niets zeggen over bloeduitslagen.
Nou huisarts gebeld... Bloed uitslagen zagen er in principe goed uit alleen zag de huisarts wel dat ik de ziekte van Pfeiffer heb doorgemaakt, hij zegt dat het mogelijk kan zijn dat ik daar gewoon nog wat last van heb en daardoor moe ben maar hij dacht eigenlijk eerder aan een virus infectie dat ik heb gehad (doordat 2 weken terug mijn bloeduitslagen wel verhoogd waren) In mijn urine zagen ze wel wat bloedspoortjes maar dat kan ook wel kloppen omdat ik die dag nog wat ongesteld ben geweest en ondanks het goede schoonmaken kan er altijd wel wat achter gebleven zijn natuurlijk... dus ook daar hoefde ik me geen zorgen om te maken... Nu is het dus alleen nog maar even afwachten op de Echo en de foto dinsdag..... Ben opzich best gerustgesteld maar vraag me wel af waar die moeheid dan vandaan komt (al moet ik zeggen dat ik nu weer wat meer energie heb nu ik een dag vrij ben geweest) maar ja dan zal het waarschijnlijk wel door een virusje komen en dan zou ik me ook snel weer beter moeten voelen
Tja, het is echt rood, dus zal wel zo goed doorzetten... Heb ook ontzettende buikpijn. Voel me wel erg kl*te... je gaat per dag toch meer denken dat het toch eindelijk zover is... Dat je over een aantal maanden gewoon zo'n klein wondertje in je handen hebt en nu moet je toch weer gewoon door.. Dus volgende ronde maar eitjes zoeken met ovalutietesten...
ik heb juist nog eens de test gedaan met de naald aan het touw deze heb ik vorige maand ook gedaan ja is rondje , nee is zijwaarts bewegen vorige maand gef hij steeds nee aan met de vraag ben ik zwanger op de vraag ben ik een vrouw , draaide hij rondjes nu vandaag doe ik da opnieuw , ben ik een vrouw , rondjes ben ik een man , zijwaarts bewegen heb ik kinderen , rondjes nu de vraag ben ik zwanger ,, rondjes ! ik hoop dat hij gelijk heeft haha ik geloof er wel in
hey hoe doen jullie dat als jullie iets pendelen wat niet zo leuk is? meld je het dan of zeg je wat anders om die persoon een beter gevoel te geven? ik vindt het zo lastig om tegen iemand te moeten zeggen dat het nog wel een jaar gaat duren terwijl ze nog maar net bezig zijn bijvoorbeeld. Help me ff..
Gewoon eerlijk zeggen wat je pendelt.... Ze vragen het zelf en het is tevens maar voor de fun... Dus zeg erbij dit pendel ik, maar wie zegt dat dit klopt.. En tja... zwanger worden doe je niet zomaar ff (tenminste dat geldt voor de meeste)
Kan ik me ook wel voorstellen hoor... Het is rot om zoiets te vertellen, maar die kan zit er gewoon in dat je zo'n pendel krijgt..