Goeiemorgen meiden ! ben vanmorgen weer bij de gynaecoloog geweest. Geen echo gemaakt. (dit ivm mijn mensturatie denk ik) Dus ik heb geen idee hoe het met de cyste zit... ga er maar vanuit dat ie uit zichzelf verdwenen is... Ik moet vandaag gewoon weer beginnen met de clomid, en dan de 19e terug voor een echo. Hij wil deze cyclus kijken wat de clomid precies allemaal bij me doet. Ook weer 2 kuren clomid voorgeschreven gekregen. (hij gaat tot 8 kuren) mocht dit niet leiden tot een zwangerschap dan gaan we over op iets ander. Wat dat is weet ik nog niet.. En dat wil ik ook nog niet weten.. want ik hoop dat het met de clomid gaat lukken !
@kleintje84: ik hoop ook voor je dat de clomid voldoende is voor je om zwanger te raken en dat verdere onderzoeken/maatregelen achterwege mogen blijven Ik duim voor je! We gaan met z'n alle op roze aankomende ronde, dus jij ook
@ kleintje84: hopenlijk gaat het je lukken met zwanger worden met de clomid. @ hier: (ff copy/paste van een andere plek) Ben terug. Helaas zwaaide er niets terug. En naar alle waarschijnlijkheid is het de pco die alle klachten veroorzaakt. Ik heb gelijk de huisarts gebeld voor het bespreken van de uitslag. Assistente deed weer eens moeilijk: ik heb geen plek meer voor een afspraak deze week. Ik gezegd dat ik verwacht dat ik volgende week waarschijnlijk weer moet gaan werken en dat het dan moeilijk wordt omdat ik niet weet welke dagen ik moet gaan werken en dat ik nog steeds geen ongi heb gehad. En dat ik al op dag 58 zit. Vroeg ze me eerst of ik morgen om 11 uur kan, gaat niet afspraak met psych. Kani k vandaag om 11.50 al terecht. Ik hoop zo dat ik doorgestuurd ga worden. Dan hoef ik niet te lang aan te plaren. Je hebt je er zo op ingesteld dat het dit is. Maar het is toch ff balen dat je niets ziet zwaaien hoor!
@zethu: kan me wel voorstellen dat je teleurgesteld bent dat je niets ziet, ergens hou je toch altijd wat hoop. Hopelijk kan de HA je straks wat meer duidelijkheid geven en kan er naar een oplossing gezocht worden, want zo lang overtijd dat maakt je er ook niet vrolijker op.
Dat maakt me er zeker niet vrolijker op. Vooral de buikpijn niet. Maar ik weet nu dat die buikpijn van de pco komt. Dat scheelt wel hoor. Vind het alleen balen dat als ik nu veel lichamelijk werk ga doen (of sporten) dat ik zo'n buikpijn heb dat ik daar een paar dagen van moet boeten. Ik heb nu echt zoiets van: kom maar, jullie mogen nu wel komen hoor! Mss een beetje te ver weggejaagd. Ik ga ff iets eten, door het vroege opstaan heb ik nu al behoorlijke honger
Jeetje Zethu, ik weet precies hoe je je voelt. ik hoopte vorige week ook stiekem dat er iets terug zou zwaaien.. maar helaas. Was wel nog even een extra domper hoor ! Ik hoop dat de huisarts naar je luistert, en je doorstuurt vanwege je klachten ! Succes meid !
hey dames had gister voor mezelf gependeld . t ging zo ik vroeg raak ik deze maand zwanger JA test ik deze maand posi NEE test ik posi in maart JA ben ik begin nov uitgerekend JA beval ik in nov NEE beval ik in okt JA eind okt JA nu weet ik dat als je zelf pendeld dat t kan zijn dat je m zelf bijinvloed. zou iemand dit nog een keer voor mij willen checken met de pendel ? en mij een PB sturen dan stuur ik mijn gegv alvast bedankt
Dat kan volgens mij gewoon doorgaan, alleen dan even geen tampon in natuurlijk. Ze plaatsen namelijk een Mirena spiraal vaak ook als je ongi bent, want dan is het namelijk allemaal wat soepeler. Edit: lees dat je al geweest bent, hopelijk doet de Clomit zijn werk.
ik ben ook terug uit het ziekenhuis waar ik een echo en een foto van mijn buik heb gehad... Het bloed was uit mijn buik verdwenen *gelukkig* maar toen de radioloog op mijn buik rechts drukte verging ik echt van de pijn niet normaal :S maar hij zei dat er niet echt iets te zien was... Hij zou het doorsturen naar H.A en dan hoor ik vrijdag meer als het goed is..... We wachten af! Mijn moeder is nu hier en we waren net in de stad en ze zat overal bij de kinder kleertjes te zeggen ahhh kijk eens wat lief ahh wat schattig haha die kan niet wachten
Dit is echt weer om depri van te worden zeg. Maar het vervolg van mijn verhaal is er weer! Nu met goed nieuws. Al is het een beetje later als verwacht, uitleg hieronder Huisarts deed absoluut niet moeilijk. Ze kon de uitslag zo snel ff niet vinden. Ik dus vermeld wat er te zien was en ze heeft me gelijk een verwijsbrief geschreven. Bij thuiskomst belde gelijk een vriendin op. Uur met haar aan de lijn gehangen. Afspraak gemaakt (mag volgende week woensdag al!) En daarna weer met een vriendin aan de lijn gehangen, die stuurde me een sms toen ik een afspraak met de gyn aan het maken was. Dus de MMM is nu een feit
@Zethu: nou ja beter zo dan nog langer moeten wachten Je bent iig weer een stapje dichter bij het zwanger raken, moet je maar denken. @kleintje88: gelukkig goed nieuws, maar wel vreemd dat je die pijn had. Ik hoop dat je bij de HA meer duidelijkheid krijgt.
goeie middag allemaal! @ alies... heb een nieuwe pendel van muppet80 Zwanger in februari van 2 meisjes
Aan de ene kant vind ik het fijn dat het zo snel gaat. Aan de andere kant vind ik het ook eng. Wat gaat ons allemaal gebeuren nu. Wat gaan ze doen. Ben wel al vragen aan het opschrijven. Zodat ik die kan stellen als ik ze niet op internet vindt.
Ik wacht vol afwachting mijn pendels af ... tis toch telkens iets om naar uit te kijken. Van wie is de pendel uitgekomen? Liefs Deke
Ik zou gewoon alle vragen opschrijven die je hebt, internet is niet de meest betrouwbare bron om juiste informatie te vinden en zo'n gyn is wel gewend dat er vragen worden gesteld. Ik vind altijd beter veel 'domme' vragen stellen, maar met een goed gevoel naar huis gaan, dan te weinig vragen hebben gesteld en naar de antwoorden daarop blijven gissen. En ik begrijp dat het spannend is, ik hoop dat het allemaal meevalt voor jullie en dat blijkt dat het allemaal eenvoudig op te lossen is @degene die mij een pb-tje voor een pendelaanvraag hebben gestuurd, ik pendel morgenochtend, ik werk namelijk altijd op maandag en dinsdag en kan niet op mijn werk gaan zitten pendelen Misschien kom ik er vanavond nog aan toe maar ik doe geen beloftes daarover
@Claire85: wat spannend wordt het deze maand voor je en allemaal tweelingen, ik duim voor je dat de pendels het goed hebben
Ik heb tot nu toe alleen de sites bekeken waar je vanuit kunt gaan dat ze juiste info geven (pco vereniging en freya) Mss dat daar al wat info op staat. En anders stel ik ze idd aan de gyn.
Nadat heel veel mensen voor me hebben gependeld heb ik zelf eens een poging gewaagd. Raak ik deze maand zwanger: ja Beval ik in november: ja Heb ik op dit moment klachten van een evt zwangerschap: ja Wordt het een meisje: nee Wordt het een jongen: ja Ben benieuwd, voel me verre van lekker en ben al een aantal dagen super chaggie. Ook heb ik al een dikke week last van buikkrampen en rugpijn. Ik laat jullie weten of het uitkomt al duurt dit wel nog even zoals jullie kunnen zien!