Tja zal ik daar niet nog even mee moeten wachten? Net als mijn pendel zal die dan echt op groen kunnen.
anders had je m zeker kunnen veranderen, maar dat kan nu ook wel hoor.... alleen als je echt zelf nog twijfelt niet doen hoor... maar het kan wel
Dat is een goeie ja.... Daar moet je wel rekening mee houden... maar zal wel goedkomen... je kunt m al duidelijk zien, dus ik verwacht dat ie wel zwanger aangeeft....
hallo allemaal ik zou ook wel graag is een keer gependeld willen worden maar hoe en bij wie zou ik dan moeten wezen? x geluk2009
@Geluk; je moet even bij de zoekfunctie '' pendelen'' intypen, daar vind je een topic pendelen met alle meiden die pendelen.. liefs daantje
nou we blijven feliciteren zie ik! DIOR GEFELICITEERD! en ik zie ook een hele duidelijke 2de streep hoor! geniet ervan!
leuk dat pendelen joh...heb 2 in dezelfde maand maar allebei met verschillende geslacht. verder allemaal verschillend Zal het zo ondermijn banner zetten! alle zwangeren gefeliciteerd!
Dan maar een andere test denk ik. Ben jij trouwens al bij de HA geweest zoveel overtijd en nega test kan toch niet lijkt me zo dat jij ook echt wel zwanger bent.