Hoi allemaal, ben weer terug van een tijdje weggeweest. Heb het erg druk gehad en kon ik gelijk weer een beetje afkicken, want was wel behoorlijk verslaafd geraakt aan deze site. Miss Dior onwijs gefeliciteerd, hoop dat alles goed zal verlopen. Ik ben in ieder geval druk bezig met klussen en hopenlijk zal het voor mij ook niet lang duren voordat ik zwanger raak.
Dior meid volgens mij ben je ook echt ZWANGER! Zoals ik al zei he Wooeeehhhoooooeeee alvast voorzichtig (maar hoef niet denk ik voorzichtig ) gefeliciteerd meid Nu heb jij het goede voorbeeld gegeven en nu moet ik met de rest natuurlijk gauw volgen Ennnuhh dan heeft mijn duimen draaien toch nog effect gehad
Vandaag 2e test gedaan deze is ook positief. Maar ben ook net naar de wc geweest en ik zag slijmerig bloed op mijn papier... en nu?
dat wil wel eens vaker gebeuren meid, zolang het er niet met de spuitgaten eruit komt, is het wel normaal ovlgensmij. Gewoon niet te veel denken, doe leuke dingen en ontspan, en mocht het erger worden doe dan even de huisarts bellen ofzo.
@Dior: Wauw! Jij bent zwanger geen twijfel mogelijk! Gefeliciteerd en nu lekker van gaan genieten! @lle andere zwangere: ook van harte gefeliciteerd! @lle die de net als mij op bezoek hebben gekregen, aankomende maan eieren zoeken en met z'n alle een positieve test daarna Ik pendel weer nu en dan ik zet me zelf nog niet op de pendelaarslijst, maar wil je een pendel van mij dan kun je een pb-tje sturen met je voor-, achternaam en geboortedatum. Oh en niet te vergeten de vragen die je hebt, standaard vraag ik wanneer zwanger? Wanneer pos test? Tweelingen? en Geslacht? Wil je 1 van deze antwoorden niet weten of wil je iets anders weten dan moet je het even apart vermelden.
ik zag ene paar blz terug dat ze weg gaan de zwangerschap testen als je een gewone koop he dan kan je daar haarlak opspuiten en dan blijft tie goed liefs samantha en kyano
@justfem, ik heb je een PB gestuurd! @dior, als je geen krampen hebt, en het is niet een flink bloedbad, hoeft het niks te betekenen, heb meerdere meiden last van in het begin van hun zwangerschap! ik duim voor je dat het niks is!
@Alies & Luukske & kleintje & Northern & Justfrem Bedankt voor jullie felicitatie's @Alies pendel kan is op GROEN @Kleintje Hopelijk werkt mijn duimen dan ook @ Luukske dankjewel net vroedvrouw en HA gebeld kan innesteling zijn omdat er verder geen druppels bloed is verloren. Zo lang ik geen krampen en en verder bloed verlies is er niks aan de hand. Paar druppels dat kon geen kwaad als het maar niet echt vloeien is en krampen. Heb je dus gelijk Straks thuis even banner aanpassen. 2 mrt trouwens inwendige eerste echo
@ iedereen die zwanger zijn: Gefeliciteerd! Ik heb er een nieuwe pendel bij van Claire85 zwanger in nov. 09 meisje
Ik heb ook een pendel! Jaaa! Hahaha! Van Claire85 in februari '09 zwanger van een meisje. Oooohhh.... Ik hoop het zo!
@dior, nu echt van harte gefeliciteerd meis.... @alies, zie mijn onderschrift....heb er weer wat nieuwe pendels bij!