@LadyJoey ja is vervelend maar goed we gaan er voor uhh al moet ik zeggen dat ik vanmiddag voelde dat me ondergoed nat was en met die rare druk op me onderbuik snap jij het nog ? kus redi
dior: wat ontzettend jammer! en veel sterkte..ik hoop snel op meer geluk voor jullie! daantje22: GEFELICITEERD met je zwangerschap! geniet ervan! liefs nance
Lieve Meiden Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve woorden dat doet goed. Gisteren veel gehuild en een goed gesprek gehad met de HA dit heeft me wel ontzettend goed geholpen samen met jullie lieve woorden en medeleven! Ik ga vanaf vandaag proberen vooruit te kijken en niet achterom want ik ben slechts een van de vele meiden die dat hier hebben mee gemaakt het heeft zo moeten zijn probeer ik in mijn achterhoofd te houden samen met dat er 1 op de 3 eerste zwangerschappen fout gaat en ik zat gewoon bij die 1. Heel moeilijk en verdrietig maar wie weet wat de toekomst mij gaat brengen daar ga ik dan voor.
och jeetje dior zie net dat t mis is heel veel sterkte met t verlies en ja die 1 op de 4..... maar t is je niet gegunt omdat 1 lootje net te trekken Dikke knuffs en denk aan jezelf en mannetje! Liefs, Claire
Dior: Nogmaals heel veel sterkte EN hopelijk is het snel opnieuw raak en kan je genieten van een mooie zwangerschap zonder problemen... *knuff*
mijn vruchtbare dagen komen er weer aan dus dat wordt flink aan de klus Al moet ik zeggen dat ik er erg weinig mee bezig ben kweet niet hoe het komt maar ben hier ineens ook minder en heb voortaan zoiets van: Nou ja ik zie het wel... Heellll apart ook gewoon een heel rustig gevoel over me heen en niet in de stress van we moeten seksen ofzo.... Al had ik wel vandaag een kaartje gestuurd naar mijn vriend met iets van: "samen erg gelukkig en blij maar wanneer komt er een kleine bij? We wachten maar tot de ooievaar komt Dat ons brengt een kindje gelukkig en gezond" Haha zoiets geloof ik Vanavond gaan we lekker chooclade fonduen (nog nooit gedaan maar goed ) en dan zal het er misschien daarna wel van komen
Diaantje22: dikke proficiat met je zwangerschap! Geniet er maar lekker van. Dior: Veel sterkte meis! We denken aan je! Hier moeten we nog steeds afwachten. Morgen terug een Pregnyl spuit zetten, de laatste voor deze cyclus. 23 februari moet ik dan op controle. Ik zit echt op van de spanning, pffff... Ik voel vanalles maar dat kan ook door de hormonen komen natuurlijk en dat hou ik wel in mijn achterhoofd. Vele groetjes
Het bloeden is gestopt ben benieuwd hoe snel mijn cyslus weer op orde is. @Daantje22 Gefelicteerd meid @Claire85 Hopelijk test je over een paar dagen positief zie dat je vandaag je eitje hebt
@ dior..... ik hoooop het zo erg dat het raak zal zijn [-o< 30 maart zijn we 10 jaar saampies dus zou een mooi cadeau zijn!
Ik heb nog wat nieuwe pendels erbij... Shayenna: Zwanger maart 2009 meisje (twijfel februari) Muppet80: Zwanger maart 2009, tweeling, jongen en jongen Femmy: Zwanger april 2009, jongen Lilliby: Zwanger april 2009, jongen Lisa1983: Zwanger februari 2009, jongen Ik mag aankomende week testen en heb er een heel goed gevoel over. Nu maar hopen dat het klopt. @ Dior: Sterkte!
thnxs! Laat je gevoel dan maar eens uitkomen ze zeggen wel eens dat je op je intuitie moet afgaan. Ik HOOP het zo voor je ook voor jou zullen mijn duimpjes draaien
Ik heb een nieuwe pendel erbij, dus die mag op de lijst. Namens Femmy gependeld. In maart '09 zwanger van een jongen! Laten we hopen dat het uitkomt, maar heb ook nog een pendel voor februari dus ik blijf hopen!
heey allemaal heb ene vraagje heb een paar keer gezien dat je bij lounge moet kijken voor wie er pendelt maar er zijn 268 paginas moet ik dat allemaal opzoeken want als ik bij zoeken klik die zijn allemaal al gesloten liefs samantha
Als je kijkt bij lounge, staat bovenaan bij informatie...pendelen. Als je dat opent komt er een lijstje met namen van meiden die allemaal pendelen. Succes!
Nou, mijn pendels van januari kunnen nu dus 1000% zeker op rood, want ik ben gister eindelijk ongi geworden! Dus geen onzekerheid meer over wanneer het zou komen, maar nu gewoon vol goede moed naar de volgende ronde! Liefs!