ik ben gister eindelijk ongi geworden ! (op mijn verjaardag nog wel !) Ik moet morgen weer naar de gynaecoloog, i.v.m. die cyste. Hij bekeek dat via een inwendige echo, en nou heb ik eigenlijk een rare vraag... Hoe gaat ie dat nu doen als ik ongi ben ? Kan dat dan wel ? Want ik maak ook gebruik van tampons...
Hier nogsteeds helemaal geen nieuws! Nog geen ongi en nog geen posi test, dus m'n pendels kunnen nog ff blijven staan.. Wat wél nieuw is, is dat ik morgen naar de HA moet... Die wil ook nog een test doen, dus moet een potje meenemen De assistente wilde eigenlijk geen afspraak maken, maar de HA zelf dus wel, dus morgen half 2.... Hoop eigenlijk wel dat ze me misschien doorstuurt voor een bloedtest ofzo.. kijken of het wel goed zit met alle hormonen @ Zethu, succes met je echo morgen! @ Alle zwangere meiden, GEFELICITEERD! @ Iedereen die weer bezoek heeft gehad van ... Volgende ronde is het raak! Liefs!
@ Saz; neem voor de zekerheid ook geld mee.. heb van heel veel dames hier gehoord dat een test bij de huisarts zo rond de 12 euro kost.. ( of zelf een test meenemen) hun hebben toch ongeveer dezelfde testen.. ( meten dezelfde hoeveelheid hcg) heel veel succes morgen bij de HA @ Alle nieuwe zwangeren; GEFELICITEERD
Ja, ik neem ook wel ff geld mee ja, vind het sowieso eigenlijk onzin dat ze nog een test wil doen, gezien ik er al zoveel heb gedaan en ze allemaal negatief blijven... Maargoed.. misschien zo nog maar ff kruidvat testje halen ofzo Is iig goedkoper!
Dat heb ik idd gehad ja. Ik moest mijn plasje brengen voor controle blaasontsteking en vroeg of ze gelijk wilden testen, of ik dan 12 euro nog wat wilde betalen: zorgverzekeraars vergoeden dat niet meer. Heb ik gezegd dat ik zelf wel thuis zou testen. @ Saz: Bedankt. Ben echt benieuwd, maar ook bang voor wat we te zien krijgen.
heb gependeld voor je ! heb voor mezelf ook nog een keer gependeld er komt uit dat ik deze maand zwanger raak en dat ik in maart een posi test heb en dat ik in nov uitgerek ben maar eind okt beval hhihihi spannend!
Ik heb al verschillende pendels ontvangen: Muppet80: juli van een meisje Risje: December van een jongen Alies05: maart van een jongen Done: maart meisje Lisa1983: dit jaar van een jongen 't Is best wel spannend Maart zou alvast schitterend zijn! Liefs
saz ik heb ook een test gedaan bij de ah en dat gaat meestal gewoon via je zorgverzekering maar weet niet hoe dat bij jullie zit vind het een beetje raar als je moet betalen maarja het kan mischien ben ik ook weer op de hoogte hihihi