wie geloolft er in de naald aan een touwtje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovecouple, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Het is heel vervelend maar je moet wel eerlijk blijven, je kan het niet maken om wat anders te zeggen ook al is pendelen iets wat de meeste mensen wel met een korreltje zout moeten nemen denk ik...soms klopt het wel maar het moet wel leuk blijven :D

2. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Balen meid, dikke knuff voor jou!

3. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Tja, nu zet het dus weer niet door....
    Maar ik word wel echt ongi... Ik voel het gewoon.
    Het is alleen nu maar een beetje en vanacht ineens kei veel... Denk ik...
    Het kan toch ook niet goed zijn als ik nu maar een klein beetje bloed, dan kan ik toch sowieso niet zwanger zijn?

4. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik krijg weleens vragen of een kindje gezond is, of gezond geboren wordt of dat ze een miskraam krijgen of niet. Voor dat soort vragen pendel ik dus beslist niet. Een pendel kan een compleet foute uitslag geven en je onbewust dus helemaal van slag maken. Zulke vragen hoor je ook niet aan een pendel te vragen vind ik.
    Ik houd het dus gewoon bij wanneer zwanger en welk geslacht en soms doe ik een poging voor de datum van bevalling, maar dat is wel zo verrekte moeilijk, dat ik dat ook niet altijd meer doe, omdat de pendel er toch altijd naast zit.

En als jou pendel aangeeft dat het nog wel een jaar kan duren, dan zeg ik er altijd bij dat een pendel zoals bootsy ook al zei voor de fun is en dat het ook wel veel eerder raak kan zijn. Dus dat ze een uitslag idd met een korreltje zout moeten nemen.

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Balen Bootsy. :(
    Ik had gisteren ook alleen 's middags een beetje helder rood bloed en toen ineens niks meer en de volgende dag was het ook ineens veel.

6. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Tja er is niets aan te doen... En ik ben er nog geen eens een half jaar mee bezig, dus het is gewoon nog 'normaal'.... maar ik merk nu al dat het zwaarder word, maar dit was ook wel een gemene streek van m'n lichaam.... Heb veel verdriet gehad, maar ook veel gelachen (door mijn vriend die niet spoort ;)) En nu er maar weer tegenaan, tenminste als mijn ongi voorbij is ;)
    Dan gaan we met z'n allen eitjes zoeken! :D

7. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36

Je zult idd periodes hebben dat het je zwaar valt. Maar ja het lijkt me ook zwaarder vallen als je nog geen kids hebt dan al 1.
    Het wordt al aardig druk zo met de eitjes zoeken. :)

8. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Lieve dames,

@Alies05, Bgw, Caruli en Muppet80, die zo ontzettend lief waren om tijd voor mij vrij te maken om te pendelen..... Ik ben zwanger! Alle pendels kunnen bij mij veranderd worden Alies.... maar wacht nog maar even, er waren een aantal van jullie die zeiden dat het een tweeling zou worden, dit moeten wij dan maar nog even afwachten.

Dank jullie wel voor alle moeite! Ik hoop dat het nu deze keer wel goed gaat, we gaan duimen.

Veel liefs

9. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    De pendels kloppen nu verder niet. Dus wachten of het tweelingen worden of niet maakt dan ook niet meer uit. Alleen voor degenen die de maand wel goed gependeld hebben maakt het geslacht nog uit.
    Ik laat alle pendels gewoon open staan, want je weet nooit of het nog kan mis gaan. We gaan er vanuit van niet natuurlijk, maar het is weleens voor gekomen. Vandaar dat ik de pendels gewoon nog laat staan en nog niet rood maak, die bijvoorbeeld nog in april ofzo staan.

O ja bijna vergeten. GEFELICITEERD! :D

10. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Gefeliciteerd! Nu snel je banner veranderen hoor ;)

11. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ik werk ook nog eens met kinderen... Ik sta zelf op de buitenschoolse opvang, maar in de pauze moet ik bij de baby's staan, dus dan geniet ik vaak wel, maar met zo'n dagen denk ik verdorie, had ik dat zelf nu ook maar... Tja, mijn geduld word altijd al op de proef gesteld met zo'n dingen, dus nu ook ;)

12. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Jouw tijd komt wel. Gemiddeld duurt het 6 maanden voordat je zwanger raakt na het stoppen met de pil. Bij mijn 1e was ik na 6,5 maand zwanger en kijk nu eens....Je kunt er dus geen pijl op trekken.

Kan me goed voorstellen dat het je dan een beetje steekt als je die kleine hummeltjes ziet en jij de :evil: op bezoek hebt.

13. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Dat klopt... het vrouwenlichaam zit maar raar in elkaar...
    Ik ben in ieder geval blij met mijn vriend, die leeft gewoon eerst helemaal met mij mee en als ie aan voelt dat ik wel een lach kan gebruiken vrolijkt hij me op.... Zo'n schatje... :D

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Gefeliciteerd MissDior!
    Ben ZO blij dat mijn pendel het fout had!

Geniet ervan meisje!

Dikke tuut

Muppet80

15. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Dat half jaar klopt, dat vertelde mijn HA ook.
    Bij ons ronde 8 gelukt.
    Kop op meid! Het gaat vast allemaal goed komen.

16. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    GEFELICITEERD!

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Gefeliciteerd Miss Dior.

Ik heb weer 2 nieuwe pendels erbij:
    Mau: Maart jongen
    Lila24: mei jongen.

18. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @Bootsy:echt balen meis, gelukkig dat je een vriend hebt die je weer op kan vrolijken. ;) En we komen allemaal een keer aan de beurt. Alleen de ene ronde valt het gewoon zwaarder dan de andere ronde, zeker als je lichaam je voo rde gek houdt. En dit zijn de percentages om zwanger te raken, De gemiddelde kans om zwanger te raken, is tot het dertigste jaar 15 procent per maand. Daarna neemt de maandelijkse kans af. Van alle vrouwen die proberen om zwanger te worden, is 30 procent binnen drie maanden in verwachting, 70 procent binnen een halfjaar en ruim 80 procent na een jaar. Na twee jaar is 90 procent zwanger, dus onze kansen liggen al weer hoger dan in de eerste 3 maanden.
    En dat met baby's heb ik op de dagen dat ik ongi ben ook wel een beetje. Ik heb al wel een dochter maar toch zouik het leuk vinden er ook weer 1 te hebben, de mensen om ons heen hebben al 2 of 3 en zelfs 4 kids en het zijn vooral de vragen waar blijft de tweede bij jullie? En opmerkingen doet je vriend wel zijn best in bed? Die steken op die dagen. (Mensen weten overigens niet dat we er voor bezig zijn)

@Miss Dior: geweldig! Gefeliciteerd! En geniet er van! :) :baby: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Hier is mijn ongi al weer bijna voorbij, ik heb 1 dag veel bruin gehad, 1 dag echt rood en gisteravond al weer bijna niets meer en nu echt nog maar een beetje, hoop niet dat dat gevolgend heeft voor mijn verdere cyclus. Weet iemand van jullie of dat invloed heeft op de lengte van je cyclus?

Oh en in februari gaan we 'ovu'-eieren zoeken :) weer eens wat anders dan paas-eieren

19. patricia1987

patricia1987 Actief lid

8 okt 2008
    188
    0
    0
    alies05 je had een tijdje geleden gependeld voor me en daar kwam uit februari zwanger van een jongen nou ik ben inderdaad zwanger !

20. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Dank jullie wel lieve meiden voor alle lieve berichtjes! Dat doet eens mens goed :D

@Muppet80, hahaha laten wij er maar op houden "november 2010" .... wie weet ;)

Nog maals bedankt voor het pendelen. Ik begrijp dat het een drukte met zich mee brengt i.v.m. jullie eigen gezin en leven.

@Alies05... kop op meis, ooit komt je tijd dat je ook positief gaat testen, heb vertrouwen.

Ik durf mijn banner niet te veranderen, kan het gewoon niet geloven! Dit hadden wij gewoon weg niet verwacht! Heb notabene nog een lichte bloeding gehad op de dag van mijn verwachte menstruatie..... dacht dus echt dat ik niet zwanger was.... en zie hier, 1 week na mijn " zogenaamde" menstruatie ( dat was maar 1 dag) ga ik positief testen omdat ik mij gewoon niet echt lekker voelde.... Kreeg lichtelijk een shock toen ik dat streepje zag verschijnen. Er is dus nog hoop na een lichte bloeding ( weet niet of ik dit ongi mag noemen)

Voor alle dames, heel veel succes met zwanger worden!

Liefs

Deel Deze Pagina