PENDELLIJST ZWANGER - Lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni. - Christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni. - Mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje. - Milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009. - Petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni.- - Star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee. - Mandy1: 4 weken zwanger van een jongen en is uitgerekend in mei. - Debke83: nu zwanger van een meisje en uitgerekend in mei. - Roeltje: 4 weken zwanger van een meisje, uitgerekend juni, maar deed twijfelachtig - Judibi: Nu zwanger, beval in juni 2009 van een meisje - Mik : 3 weken zwanger van 2ling bevalt in juni 09 / oktober zwanger meisje bevalt begin aug 09 SEPTEMBER - Nessy: zwanger deze maand(meisje), uitgerekend in juni maar bevalt in mei. - Nhene: zwanger in september van een jongetje. - Inger1979: zwanger in september van een meisje - uitgerekende datum 14 juni. - MyPrecious: Zelf gependeld: zwanger in septemper van een meisje, uitgerekend 16/18 juni 2009. - Limmeke: september 2008 zwanger van jongetje / oktober 2008 zwanger meisje - Debsje1977: september 2008 zwanger van een jongetje / oktober 2008 jongetje - Nijntje: september 2008 zwanger van meisje / januari 2009 zwanger meisje - kleintje84: september zwanger van een jongen, 4 mei bevallen, gependeld door zuurtje zelf gependeld: september zwanger, tweeling, meisjes -- Bianca: nu zwanger meisje/ november 08 meisje/ raakt in dec. zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee./ april 09 jongetje -Jane1981: eigen pendel nu zwanger, geslacht onduidelijk. Pendel Zuurtje: nu zwanger van een jongen. OKTOBER - Mamasuus: zwanger in oktober van een jongen. door alies zwanger in okt van een meid door zuurtje zwanger in okt van meid of jongen zelf 2010 een jongen pendel zuurtje en ikzelf - Thegirl1980: raakt in oktober zwanger van een jongen. - Marsab: raakt in oktober zwanger. - Pioen: zwanger in oktober van een jongen, geeft aan dinsdag (23-09) eisprong! - Zuurtje: zwanger in oktober van een meisje. - Feline1986: oktober zwanger van een meisje. - Patty24: eind oktober zwanger van een jongetje die in juli geboren wordt. - Senna04: Oktober zwanger van een jongen. - jojo82: oktober 2008 jongen/ december 2008 jongen - tummetje: oktober 2008 zwanger van een meisje - lily: oktober 2008 zwanger van een meisje - maar29: oktober 2008 van een meisje - Supernanny: Zwanger oktober 2008, meisje - mama van Tessa: Oktober 2008 zwanger van een meisje NOVEMBER - Supernanny: zwanger in November, meisje / meisje en jongen - Weetjewel: November 2-ling - Romie: November 2008 zwanger van een meisje - Kleintje84: zwanger november, van een 2-ling, jongen/meisje, keizersnede, in augustus. gependeld door jojo82 - LadyJoey: zwanger in november 2008 zwanger van een jongen DECEMBER - Kleintje84: Zwanger december, jongen, natuurlijke bevalling gependeld door Alies05 2009 en verder - denicepino: Januari 09 tweeling jongen en meisje, bevalt in sept 09 via keizersnee - Mercedes: Januari 2009 zwanger van een meisje. - Juuls: maart 2009 zwanger van een meisje - MyPrecious: Laten pendelen: zwanger in april 2009 van een 2-ling. Jongen en meisje. - MyPrecious:Zwanger in april 2010 van een 2-ling.[/size] Roze = pendel klopt Rood = pendel klopt niet 1 zwanger 2 foute pendel Heb mezelf er even bijgezet in oktober, hoop dat het is gelukt met het fotootje.
Nou he he! na anderhalf jaar heb ik eindelijk door hoe de foto erbij moet =D> helemaal trots op mezelf
Alies heeft al voor me gependeld, waarvoor dank Ik heb Zuurtje en Supernanny ook gevraagd in PB, als die ook hebben gereageerd zal ik de uitkomst(en) hier ook effe neerzetten, dan wil ik ook wel in deze leuke lijst!
Hoi meiden, Mijn postvak IN staat aardig vol met pendelvraagjes. Na mijn drukke weekend probeer ik er maandag zoveel mogelijk te doen. Het kan dus zijn dat je even moet wachten. Groetjes...
Hallo allemaal! Het is nu zeker mijn pendel is uitgekomen! Ben ZWANGER! Hoop dat die van jullie ook snel mogen uitkomen! Liefs Deb
Hoi HOi, Aanvragen worden zsm gedaan ben net klaar met werken, en moet even naar mn zwangere vriendinnetje... Succes allemaal... Bij mij trouwens nog steeds niets. Test wees een heel miniscuul streepje, maar waarschijnlijk gewoon de voordruk van de kruitvattest... Liefs!
Hallo allemaal, Nou ik heb heb ook maar eens geprobeerd, maar hij geeft alles aan wat ik graag zou willen Dat ik nu zwanger bent dat het gezond is enzo haha Denk dat ik het zelf toch een beetje heb beinvloed of wat dan ook
weer een pendeltje erbij als ik de pendeltjes moet geloven dan zal ik binnen twee maanden zwanger zijn thnx jullie pendelaartjes
Ik mag ook op de lijst in het rood, mijn pendel klopte ook niet ik zou 4 weken zwanger geweest zijn van een jongentje... maar dat is dus niet zo 18 september ongesteld geworden, ik ga voor de juni mama's!
Hallo allemaal, Leuk topic. Heb net alle pagina`s doorgelezen. Erg interessant. Heb net gevraagd of iemand voor me wil pendelen en ben erg benieuwd naar de uitslag. Kan niet wachten. Gr
He, mijn bericht blijft in de wachtrij staan en gaat niet naar het mapje verzonden berichten. Wete iemand hoe dit kan en of het bericht wel verzonden is? bedankt
hihi graag gedaan hoor zit op mijn werk achter de pc en ben zo bezig met zwanger worden dat ik niet kan laten te kijken
Dat heb ik ook de hele tijd. Maar ben als de dood dat ze het zien op mijn werk. Niemand weet nl dat ik bezig ben, maar ik kan het tijdens zo`n dag werken niet laten even te kijken of er nog interessante dingen op het forum staan. Werkse nog (balen met dit mooie weer)
nog een half uurtje en dan heb ik een dag weekend ik werk 6 dagen in de week dat begint me echt op te breken joh pfff heb geen tijd meer voor mijn gezinnetje ik ga dat echt niet lang meer doen dat weet ik wel
Dag dames, De aanvragen stromen binnen. Ik kan er niet tegen pendelen. Maar degenen die gemaild hebben krijgen echt wel bericht terug, alleen het kan wel een paar daagjes duren. groetjes alies05