Gefeliciteerd! Maar dan klopt mijn pendel niet, want je heb je ei zowieso in januari gehad en je innesteling denk ik rond eind januari. Je banner moet je nog aanpassen.
Dat is wel wanneer je ongeveer uitgerekend bent of niet? alleen dan 1 jaar eerder haha! Veel geluk meid
gefeliciteerd miss dior & patricia! @ alies ... jeetje weer op rood, jullie geduld word aardig op de proef gesteld *knuffs*
hai kan iemand me helpen, ik heb sinds dinsdag tijdens me eisprong krampen in me buik,,vandaag paar dagen later kreeg ik opeens ergere krampen,en tijdens het afvegen een beetje bloed.. wat kan dit zijn,kent iemand dit?
@alies. mijn pendels voor januari mogen op rood, heb wrs afgelopen donderdag mijn ei pas gehad....kan kloppen dat mijn cyclus van streeks was na de vmk!
Ik had een negatieve test deze week 2 dg geleden. Dus ik ben echt aan het wachten dat ik iets roods zie
patricia1987 en miss dior, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! geniet ervan! en voor de andere duim ik mee hoor! dat er maar veel zwangeren bij mogen komen
EINDELIJK! Na een jaar wachten kan ik nu toch echt zeggen..... IK BEN ZWANGER. Het staat het echt op de CB test. Er waren een flink aantal die het goed hadden gependeld. Bij deze het lijstje: 8Samantha8 Lady Joey Just Fem Veronique 86 Liz 0104 MAu Supernanny. Bedankt allemaal voor het pendelen.