Zomerjurk GEFELICITEERD! Kun je ook nog aangeven wie welk geslacht had gependeld? Dan zet ik deze uitslagen nog op de pendellijst, want ik zag dat je er nog niet tussen staat bij januari.
Hoi Alies, Klopt, ik heb het altijd aan de pendelaars zelf laten weten. Maar bij deze het lijstje: 8Samantha8 M LAdy Joey M Just Fem J Veronique86 J Liz0104 M Mau M Supernanny M Zijn er toch wel veel die het goed hadden he! Ik kan het ook nog niet echt geloven. Mijn CB digitaal is net uitgegaan. Het blijft een uur in beeld staan dat je zwanger bent en ik geloof echt dat ik er een heel uur naar gekeken heb....... Ik denk dat het idee nog even moet landen nadat ik mezelf altijd voorhield niet te veel te verheugen op een eventuele zwangerschap. Want het viel altijd alleen maar tegen. Liefs
Proficiat aan de zwangeren! Geniet er lekker van! Gisteren is mijn eitje gesprongen dus wij hopen heel erg dat het nu eens gelukt is. Al die spuiten zetten vind ik toch ni echt mijn ding, ze! Pffff... We hebben vrijdagavond en gisteren middag sex gehad, straks nog eens voor de zekerheid. Maar denk wel dat we al eens een goeie kans maken. Het is ook de eerste keer dat ik een eisprong heb gehad! Er staan ook redelijk veel pendels op februari zwanger en allemaal voor een meisje. Dus wie weet, we blijven hopen... Greetz
zomerjurk GEFELICITEERD! haha ik had dat ook met mijn cb test, ik bleef kijken tot ie weg was en dacht ik, he wat jammer nou zie ik het niet meer staan! tja toch een bevestiging he geniet ervan!
Gefeliciteerd alle zwangere Dior heb jij al opnieuw getest? Zethu hoe is het nu met jou? Weet je wat ik zo gek vind normaal gesproken als ik ongesteld ben geweest dan ben ik helemaal bezig met ow nou moeten we strax regelmatig gaan seksen en moet ik in de gaten houden wanneer mijn vruchtbare periode eraan komt maar nu heb ik dat helemaal niet Nu heb ik zoiets van ach ik zie het wel... Heb ook geen ovulatie testen enz deze maand...
Hetzelfde nog he. Heb alleen nu ook nog eens een griepje te pakken. voel me dus goed belabberd. Zolang dat griepje dinsdag maar over is. Heb trouwens sinds vrijdag heel veel last van maagzuur. Begin me af te vragen of dat van mijn maagproblemen komt of van een mogelijke zwangerschap. Ach we zien dinsdag wel
Dank je. Gelukkig gaat mijn vriend dan met me mee. Hij heeft dan middagdienst, helaas moet hij dan wel vroeg op terwijl hij laat thuis is gekomen. Hij heeft het er gelukkig wel voor over. Ik weet gewoon dat ik anders dingen vergeet en hij kan die mee helpen onthouden
Dames ik heb naar jullie geluisterd en nog een test vanmiddag gedaan. Volgens mij is hij positief mijn man ziet het ook zie album, op de foto is hij wel nog slechter dan zo in het echt maar beter krijg ik het niet gefotografeerd. @iedereen wat denken jullie ervan?